Skocz do zawartości

Wmituta

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 3.0d 218km 2006

Osiągnięcia Wmituta

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Kurde mam zablokowanego lockupa... wg kompa niby jest otwarty, a cały czas trzyma, rwie mi do przodu na hamulcu. Jest jakaś możliwość chwilowego "odłączenia" lockupa? tak jak w mercedesie?
  2. Nie no ja wiem że są za duże... Ale kurde dlaczego... Ciśnienia napełnienia sprzęgła: Sprzęgło A: 163,0 Sprzęgło B: 147,0 Sprzęgło C: 212,0 Sprzęgło D: 350,0 Sprzęgło E: 750,0 Czasy szybkiego napełniania: Sprzęgło A: 22,0 Sprzęgło B: 54,0 Sprzęgło C: 58,0 Sprzęgło D: 0,0 Sprzęgło E: 0,0 Dlaczego te czasy napełniania są na 0? Za co odpowiada sprzęgło D i E?
  3. A co zrobić jeżeli skrzynia po resecie nie chce sie zaadoptować? Jazda adaptacyjna zzrobiona poprawnie, ciśnienia sprzegieł były ok, natomiast czassy napełniania sprzęgieł tylko 2 są reszta jest na 0.0. Ona się cały czas adaptuje bo za każdym razem jak podepne kompa to wartości są inne. Sterownik do wywalenia??
  4. Cześć, wymieniałem rozrusznik w mojej beemce i od tamtego czasu mam dziwny objaw, ogólnie jak sobie jeżdżę spokojnie tak do 2-2.5 tys na lekkim gazie to żadnych niepokojących objawów nie ma. Jak wcisne więcej gazu zaczyna być słychać normalnie turbinę oraz dziwny dźwięk. Można go porównać z najechaniem na boczną linię na autostradzie albo tarcie kola o nadkole. Dziwnie wtedy też wibruje, wystarczy lekko odpuścić gaz i problemu nie ma. Jak powoli przyśpieszę do 3-4tys problemu nie ma. dźwięk gdzieś jest z okolic silnik. Miał ktoś podobny problem? Na forum Audi wyczytałem, że jest w 1,8T jak pojawia sie taki problem to jest to wina zaworu DV. w BMW go nie mamy :-) ma ktoś jakiś pomysł? Nagrałbym dźwięk ale boje sie że mi się silnik rozleci ;-D Na kompie brak błędów. Turbina delikatnie przeładowuje, ale tak chyba od zawsze było (Auto po Angielskiej Policji, one są mapowane).
  5. https://zapodaj.net/f29a62c0081a7.bmp.html https://zapodaj.net/1eee78019c78e.bmp.html Hejo, rzuciłby ktoś kumaty okiem na te wartości? Nie są one zbyt duże? Zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego podczas postoju rzeczywisty moment silnika jest na minusie? Wacha się między -12 do -4. Też tak macie? Skrzynia ma problem z pełzaniem...
  6. wersje mam 5.06, co do temperatury po przeinstalowaniu Inpy wróciła do normmy oraz air mass liczona w kg/g wróciła do normy. Został nadal problem z air mass liczoną w mg/hub. Czym to w ogóle sie różni?
  7. Cześć, możecie rzucić okiem na te dwa screeny? Na pierwszym co mi sie rzuciło w oczy to po dodaniu gazu duża różnica między ciśnieniem doładowania (to jest przy wcisniętym lekko gazie, przy puszczonym jest ok) masy powietrza tak samo. na drugim screenie masy na maxa i dziwna temperatura silnika i płynu (w ukrytym menu mam 86 i raczej tyle jest). Dlaczego wskazania tej temperatury się różnią? Co do ciśnienia to coś przeładowuje? czy tylko czujnik walnięty? Ogolnie auto czasem ma moc normalną a czasem jej nie ma np do 1400 totalnie sie nie rozpędza potem dostaje buta i normalnie a czasem jest ok... https://zapodaj.net/f2a50d1acdce2.bmp.html https://zapodaj.net/4b9a41f2383d9.bmp.html
  8. Zastanawia mnie Jenna rzecz.. popsul mi side termostat I na nuedogrzanym silniku efekt ciagniecia praktycznie nie ma... moze w zlym miejscu szukam...
  9. Ja bym zrobił ten reset Prócz jeżdżenia 10 razy od 0 km/h do 6stki i znów do 0 km/h, tak 10 razy Następna jest procedura zatrzymaj samochód, daj N poczekaj kilka sekund, daj D, poczekaj kilka sekund, znów N, powtórzy kilka razy to samo z R-N No tak tylko za bardzo nie da się tego auta zatrzymać nie dając na N. Czy na chama go dusić? Ten reset z pedałem w podłodze wystarczy czy kompa muszę? Dodam jeszcze ze po przełączeniu z n na D nie ciągnie ale jak dam wajche w lewo to po sekundzie zaczyna...
  10. Panowie w mojej skrzyni 6hp26 mam taki problem. Po dojechani do świateł auto nie zrzuca na luz ciągnie tak ze muszę zrzucić na N. Jak dam znowu na D to do chwili ruszenia nie ciągnie. Wystarczy ruszyć pare cm i znowu ciągnie. Na R ciągnie zawsze. Jak myślicie konwerter mechatronic czy coś całkiem innego? Coś z abs? Olej wymieniony adaptacja podobno tez zrobiona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.