Skocz do zawartości

dellx

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    seria 1 116 d - E87, lift, rocznik 2011

Osiągnięcia dellx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie po to się Panowie zgłosiłem na to forum, aby ktoś mógł podpowiedzieć co może niedomagać. Po wstępnej rozmowie z kilkoma warsztatami zajmującymi się marką BMW usłyszałem, że może faktycznie czujnik ciśnienia oleju być uszkodzony. A więc warto to sprawdzić. Może to także być pompa oleju - mieli ostanio identyczny przypadek w tym modelu, ale w benzynowym silniku, ale przy przebiegu około 300 tys km. Także mimo że któryś z kolegów wspominiał że pompa ma bardzo prostą budowe, to coś jednak może w niej ulec uszkodzeniu jak widać. Ogólnie rzecz biorac pompa jest tylko oryginalna BMW - nie ma zamienników, jak już micha olejowa byłaby zdjęta to przy okazji można by wymienic rozrząd. Łącznie razem z robocizną to dość znaczny koszt, a założenie było takie żeby kupic autko w miarę młode i z niskim przebiegiem żeby uniknąć właśnie takich dużych wydatków
  2. Oddać...oddać - z jednej strony tak, natomiast gdzieś tam ta cena za jaką auto było zakupione + dotychczasowa naprawa turbiny...nie jest źle jeśli chodzi o finanse Można też kupić auto w średniej cenie z otomoto - powiedzmy 25 tys i też po kilku miesiącach może okazać się że trzeba zrobić pompę oleju plus rozrząd. A starając się naprawić ten samochód możemy uzyskać za podobne pieniądze auto które wszytsko co najważniejsze będzie już miało zrobione. Obstawiam czujnik oleju, niedomagającą pompe oleju (którą mozna by wymienić od razu z całym rozrządem) lub...no właśnie jeśli szkody byłyby poważniejsze to faktycznie należałoby to auto zwrócić.
  3. w woli formalności...wskaż proszę w którym z moich wpisów występuje wykłócanie? rzekłbym raczej że jest tam przytaknięcie poprzedniemu rozmówcy każdy medal ma dwie strony - wszystko jest do przemyślenia, a na forum zgłosiłem się po to aby zasięgnąć informacji od ludzi bardziej związanych z tą marką, z którą ja do tej pory nie miałem do czynienia czlowiek nie jest alfą i omegą, stąd też prośba do osób mających większą wiedzę
  4. Dzięki wielkie za konkretną odpowiedż! Czyli kod na kierownice wielofunkcyjną jest odrebny. Myslałem że może ta sportowa kierownica to właśnie też ta wielofunkcyjna. Co do weryfikacji vin'u - fakt można było to zrobić przed. Ale przyznam szczerze że to moja pierwsza przygoda z marką BMW i nie wiedziałem nawet że są darmowe dekodery, czego w przypadku innych marek nie ma - gdzie nawet będąc właścicielem trzeba się w salonie gimnastykować żeby podali wyposażenie na podstawie vin'u
  5. Odpowiedź jest prosta - dobra cena za auto które miało mieć jedynie turbinę do regeneracji Z drugiej strony nie popadajmy w skrajności. Równie dobrze można kupić auto za jedna z wyższych cen za ten model i ten rocznik i po kilku miesiacach taka awaria związana z ciśnieniem oleju też może się pojawić.
  6. Witam, Na początek chciałbym sie przywitać i powiedziec ze od kilku dni jestem szczesliwym posiadaczem e87 2.0 z 2011 roku :) Autko zostało kupione w dobrej cenie ze względu na koniecznośc regeneracji turbiny. Niestety po jej regeneracji oraz wymianie oleju i filtrów pojawił się problem o którym nie wiedziałem i z którym musze sie teraz uporac. Samochód pali, jezdzi, działa, lecz niestety kiedy się zagrzeje pojawia się komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju. Na zimnym silniku wszytsko jest ok - nie ma żadnego komunikatu. Ilośc oleju jest ok, wszytskie filtry nowe. Może spotkał się ktoś z czymś podobnym i mógłby mi coś poradzić? Obstawiam walnięty czujnik ciśnienia oleju lub padniętą pompe oleju. Mam w planach w najblizszych dniach podpiąc manometr i sprawdzic cisnienie. Kolejną sprawą jest ułomne działanie ogrzewania/klimatyzacji - w aucie jest sauna. Ogrzewanie bardzo mocno grzeje mimo iż ustawione jest na 16 stopni, klimatyzacja nie chłodzi, i nie da się ustawic ogrzewania na szybe, nogi i twarz - wszystko działa jednoczesnie. Komputer wyrzuca szereg błędów związanych z brakiem komunikacji z silnikami klap nawiewu (lewy i prawy nawiew recyrkulacji, klapy odmrażania, klapy wentylacji pośredniej, przepustnicy nawiewu na nogi, przedniej klapy uwarstwionego przeplywu powietrza oraz brakiem komunikacji z dodatkowym grzejnikiem elektrycznym). Co najciekawsze wg. numeru vin auto posiada klimatyzacje manualną (kod S530A), a w samochodzie jest panel od klimatroniku... Poprawcie mnie jeśli się mylę - czy ktoś przypadkiem nie podmienił samego panelu i stąd te cuda? Czy wystarczy podmienić panel na ten od zwyklej klimatyzacji i wszytsko powinno zaczac działac? I jeszcze jedna ostatnia rzecz - nie dziłają przyciski w kierwonicy wielofunkcyjenje - nawet nie świecą - co może być przyczyną? Czyżby samochód nie miał fabrycznie wielofunkcji (vin podaje kod S255A) Byłbym wdzięczny za jakieś porady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.