Skocz do zawartości

MARCIN_89

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW f30
    BMW X1

Osiągnięcia MARCIN_89

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. cytując klasyka palenie zabija, życie też zabija tylko wolniej. Dam taki przyklad jeżeli kupisz nowe opony, które po jednym sezonie mają zużyty bieżnik jeżdżąc mało, to masz prawo być niezadowolony i nie zgadzać się z tym, czy masz to zamiar zaakceptować i nic z tym nie zrobić? W jednym i w drugi przypadku doszło do aby szybkiego zużycia materiału. Sprawę zgłosiłem do BMW Polska. W tygodniu podjadę do serwisu i na miejscu porozmawiam o jakości, bardziej o braku jakości. Możliwe, że nic z tego nie wyjdzie, ale dopóki tego nie zbadał to nie będę wiedział.
  2. Na przykład słabe malowanie felg? Wydaję mi się, że jeżei lakier pęka po dwóch latach w samochodzie z minimalnym przebiegiem to jest coś na rzeczy. Mało jeżdżę po nieutwardzonych drogach. Nie jeżdżę agresywnie. Z mojego punktu widzenia dobrze położony lakier nie miał prawa odpaść.
  3. Cześć, kupiłem swoją F30 w 01.12.2016 r., jako nową z salonu. Produkcja to koniec listopada. Po ponad dwóch latach zauważyłem na lakierze felg spękania, które widać na zdjęciach. Lakier podnosi się do góry i odpada. Samochód od początku był garażowany, ma zaledwie 38 tyś przebiegu. Interesuje się detailingiem, także jest zadbany. Jestem zaskoczony tak niską jakością malowania, zabezpieczenia felg. Na samochodach, które użytkowałem, które miały po 10 lat i jeden komplet felg nie widziałem nawet jednego pękniecia, śladów korozji. Były porysowane powierzchownie, ale nawet przy nieumiejętnym demontażu lakier z nich nie odpadł. W tym wypadku, droga do pracy się nie zmieniła, do domu również, a jednak felgi wyglądają kiepsko. Wiem, że minęly 24 miesiące od zakupu auta, czy istnieje jednak możliwość reklamacji tych felg? Gdyby miało to miejsce 5 lat od zakupu to bym nie podnosił tematu, jednak dwa lata, niski przebieg i dobra pielęgnacja nie dają mi spokoju. Czy miał ktoś może podobną sytuację, czy kontakt z BMW Polska w tym wypadku ma sens? Na ten moment nie kontaktowałem się jeszcze ani z salonem, gdzie samochód został kupiony, ani ze wspomnianym BMW Polska. Stwierdziłem, że zacznę od forum. Będę wdzięczny za każdą poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.