Skocz do zawartości

Wielki_M

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Wielki_M

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki Co do wskaźnika wniosek taki, że to w większości przypadków standard ale może być spowodowany jakimś defektem. Tragedii nie ma bo chyba nikt nie jeździ samochodem aż mu się 0 na wskaźniku pojawi. Wstawiam 12ego samochodzik do Mag Pol-u (słyszałem różne opinie ale chyba większość pozytywnie) na przegląd to mi go po sprawdzają może coś wyjdzie z tymi czujnikami. Co do xenonków będę musiał pokombinować. Co do koła dwu masowego - to chyba będę musiał je do Poznania wysłać na regenerację, myślałem, że może jednak jest jakiś serwis tych kół bo by mi koszty przesyłki DHL odpadły. Koło trochę waży i pewnie nieźle se policzą za transport. Mimo wszystko jeśli ktoś dowie się czy jest coś takiego w Warszawie to będę dźwięczny za info. Jeszcze jedno pytanie czy 18" felgi to przesada???? Znalazłem nowe piękne felgi, skręcane z rantem bardzo eleganckie z nowymi oponkami za 3560 zł komplet. Wydaje mi się że to dość tanio ale czy nie przesada w rozmiarze??
  2. Robie bardzo małe przebiegi ponieważ nie jeżdżę samochodem na co dzień. Podobno taka regeneracja wydłuża życie koła na około 150 tyś - 200 tyś km. Wiec logiczniejsze chyba jednak będzie zrobienie powyższego. Co do wskaźnika to jakoś nie jestem przekonany do tego, że to są informacje z pływaka. Odnoszę wrażenie, że wskaźnik paliwa jest z synchronizowany z komputerem a dokładnie z informacją o ilości kilometrów które zostały do przejechania - jak wyjeżdżam poza Wawe jadę w trasie to naturalnie zmniejsza się spalanie a komputer pokazuje, że mogę przejechać więcej kilosów i jak bum cyk cyk widzę że ta wskazówka idzie do góry. Ba ile razy wyruszałem gdzieś na rezerwie i właśnie na jakiejś nie za długiej trasie rezerwa się wyłączała bo spalanie zmalało. .....choć może nie mam racji :) No i najważniejsze - jeszcze raz chciałbym się zapytać czy ktoś wie gdzie w Warszawie regenerują - dobrze - koła dwu masowe. .....no i jakaś pomoc z kwestią xenonków
  3. Witam Jestem świeżym forumowiczem a także dość świeżym właścicielem e39 525 TDS 1998r. Dłuuuugo szukałem samochodu: Ople Alfy Audi itp ale raz wsiadłem do 5teczki i lipnie..........wyglądają pozostałe marki (subiektywne odczucie) Chciałem się podzielić i zapytać o kilka nurtujących mnie spraw. 1 Dwu masowe koło zamachowe - regenerować czy wymieniać na nowe?? - na szczęście kupując moją Bumę zdawałem sobie sprawę, że samochód mimo wieku nie jest najtańszy w eksploatacji no i się szybko przekonuje, że tak jest ale.... jakoś tak podchodzę do tego z entuzjazmem i spokojnie zbieram $ na kolejne części. Jedną z nich może być w/w. koło - symptomy standardowe: bujanie przy wolnych obrotach, raz zabujało mi przodem samochodu przy hamowaniu - ale - brak falowania obrotów, przy włączonej klimie brak wibracji = wyższe obroty na jałowym biegu. Samochodzik wstawiam niedługo na "obserwację" mając nadzieje że to nie to, mimo to ciekawi mnie wasza opinia co do regenerowania kół masowych? Znalazłem kontakt to ludzi w Poznaniu którzy zajmują się podobno profesjonalną regeneracją dając nawet gwarancję 12m, mówią że robią to tak jak by koło było prawie nowe i kosztuje to od 600 - 800 zł a nie 2316 zł jak mi powiedzieli w jednym z Piaseczyńskich serwisów. PS - może znacie kogoś w Warszawie kto może też profesjonalnie regeneruje takie koła. 2. Xeony?? - mam standardowe xenonki i przymierzam się do wymiany ich na takie po liftingu, z tego co się dowiedziałem potrzebna jest do tego wymiana takich dwóch kosteczek przy reflektorach na jakieś nowsze - pyt. - gdzie w miarę tanio takie dostać i czy ciężki jest samodzielny montaż? ...a może wcale nic oprócz kloszy z angel ringami nie trzeba wymieniać?? 