Skocz do zawartości

sagan100

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30

Osiągnięcia sagan100

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Hi, Wiem, że temat był przerabiany wielokrotnie, lecz nie w tym szczególnym wariancie:) Wylewa mi przedni amortyzator, więc czeka mnie rzeźba pod spodem. Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad sprężynami prokit (aktualnie standardowe do modernline). Jak się domyślacie mam dylemat czy wkładać te sprężyny na nowe, lecz standardowe amortyzatory z przodu, czy wywalać wszystko i robić zestaw. Oczywiście jestem w pełni świadomy, że zestaw i zero druciarstwa, ale moim celem jest obniżenie o te 20-30 mm. Co w tej sytuacji zrobić? Pakować nową serię i sprężyny? A może na przód B8, a tylne zostawić serię? Szukam złotego środka, żeby nie wydać miliona monet i nie robić jeszcze rozrządu i nowej tapicerki w komplecie:D Dziękuję za pomoc:)
  2. W którym miejscu podeprzeć auto? Planuję malować zaciski i chyba zostawienie samochodu na trzech kołach i żabie to średni wariant. Widziałem w sieci opcje z koziołkami, ale nie chciałbym wbić się z tym do środka...
  3. Z czystej ciekawości, bo sam uciekam jak daleko się da przed wymianą, jak ma się start/stop do stopnia zaawansowania rozciągnięcia?
  4. Nie. Tak naprawdę nic nadzwyczajnego nie zaobserwowałem. Moc jest. Dźwięk też się zgadza, olej jest ok. Mam samochód około dwóch tygodni i magiczna lista powstała podczas sprawdzania samochodu w ASO. Tak jak poczytałem, to mało prawdopodobne, żeby przy 120kkm* turbo kwalifikowało się do wymiany. Po wizycie w ASO wydaje mi się, że nieoryginalna choinka na lusterku podpadłaby pod usterkę :roll: Z drugiej strony zastanawiam się jak mechanik odkrył wspomniany luz. Może to nie jest takie skomplikowane zajrzeć do środka... *auto z salonu, kupione i robione w tym samym miejscu, więc przebieg pewny.
  5. Hi, Kupiłem trójkę z N47 184KM. W trakcie "inspekcji" w ASO mechanik zaznaczył luz widma turbo. Możliwości są oczywiste - wymiana, albo regeneracja. Zastanawiam się nad regeneracją. Znalazłem we Wrocławiu zakład Turbo Serwis przy Klimasa. Czy ktoś z Was miał z nimi doświadczenia? Opinie wydają się być dobre i rzetelne. Może polecacie inny/lepszy punkt regeneracji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.