Skocz do zawartości

zelazo

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW X5 e70

Osiągnięcia zelazo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie Chciałem dopytać o kopcenie Webasto. Nie było wogole używane, udało mi się je uruchomić. Po starcie kopciło dość mocno. Natomiast teraz kopci tylko po starcie dosyć, a potem przestaje. Czy to się za jakiś czas jakoś przepali? Druga sprawa to taka, że zauważyłem że Webasto również odpala jak jest zimniej na dworze, czy tak ma być ? Dziś po trasie stanąłem przed garażem i włączyłem na 15 min Webasto nic nie kopciło. Potem zapaliłem auto wjechałem do garażu, zgasiłem i przez chwilę Webasto chodziło i troszkę puściło dymek. Nie wiem co z tym zrobić, wiecie może gdzie znajduje się bezpiecznik od Webasto?
  2. Próbowałem zrobić to w bimmercode dzisiaj. Zakodowałem 105 agm, a w bimmertool pokazał jeszcze mniej czyli 81 ah. Do tego polecono mi odpiąć aku, oczywiście po tym zabiegu masa błędów i musiałem adaptować szyberdach. Do tego aku nagle rozładował się niemalże do zera. Jest podpięty do ładowania i ma stare parametry czyli 91 ah. Nie będę chyba tego ruszać już.
  3. Witajcie Chciałem dopytać czy jest możliwość zmiany parametrów akumulatora w ECU ? Mam zarejestrowany akumulator 92 Ah Agm, a włożony 105 ah agm. Chciałbym zwiększyć pojemność. Próbowałem już w trzech miejscach i tego nie zrobiłem. Jakiego użyć programu? Może ktoś oferuje taką usługę? Dzięki za odpowiedzi. Wszystkiego dobrego w nowym roku.
  4. zelazo

    filtr dpf

    Po kolejnych testach zaobserwowałem coś takiego. Ostatnio zrobiłem 150 km, dojeżdżałem do domu i z 30 g szybko rosło do 40g, zaplanował regenerację, ale zdążyłem dojechać bo nie włączył. Dziś odpaliłem, miał zaplanowaną, ale nie włączał i jechałem autostradą dość szybko, nie włączał regeneracji, a sadza pewnie samozapłonem przez trase spadła o 15g do 25g. Potem zgasiłem go, jechałem i znów zaplanował i zaczęła rosnąć szybko do 40g, ale znowu zdążyłem dojechać do domu i nie włączył. Od ostatniego wypalania wyszło 310 km. Obecny stan sadzy 39 g zaplanowana regeneracja. Nie włączałem sam wypalania specjalnie by zobaczyć co się stanie.
  5. Witajcie Posiadam bmw x5 e70, 3.0 sd, 2009 rok. Jeszcze uczę się tego autka i mam parę pytań. Kupiłem program btool, okazało się, że auto się nie dogrzewa. Zmieniłem termostaty i wszystko wróciło do normy. Miałem jeszcze uszkodzoną jedną świecę, którą też zmieniłem na oryginał. Obserwuje wypalanie dpf za pomocą aplikacji, zauważyłem, że dpf wypala się co 150 km, czy to nie za często? Po zmianie termostatu wypaliłem sam po 110 km i potem zaplanował wypalanie po 150 km. Zauważyłem, że jeśli jeżdżę zaraz po wypaleniu to sadza rośnie wolno, ale jeśli zgasze auto i znowu na zimnym silniku to sadza rośnie szybko. Jeżdżę obecnie po takich drogach wojewódzkich i trochę miasta. Czy non stop muszę to kontrolować? Podobno po przerwaniu cyklu olej może rozrzedzić się z ON? Na wszelki wypadek zrobiłem test przelewowy wtrysków, wyszło idealnie, posprawdzałem wszystkie czujniki i sondy silnika i był otwarty filtr i podobno jest ładny. Aplikacja pokazuje 73000 tyś do wymiany filtra i 44g popiołu, 160 tyś przebiegu. Będę wdzięczny za podpowiedzi.
  6. zelazo

    filtr dpf

    Dzięki za podpowiedzi Będę testował. Narazie tendencja pomiędzy wypaleniami jest wzrastająca, czyli po każdym wypaleniu wychodzi trochę więcej kilometrów.
  7. zelazo

    filtr dpf

    Tylko bardzo dziwi mnie to, że w aucie jest wszystko sprawne, samochód ma oryginalny przebieg, brak błędów, ma moc, tylko często przepala. Było to drugie wypalanie od wymiany świecy i termostatów. Dystans się zwiększył o 40 km więc wydaje mi się, że może w jakiś sposób się uczy i się to zwiększy. Nie zaszkodzi mu jak będę go często podpinał do aplikacji? Podobno każde wejście zostaje w sterowniku. Jeszcze jedna sprawa, ostatnie wypalanie sam wymusiłem bo chciałem sprawdzić jak się wypala po zmianie termostatów i świecy, a ostatnie włączył komputer.
  8. zelazo

