Skocz do zawartości

snowslupsk

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 m57d30tu2

Osiągnięcia snowslupsk

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ale to po czasie zobaczyłem olej pod silnikiem pierw mówili że odma i oczywiście separator oleju wymieniłem na nowy . Ale nie pomogło.
  2. Ale zaluzmy że lambda sonda to skąd dym aż spod silnika . Powinno być tylko z rury. A ja mam z pod silnika i z rury a w dodatku widzę olej.
  3. Kolejny mechanik twierdzi że wtryski leja . Wchodzę w life data w tryskach i no uchyłek w normie jest +- 0.2 na bardzo zimnym max +-0.4 na 1 i 4 cylindrze ale aplikacja informuje mnie przed testem jak będzie +- 5.0 to jest uszkodzony
  4. Już nawet jeden mechanik mi powiedział że uszczelka pod głowicą. A wiem że była wymieniana 2 lata wcześniej z rozrządem. Ale cóż kupiłem preparat CO2 dałem pod korek płynu chłodniczego silnik rozgrzany do 95 stopni i test chyba z 30 min na odpalonym silniku bombelki szły jak płyn był niebieski to dalej był niebieski nie zmienił się na zielony i żółty. Myślałem że płyn felerny to po teście zaczelem dmuchać od rury do bimbru i zmienił kolor.na żółty.
  5. Wykasuje błąd świec żarowych na rozgrzanym silniku i będę jechał np 20 km będzie kopcił a błędu świec żarowych nie pokaże. Pokażę dopiero jak silnik ostygnie po nocy. Kablem obd z nerwów szczytuje dane raz dziennie jak wsiadam do auta . I odpalam live data nawet jak jadę do kościoła i spowrotem
  6. Dodam tak że świece żarowe wymienione wszystkie na nowe pokazał się błąd znowu świecy żarowej to ja znowu wymieniłem i nie pomogło wiec to sterownik. Po rozgrzaniu do temperatury 90 stopni błąd świec żarowych znika nawet wypala DPF i nie ma błędu zaczyna mniej kopcić. Ale np zgasze na parę minut temperatura spadnie o -5 stopni zaczyna znowu dymić i tak aż jak nie.zgasze i odpalę znowu.
  7. Nie raz ciężko dźwięki odróżnić ponieważ nagrywane innym telefonem. Więc wstawiłem dlatego swoje filmy pracy silnika. I usterkę koła pasowego jakie było u mnie.
  8. Oto filmy usterki koła pasowego wału w mym aucie
  9. Jesli chodzi o koło pasowe wału te gumowe to nie jest to ponieważ mi je padło rok temu wymieniłem na nowe a objaw był błąd ładowania alternatora i przy włączonej klimatyzacji auto prawie gasło. Koło kręciło się na swojej własnej gumie
  10. Ja w swoim też mam takie cykanie . Jedna osoba powiedziała mi że to cyka pompa wacum. Rozrząd po wymianie 50 tys km. Ale od wymiany rozrządu tak mi cykalo cały czas. Silnik m57d30tu2. Nizej wysyłam ci mój filmik auta z rok wstecz . Słychać wyraźnie dwa cykania jedno to właśnie chyba wacum a drugie cykanie wtrysków. Po roku czasu bez zmian z cyjankiem ale pokazał się inny problem.
  11. Witam prosiłbym o pomoc w diagnozie usterki. Ponieważ już sam nie wiem co to jest co mechanik mówi co innego. I już chcą rozbierać cały silnik. Sprawa wygląda tak odpalam auto z rana dymi na biało z rury i spod silnika. Po 5 minutach dymienie przechodzi. Np dzień później odpalam auto nie dymi i wszystko jest ok przejadę np 20 km Nie dymi. Zgasze auto i zaluzmy odpalę po 1 godz to może się zdarzyć że zacznie dymić. Chciałbym jeszcze powiedzieć że auto jest w automacie i nie odczułem spadku żadnej mocy. Obd jak pokaże błąd silnika to tylko świecy żarowej ale to się już dowiedziałem że to sterownik pada.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.