Skocz do zawartości

mocnyxx

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Sulęcin

Osiągnięcia mocnyxx

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam ten sam problem tylko w 325 tds, nawet teraz przy niskich temp. jadę 4 km i wskazówka wchodzi na połowę. Temperatura się nie zwiększa, wskazówka zawsze stoi na połowie czy długo stoi czy to jadę po mieście czy jakaś dłuższa trasa. W ostatnie lato zauważyłem że temp. silnika bardzo podobnie się zachowuje. Ale na ciepło do kabiny trzeba dłużej czekać mimo że wskaźnik jest w pionie. Nadmienie że po zakupie samochodu wysiadł Mi czujnik temp. silnika ale ten który daje sygnał do komputera - objawy były takie że obroty silnika po odpaleniu zawsze były wysokie i świece żarowe grzały bardzo długo nawet w lato przy tep. zewnętrznej 25 stopni C. bo ten który daje sygnał na wskaźnik cały czas zachowuje się tak samo jak w opisie wyżej może to on przekłamuje a może termostat jest cały czas zamknięty i płyn krąży w małym obiegu Visco schładza ten mały odcinek na chłodnicy do takiej temperatury że wskaźnik się nie wychyla poza połowę na razie do czasu aż się Visco się nie zepsuje)kilka razy w czasie jazdy zauważyłem że ciepłe powietrze przestało lecieć z nagrzewnicy ale to przez jakieś od pół minuty do 5 minut co mogło by wskazywać na pompę albo na zawór elektromagnetyczny tylko że to się zdarzyło może ze dwa razy. Przeanalizowałem wszystkie porady z forum z zakresu układu chłodzenia i nie wiem co robić. :mad2: :modlitwa: Czy w najgorszym wypadku takie przedwczesne nagrzewanie się silnika może w skazywać na jakieś uszkodzenie głowicy albo uszczelki pod nią. Dodam że po dłuższej jeździe słychać jak uchodzi ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym. :?: a może poczekam aż coś się zepsuje na amen :cry2: Czy wogóle zdarza się że termostat psuje się w pozycji zamkniętej jak tak to co się w tedy dzieje w układzie chłodzenia jak rozpoznać takie objawy. :?: Chyba straciłem cierpliwość do Mojej Buni że się tak rozpisałem. :roll:
  2. Ja mam podobny problem. Proszę powiedźcie co to jest ten wtrysk sterujący.
  3. mocnyxx

    Głośny gwiazd turbiny????

    Ja miałem u siebie ten sam problem ze świszczącą turbiną i okazało się że wystarczyło dokręcić śrubę na kolektorze wylotowym. A już chciałem wyciągać turbinę i przy jej początkowym demontażu zauważyłem nalot sadzy na osłonie termicznej filtra powietrza który musiałem na początku zdjąć, bo normalnie od góry nie było widać. I teraz mam spokój. tylko przy otwartym oknie słychać turbinę i to bardzo delikatnie podobnie jak w silnikach TDI. Chociaż niektórzy wcześniej mi doradzali i pisali że turbinę powinno słychać nawet przy zamkniętym oknie. U Mnie na wysokich obrotach dźwięk turbiny pięknie się komponuje z melodią 6 garów. :whistle: javascript:emoticon(':whistle:') javascript:emoticon(':whistle:')
  4. mocnyxx