3. Wskaźnik paliwa? - jedna z bardziej nurtujących i pewnie prozaicznych spraw. Jade sobie jade swoją Betką patrze na wskaźnik pokazuje np 15 l. jade sobie dalej i widzę, że wskazówka jest już w okolicach 17 l. w pierwszej chwili pomyślałem sobie "nigdy więcej z drewna" = qrde cud nie muszę tankować ale w drugiej już poważnie to czy ten wskaźnik wskazuje dane z jakiegoś pływaka w baku czy z komputera?? 4. Skrzynia biegów a dokładni drążek zmiany biegów?? - jak kupowałem 5teczke to właściciel powiedział mi, że ze względu na jakiś gumowy element na końcu tego drążka który jest "niewłaściwe działający" jest problem z "wcelowaniem" w bieg 1, 3 i 5 ale po jakimś czasie problem ustaje (potwierdzam). Co to dokładni może być?????? To chyba koniec :) Jak tylko przyozdobię kilkoma bajerami autko to na pewno się pochwalę jakąś fotką. Pozdr.
  4. no fakt z tą multimedialną to walnołem :) Dzięki wielkie na 2 pytanie mam odpowiedź i napewno (jak będzie potrzeba) skorzystam z przewodnika! Czekam na jakieś wskazówki co do 1 zagadki :)
  5. Witam Mam dwa pytania: (LAIK) Czy w modelu z 2000 r. i z dość niezłym wyposażeniem (automat, nie mam informacji o tempomacie radio CD, komputer pokładowy itp. np. fotele z masażem :) ) możliwy jest brak wielofunkcyjnej kierownicy? Tzn. czy były produkowane modele w takiej konfiguracji? Pytam bo (ciągle) szukam dobrej oferty E39 525 TDS no i ta którą znalazłem wydaje mi się całkiem całkiem. Niedługo jadę "prześwietlić samochód na wylot" ale wole się upewnić. Brak tej kierowniczki jakoś mnie zaintrygował, może to być dowód na jakieś niemiłe przygody z samochodem a może także niczego nie dowodzić!? Drugie pytanie: (jeśli brak owej kierownicy nie jest niczym nadzwyczajnym) Czy jest możliwość zamontowania takiej multimedialnej kierownicy do samochodu który pierwotnie nie miał jej na liście gadżetów? Domyślam się że zależne jest to od wyposażenia samochodu i pewnie czegoś jeszcze o czym nie wiem :)
  6. Dzięki Fakt - ile postów tyle różnic w poglądach na te silniki. Nie jestem osobą, która jeździ często na wysokich obrotach, raczej skłaniam się ku ekonomicznej jeździe no i na pewno dużych przebiegów robić nie będę, choć w obydwu przypadkach 150 i 190(525TDS i 528i) Koni w fabryce też trzeba rozruszać :) od czasu do czasu. Jak znajdę jeszcze jakieś interesujące mnie E39-teczki i przetestuje to z chęcią podzielę się z wami wrażeniami i ewentualnie poproszę o odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Narazie jestem w trakicie brania kredyciku (pożyczka hipoteczna) no i formalność troszke zajmą czasu :?
  7. Witam (mój pierwszy post) Mam zamiar stać się niebawem właścicielem modelu E39(96-98r.) i zastanawiam się nad pewną sprawą: Diesel czy gaz sekwencja!? Na samym początku byłem mocno nastawiony na TDS-a, zawsze miałem do czynienia z ropniakami i to chyba przyzwyczajenie, ale już od kilku osób słyszałem niezbyt pochlebne opinie o TDS-ach. Brzydka praca silnika, awaryjność itp. Za to namawiano mnie na benzynę z gazem sekwencyjnym. Nawet znalazłem pewien model 528i z wyżej wymienioną instalacją gazową. Co lepsze 525 TDS czy owy 528i ?? (żeby nie było szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem nic pochodnego) chodzi mi o same opinnie o tych silnikach. [/b]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.