Skocz do zawartości

lordmietek

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 328i 2010

Osiągnięcia lordmietek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jestem umówiony na jutro do warsztatu specjalizującego się w BMW i myślę, że to rozwiąże problem :wink: Sprawdzam temperaturę cieczy chłodzącej, bo raczej to odpowiada z mróz w aucie- nie mam ogrzewania, jedynie lekko podgrzewa gdy dłużej pojeżdżę w cyklu miejskim. Wylatując na autostradę leci tylko mróz. EDIT: auto wróciło po wymianie nagrzewnicy- w mieście grzało dużo lepiej, poza miastem słabo i dalej temp silnika poniżej 80 stopni. Kolejno sprawdzony: termostat w chłodniczce oleju skrzyni- działa poprawnie. Zmieniona chłodnica- POMOGŁO. Okazuje się, że w manualu i automacie w N52 jest ta sama chłodnica. Różni się korkami spustowymi u dołu. Miałem zamontowane od Manuala. Po wymianie wszystko wróciło do normy
  2. Cześć Panowie! Jestem tu nowy, też borykam się z problemem niedogrzanego motoru N52 :roll: Wymiana termostatu, adaptacje- nie dały nic. Po adaptacji wywalił mi check engine (błąd czujnika temperatury, który w pierwszej kolejności będzie brany pod uwagę). Znalazłem też ciekawy artykuł tutaj: https://bimmerprofs.com/lowered-temperature/ To o czym mówiliście, czyli "tryb serwisowy ~80 stopni" jest tutaj opisany i jego przyczyny również. Może komuś się to przyda ;) Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.