Skocz do zawartości

aju500

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Polska

Osiągnięcia aju500

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. aju500

    Pytanie o swap hamulców

    a czy ktos ma moze takie adaptery na sprzedanie ewentualnie chciałby podpowiedziec jak to zrobic ( np posiada jakis szablon albo cos w tym stylu ) oczywiscie chodzi mi o adapter zeby podeszły heble z e38 do standardowych jarzm z e34 :) aha i jeszcze jedno czy przy takim zacisku da rade załozyc koła 15 "
  2. aju500

    Pytanie o swap hamulców

    Witam mam pytanie odnośnie przednich hamulców ... Interesuje mnie swap do e34 zacisków hamulcowych czterotłoczkowych :lol: i teraz pytanko wiem ze z e32 pasują bez zadnego tuningu a jak sprawa ma sie w przypadku zacisków z e38 bo tam tez było brembo czterotłoczkowe i duzo łatwiej dostac takowe zaciski od tego modelu i w lepszym stanie :) Pozdrawiam
  3. KOlego niemam pojecia jak to sie stalo ale samo sie zrobiło ...:/ tylko to powraca co pare miesiecy i nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie sie otworzy ... no ale chyba taki urok beemek heheh
  4. Witam ... Mój problem polega na tym ze zamykając samochód ( centralny zamek ) Bmw e34 2.5 12v np : - sam otwiera się po sekundzie LUB - zamknie się ale po szarpnieciu za klamke otwiera cale auto LUB - zamknie sie ale niemoge go otworzyc od strony kierowcy tylko musze isc do drzwi pasażera i z tamtego zamka otworzyc go centralnym Bardzo prosze o pomoc bo jest to dosc wkurzajace i dziwnie wyglada jak ktos patrzy z boku :) Pozdrawiam
  5. aju500

    Problem z odpowietrznikiem

    ok dziekuje bardzo ... duzo pomogłes kolego :)
  6. aju500

    Problem z odpowietrznikiem

    OK dziekuje Adzio ale powiedz mi jezeli bedzie zle odpowietrzony i zacznie sie przegrzewac to czujnik to wykryje i pokaze wkazówka ze wchodzi na czerwone pole ??
  7. aju500

    Problem z odpowietrznikiem

    sorrki ... oczywisie chodziło mi o m20b25
  8. aju500

    Problem z odpowietrznikiem

    o kurde ... no mam własnie m20b15 a co sie stanie jezeli bedzie zle odpoiwetrzony ?? i kiedy bede wiedzial ze juz wszystko jest ok ??
  9. aju500

    Problem z zapaleniem

    paliwo jest na 100% i niewiem no nie pali na dworzu wtsawie na 3 godziny do garazu rozmarznie i zapala ... niekumam nic z tego a musze do pracy dojezdzac .... kurde tam niby bmw a takie jaja ...
  10. aju500

    Problem z zapaleniem

    Witam... Niemoge zapalic beci w tych temperaturach które panują teraz.....(-20 )... zaczne od poczatku wsiadam rano i chechlam jakies 5 10 minut az padnie aku a ona nawet nie prychnie (kreci bardzo ladnie ,akumulator ma pół roku ) ... wczoraj wstawilem ją do znajomego do garazu i po 3 godzinach i po podlaczeniu matki z wielkim oporem zapalila... lecz dzis znowu klapa a wczoraj zjechalem do domu o godzinie 22 i przez tyle godzin juz by tak zamarzła??Czy to normalne ze nie bedzie zapalała na takim mrozie ?? dodam ze silnik to 2.0 24v 92r bezyna+sekwencja
  11. aju500

    Problem z odpowietrznikiem

    Dziekuje kolego masz u mnie piwko :) pozdrawiam
  12. aju500

    Problem z odpowietrznikiem

    Witam mam problem tego typu ze mam problem z typ odpowietrznikiem na chlodnicy poniewaz kiedys zostal uszkodzony i zalepiony jest teraz plastikiem... I teraz jest pytanie czy jest jakas mozliwosc odpowietrzenia ukladu nie uzywając tej srubki np zsuwając wąż czy cos /silnik 2.5 12v ... prosze o podpowiedz ...z góry dziekuje
  13. aju500

    Brak mocy w benzyniaku....??

    Własnie ona chodzi tylko na gazie bo zjebal << OSTRZEŻENIE siechyba przekaznik od pompki ale jak podłączylem ja na krótko to chodziła ale na bezynie wkrecała sie tylko do 5 tysiecy i niewiem czy to wina pompki czy czegos innego .... :(
  14. aju500

    Brak mocy w benzyniaku....??

    Witam! Mam problem z bunią i nie potrafie sobie sam z tym poradzic ... ale wszystko wygląda tak... beciunia muli sie tak strasznie ze nawet nie przypiszcz z jedynki nawet jak wkrece ja pod koniec obrotów tylko szarpnie i koniec ...:( porazka poprostu i smiech tylko ...a sprawa wyglada tak jest to bmw 5 e34 2.5 12v cisnienie na cylindrach wacha sie od 11 do 12 barów pasek rozrzadu jest ustawiony dobrze zapłon chyba nie jest regulowany ( znajduje sie na walku rozrzadu ) nie kopci ,pali ładnie.... niemam pojecia co moze byc przyczyną takiego stanu ktos mi kiedys tam powiedzial ze to moze byc przepływomierz albo jak bedzie uszkodzone wisco to tez bedzie mulil ale niewiem ... pomocy !!!!
  15. Chłopaki jeaszcze raz prosze o pomoc bo niemam juz pomysłu Kody jakie podał mi kolega tu na forum nie pasują ... BP3835R8527589 dodam ze kody (7262 lub 1262) nie pasują ..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.