    Płyn chłodniczy

    Witam. Ja mam ten sam problem, ale po pewnym czasie się pogorszyło i płyn jest wyrzucany ze zbiorniczka w większej ilości rozbryzgany jest w całej komorze silnika dolewam i dolewam cieczy chłodzącej nie wiem co robić. Ostatnio wymieniałem czujnik temperatury. może to ma związek. A i słychać jak samochód stoi z włączonym silnikiem jak by coś się przelewało - takie dziwne bulgotanie może to coś w nagrzewnicy. Silnik był odpowietrzany przy wyminie tego czujnika.
  5. Uszczelki kupowałem po 30 zł za komplet na sztuki nie sprzedają . nowe uszczelki mają charakterystyczny wypust taki pierścień aluminiowy czy coś takiego także po jednym dokręceniu stają się płaskie. A i kolektora za mocno się nie dokręca, problem jest z ostatnią śrubą na kolektorze pod kabiną i trzeba mieć przedłużkę łamaną lub giętką.
  6. Witam Ja mam kolektor ze stopu aluminiowego czarny na zdjęciu umieściłem kolektor z innego forum ale mam taki sam. I Też czyściłem przy wymianie świec żarowych.- myjką ciśnieniową . Czujnik jest ale kabla nie mam. W czwartek będę jeszcze raz zdejmował kolektor i poszukam kabla w tej listwie pod kolektorem. Przy okazji polakieruje sobie ten kolektor.
  7. Odnośnie czujnika temperatury silnika : Wymieniłem na nowy koszt to 65 zł od razu się polepszyło motor po odpaleniu wchodzi na 700 obr. i zaraz spada do 650 obr. Motor chodzi równo obroty nie falują. a wcześniej takie zjawisko zachodziło na ciepłym silniku. Świece żarowe krócej się teraz żarzą a na ciepłym silniku w ogóle się nie załączają . A i przy okazji wymiany tego czujnika wypłynęło trochę płynu chłodniczego i musiałem odpowietrzać układ, w tym celu motor trzymałem na 2000 tyś obr żeby pompa dobrze przepchała płyn i powietrze. Zrobiłem tak dlatego bo nagrzewnica nie puszczała ciepłego powietrza. teraz jest ok. Pozdrawiam :dance:
  8. Witam pod tym adresem umieściłem osobno moje pytanie odnośnie tego czujnika będę wdzięczny za podpowiedź http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=61203 :D
  9. A i jeszcze jedno nie mam kabla z wtyczką podpiętego do czujnika temperatury powietrza w kolektorze dolotowym . CZy on wogule ten kabel gdzieś jest bo umnie go niema a szukałem dobrze. Bo czujnik jest tylko wkręcony. Może on jest wykożystywany w inny wersjachśilnikowych :?:
  10. Spalnie ma na poziomie 7 do 8 litrów w cyklu mieszanym. Dzisiaj odłączyłem czujnik temperatury (ten z czterma pinami w środku ) i obroyt się unormowały tylko wskaźnik temperatury nie ruszył. Czy to znaczy że ten czujnik jest do wymiany . Bo po podłaczneiu go zpowrotem wskaźnik pokazuje już normalną temp. sinika tzn. dochodzido 90 stopni i wskakuje silnik na 1100 obrotów. :?:
  11. Witam ma problem jak w tytule : NA wolnych obrotach przy zimnym silniku przez dłuższy czas silnik utrzymuje 1100 obr. Dopiero po nagrzaniu tak przy 80-90 stopni schodzi do 1000 ob. Dopiero jak nim pojeżdżę z 30 minut obroty schodzą do 650 obr. i tak trzyma już do końca. W czym jest problem bo znajomy mechanik powiedział że to może być czujnik temperatury silnika, który podaje błędny odczyt do kompa i samochód jeździ na ssaniu. Proszę o pomoc. :modlitwa:
  12. Witam mam prośbę : Posiadam BMW 325TDS rok prod. 1998 kombi . Nie mogę znaleźć kabla z wtyczką do czujnika temperatury powietrza który jest wkręcony do kolektora dolotowego. Sprawdziłem już wszystkie wiąski i wtyczki. Skąd dokładnie wychodzi ten kabel do tego czujnika. Przy okazji wymiany świec żarowych miałem zdjęty kolektor dolotowy i nic ani śladu po kablu. Ponoć powinien wychodzić z listwy tej pod kolektorem. Proszę o pomoc :modlitwa: Na Pierwszym zdjęciu widać kolektor a z lewej strony ten czujnik http://img341.imageshack.us/img341/7061/bmwkolektorsscyzzaznaczmc7.jpg Na drugim zdjęciu widać szkic listwy z której idą kable do różnych czujników i świec żarowych. http://img230.imageshack.us/img230/1462/listwaeb1.jpg Proszę o podpowiedź z którego miejsca wychodzi ten kabel do czujnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.