Skocz do zawartości

bombowy

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320i

Osiągnięcia bombowy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Może polecić ktoś warsztat / serwis / instalatorów, którzy ogarną temat instalacji LPG pod podłogą razem z przeróbkami?
  2. Miałem zrobić update więc robię. Prawdopodobnie nie doszło do żadnego uszkodzenia przez zerwaną disę - albo auto "wypluło" małe części albo po prostu nigdzie nie wpadły. Mechanik zdjął kolektor, sprawdziliśmy też małą disę i wszystko było w porządku. Co było do wymiany: - Duża disa (wymieniona na oryginał nowa) - Odma z przewodami (okazało się że dwa przewody były pęknięte, a w samej odmie była kupa oleju - koszt ~700zł) Do tego wymieniłem wszystkie filtry i olej (Castrol edge 5W30 Titanium LL - jak będą jakieś problemy to wymienię na Motula / Millersa) Przejechałem w weekend ~900km i na razie wydaje się być wszystko w porządku. Dzięki za pomoc panowie i faktycznie - polecam kontrolować stan tych głupich klapek dla świętego spokoju.
  3. W takim razie wolę kupić raz oryginał niż dwa razy zamiennik :D Też o tym myślałem - na pewno poszukam bo najlepiej jakby to było w mojej okolicy żebym mógł sobie na spokojnie sprawdzić luzy i działanie :)
  4. Dzięki panowie - takie odpowiedzi mi były potrzebne zważając na to że jakąś tam wiedzę posiadam ale człowiek cały czas się uczy i dopytuje :) Na pewno obadam. Dokładnie, aktywuj test disa w Inpa na dzień dobry. Porównaj co słychać na małej i dużej. Ja do siebie kupiłem nową Vaico i po pół roku bez uwag. Obejrzałem film na YT jak gość wrrzucił właśnie DISĘ VAICO i po 5k km mu się rozpadła - gdzieś tam w komentarzu jest też podobna odpowiedź - ale myślę że tak samo może stać się chociażby z oryginałem (?) +++ AKTUALIZACJA +++ To jednak Duża DISA, nie mała.
  5. aaben - szukałem, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi czy przy zerwaniu klapki taki zestaw naprawczy coś da i jak długo wytrzyma, czy lepiej zainwestować w oryginał. loot - Klapkę dostałem w całości - jednak jest lekko naderwana od góry. Więcej niestety nie wiem, dowiem się dopiero w przyszłym tygodniu jak mechanik mi to rozbierze. Chętnie podziele się informacjami z przebiegu naprawy dla przyszłych użytkowników - dam znać jak postępy i co postanowiłem :) Jeśli się okaże że jest tam co ratować to prawdopodobnie zdecyduje się na jakiś zestaw naprawczy, ale to zależy od tego co tam znajdę w środku.
  6. Cześć, kupiłem niedawno N52B30 z zerwaną klapką DISY (duża DISA) prawdopodobnie przez uszkodzoną odmę. Dostałem oczywiście klapkę do wglądu, przejechałem do domu bez niej i planuję to naprawić. Szukając na internecie informacji na ten temat mam niemałe obawy co do latających części w silniku. Klapka nie była pęknięta, tylko zerwana. Klapkę podtrzymuję taki pin, i jest jeszcze taka metalowa blaszka, prawda? Czy istnieje ryzyko że któraś z części wpadła gdzieś w obieg silnika/kolektora jeśli mówimy o Dużej DISIE czy to byłoby tylko w przypadku tej małej? Pytam bo mam niemałe obawy a auto do mechanika leci dopiero pod koniec tygodnia. + kolejne pytanie. Orientuje się ktoś czy takie zestawy naprawcze (PRZYKŁAD) mają jakikolwiek sens? Chcę mieć auto dobrze zrobione, jeśli takie coś nie ma kompletnie sensu to biorę oryginał. Różnica w cenie jest kolosalna i pytanie tylko czy taki zestaw długo by wytrzymał? Sam jestem kompletnie niemechaniczny stąd moje obawy i pytania. Liczę na pomoc kolegów forumowiczów - pozdro :)
  7. Cześć panowie, Odkąd sprzedałem swoje 320i od początku rozglądałem się za 325i w sedanie i z automatyczną skrzynią biegów. Znalazłem sztukę, która mi odpowiada, cena 25-26 tys zł po opłatach z przebiegiem ~200kkm. Mam pytanie do posiadaczy E90 z silnikami R6 z podobnym przebiegiem (chociaż wszyscy dobrze wiemy że z tym bywa różnie): Na co zwrócić uwagę przy zakupie? Co zazwyczaj sypie się w tych modelach? Słyszałem różne opinie o R6, że nie mają sporo wad, ale jak to jest w realnym odbiciu? Mam nadzieję że nie zostanę za to zbesztany, ale tak - myślę o założeniu podtlenku LPG (raczej pod podłogą), stąd też jestem wstępnie umówiony na oględziny z komputerem, na stacji, u mechanika na sprawdzenie ciśnienia na cylindrach. Czy jest ktoś kto był kiedyś w podobnej sytuacji zakupu tego auta i mógłby mi coś doradzić? Coś, co chcielibyście wiedzieć wcześniej stojąc przed zakupem tego auta? Na jakie ewentualne naprawy powinienem się przygotować? Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie VVT, rozrządu "na ucho"? Na pobór oleju? Byłbym bardzo wdzięczny za każdą odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.