    filtr dpf

    Witajcie Posiadam bmw x5 e70, 3.0 sd, 2009 rok. Jeszcze uczę się tego autka i mam parę pytań. Kupiłem program btool, okazało się, że auto się nie dogrzewa. Zmieniłem termostaty i wszystko wróciło do normy. Miałem jeszcze uszkodzoną jedną świecę, którą też zmieniłem na oryginał. Obserwuje wypalanie dpf za pomocą aplikacji, zauważyłem, że dpf wypala się co 150 km, czy to nie za często? Jeżdżę obecnie po takich drogach wojewódzkich i trochę miasta. Czy non stop muszę to kontrolować? Podobno po przerwaniu cyklu olej może rozrzedzić się z ON? Na wszelki wypadek zrobiłem test przelewowy wtrysków, wyszło idealnie, posprawdzałem wszystkie czujniki i sondy silnika i był otwarty filtr i podobno jest ładny. Aplikacja pokazuje 73000 tyś do wymiany filtra i 44g popiołu, 160 tyś przebiegu. Będę wdzięczny za podpowiedzi.
  9. zelazo

    Akumulator X5 e70 3.0 sd

    Po ladowaniu Aku prostownikiem inteligentnym, Aku osiągnął pełny poziom naładowania. Po paru dniach sprawdziłem go testerem, samochód cały czas jeździ i wyliczył sprawność Aku na 65% czyli jak przed ładowaniem. Nie pokazuje żadnych błędów i pali ładnie, ale niestety nie działa Webasto, pewnie z powodu słabego Aku. To już chyba czas by go wymienić ?
  10. Cześć Chciałem dopytać o mój akumulator. Samochód BMW X5 e70 3.0 sd. Jakiś 1-1.5 miesiąca temu był w serwisie na wymianie oleju itp. Wyszło że akumulator ma sprawność na poziomie 54%. Jeździł mało. Natomiast ostatnio dużo nim jeździłem i sprawność wyszła na poziomie 73%. Czy samochód doładuje go do pełna czy trzeba go doładować? Czy może Aku jest na tyle słaby, że nie doładował go do 100%? Jest to Aku firmy warta AGM. Jeśli zdecyduje się go doładować to muszę używać specjalnego prostownika do takiego typu akumulatora? Jeśli zdecyduje się go zmienić to muszę kupować agm czy wystarczy zwykły?
  11. Mam akcje serwisowa w ASO i przy okazji chciałem to odetkać i zaprogramować używany moduł który kupiłem skasują mnie krocie ?
  12. Witajcie prawdopodobnie mam przytkany szyberdach dlatego woda leje się do grodzi bagażnika na moduł dlatego chciałbym zapytać jak efektywnie przeczyścić odpływy szyberdachu przednie odpływy są w miarę przedkane lecz nie wiem jak leje się woda przy większej ilości lecz na pewno na tyle odpływy są zatkane bo woda nie spływa tylko prosto leci do grodzi więc moim pytaniem jest jak odetkać te odpływy ponieważ te tylne gumy które znajdują się pod klapą są bardzo ciężkie do wyciągnięcia i można je po prostu złamać bez najmniejszego problemu jak sobie z tym poradzić? Dziękuję z góry za wszelkie sugestie
  13. Heyka.Wymienilem modul podnoszenia klapy bagaznika .Lampka sie swieci na czerwono ,ale klapa sie nie podnosi.Czy musze jakos zakodowac ten modul i skasowac poprzednie bledy ?Bylbym wdzieczny za pomoc .Dzieki !!
  14. Witajcie Witam wszystkich na forum. Jestem tu nowym użytkownikiem. Rozpoczynam przygodę z BMW. Znalazłem auto polskie od znajomego z grudnia 2008 roku, przebieg 145 tys km. Nie miało wypadku. Do 60 tys serwisowane w BMW potem poza. Przebieg autentyczny lecz chciałbym go sprawdzić w nieautoryzowanym warsztacie. Zwracam się do was z prośbą na co zwrócić uwagę ? Czy rozrządy w tym silniku rzeczywiście tak strzelają losowo? Czy zmieniać go od razu po zakupie? Na co jeszcze zwrócić uwagę ? Podobno turbiny i wtryski lubią się szybko psuć ? Słyszałem jeszcze coś o klapkach w silniku? Bardzo dziękuję za wszelką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.