Skocz do zawartości

Broda2006

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530D 218KM 2005r

Osiągnięcia Broda2006

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jeszcze zbadaj akumulator, niskie napięcie może powodować podobne problemy.
  2. Korekty sprawdzał na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach, były bliskie 0. Powiedział też że mogło by to wskazywać na to że na tym cylindrze jest większa kompresja niż na reszcie. Niestety wyjeżdżał na wakacje więc nie było czasu na głębszą diagnostykę. Tak czy inaczej spróbuję znaleźć kogoś z kompem i sprawdzę korekty na wolnych obrotach i pod obciążeniem i wrzucę na forum, chyba że jakieś inne sugestie?
  3. Witam. Mam kłopot, przebieg 314tyś kupiłem nowe wtryskiwacze oryginalne bo zgodnie z opinią z regeneracją jest różnie. Po wymianie na 2 cylindrze jest niewielka bo 1.0 korekta na minusie, po zamianie wtryskiwacz 1 z 2, korekta nie poszła za wtryskiem tylko została na 2 cylinderze. Mechanik sam się zastanawia co może być przyczyną, bo gdyby było na plusie to wiadomo ale na minusie? Może macie jakieś pomysły lub sugestie. Z góry dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.