Witam, Na początek chciałbym sie przywitać i powiedziec ze od kilku dni jestem szczesliwym posiadaczem e87 2.0 z 2011 roku :) Autko zostało kupione w dobrej cenie ze względu na koniecznośc regeneracji turbiny. Niestety po jej regeneracji oraz wymianie oleju i filtrów pojawił się problem o którym nie wiedziałem i z którym musze sie teraz uporac. Samochód pali, jezdzi, działa, lecz niestety kiedy się zagrzeje pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Na zimnym silniku wszytsko jest ok - nie ma żadnego komunikatu. Ilośc oleju jest ok, wszytskie filtry nowe. Może spotkał się ktoś z czymś podobnym i mógłby mi coś poradzić? Obstawiam walnięty czujnik ciśnienia oleju lub padniętą pompe oleju. Mam w planach w najblizszych dniach podpiąc manometr i sprawdzic cisnienie. Kolejną sprawą jest ułomne działanie ogrzewania/klimatyzacji - w aucie jest sauna. Ogrzewanie bardzo mocno grzeje mimo iż ustawione jest na 16 stopni, klimatyzacja nie chłodzi, i nie da się ustawic ogrzewania na szybe, nogi i twarz - wszystko działa jednoczesnie. Komputer wyrzuca szereg błędów związanych z brakiem komunikacji z silnikami klap nawiewu (lewy i prawy nawiew recyrkulacji, klapy odmrażania, klapy wentylacji pośredniej, przepustnicy nawiewu na nogi, przedniej klapy uwarstwionego przeplywu powietrza oraz brakiem komunikacji z dodatkowym grzejnikiem elektrycznym). Co najciekawsze wg. numeru vin auto posiada klimatyzacje manualną (kod S530A), a w samochodzie jest panel od klimatroniku... Poprawcie mnie jeśli się mylę - czy ktoś przypadkiem nie podmienił samego panelu i stąd te cuda? Czy wystarczy podmienić panel na ten od zwyklej klimatyzacji i wszytsko powinno zaczac działac? I jeszcze jedna ostatnia rzecz - nie dziłają przyciski w kierwonicy wielofunkcyjenje - nawet nie świecą - co może być przyczyną? Czyżby samochód nie miał fabrycznie wielofunkcji (vin podaje kod S255A) Byłbym wdzięczny za jakieś porady