Witam Jestem świeżym forumowiczem a także dość świeżym właścicielem e39 525 TDS 1998r. Dłuuuugo szukałem samochodu: Ople Alfy Audi itp ale raz wsiadłem do 5teczki i lipnie..........wyglądają pozostałe marki (subiektywne odczucie) Chciałem się podzielić i zapytać o kilka nurtujących mnie spraw. 1 Dwu masowe koło zamachowe - regenerować czy wymieniać na nowe?? - na szczęście kupując moją Bumę zdawałem sobie sprawę, że samochód mimo wieku nie jest najtańszy w eksploatacji no i się szybko przekonuje, że tak jest ale.... jakoś tak podchodzę do tego z entuzjazmem i spokojnie zbieram $ na kolejne części. Jedną z nich może być w/w. koło - symptomy standardowe: bujanie przy wolnych obrotach, raz zabujało mi przodem samochodu przy hamowaniu - ale - brak falowania obrotów, przy włączonej klimie brak wibracji = wyższe obroty na jałowym biegu. Samochodzik wstawiam niedługo na "obserwację" mając nadzieje że to nie to, mimo to ciekawi mnie wasza opinia co do regenerowania kół masowych? Znalazłem kontakt to ludzi w Poznaniu którzy zajmują się podobno profesjonalną regeneracją dając nawet gwarancję 12m, mówią że robią to tak jak by koło było prawie nowe i kosztuje to od 600 - 800 zł a nie 2316 zł jak mi powiedzieli w jednym z Piaseczyńskich serwisów. PS - może znacie kogoś w Warszawie kto może też profesjonalnie regeneruje takie koła. 2. Xeony?? - mam standardowe xenonki i przymierzam się do wymiany ich na takie po liftingu, z tego co się dowiedziałem potrzebna jest do tego wymiana takich dwóch kosteczek przy reflektorach na jakieś nowsze - pyt. - gdzie w miarę tanio takie dostać i czy ciężki jest samodzielny montaż? ...a może wcale nic oprócz kloszy z angel ringami nie trzeba wymieniać?? 3. Wskaźnik paliwa? - jedna z bardziej nurtujących i pewnie prozaicznych spraw. Jade sobie jade swoją Betką patrze na wskaźnik pokazuje np 15 l. jade sobie dalej i widzę, że wskazówka jest już w okolicach 17 l. w pierwszej chwili pomyślałem sobie "nigdy więcej z drewna" = qrde cud nie muszę tankować ale w drugiej już poważnie to czy ten wskaźnik wskazuje dane z jakiegoś pływaka w baku czy z komputera?? 4. Skrzynia biegów a dokładni drążek zmiany biegów?? - jak kupowałem 5teczke to właściciel powiedział mi, że ze względu na jakiś gumowy element na końcu tego drążka który jest "niewłaściwe działający" jest problem z "wcelowaniem" w bieg 1, 3 i 5 ale po jakimś czasie problem ustaje (potwierdzam). Co to dokładni może być?????? To chyba koniec :) Jak tylko przyozdobię kilkoma bajerami autko to na pewno się pochwalę jakąś fotką. Pozdr.