Skocz do zawartości

itomek

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia itomek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jeżdżę od roku 745i, moim zdaniem jest to kompromis osiągów - kosztów eksploatacji oraz bezawaryjności. Zero problemów.
  2. w v12 jest więcej rzeczy które mogą się zepsuć.
  3. Polecam Dunlop Wintersport - dobrze nadają się na polskie zimy. jeździłem na takich w chryslerze 300m, już 2 sezony w E65 i to co mogę powiedzieć to że są niezawodne (prędkości w zimie przy minusowych temperaturach ok. 200-220 km/h bez problemu) i niewiele się scierają (w sezonie zimowym przejeżdżam na nich ok. 15000 km)
  4. Wszystko zależy od egzemplarza - mój ma 260 tys, zero problemów. naprawy raczej standardowe, z większych rzeczy to wymieniłem przekładnię bo mi stukała na używkę z niemiec, pojeździła 3 miechy i też tak samo stuka, więc odnośnie zawieszenia to tylko przekładnia się psuje co potwierdza aso - ten typ tak ma, 30 tys po naszych drogach i trzeba regenerowac przekladnie. poza tym nie ma problemu, koszty utrzymania takie jak w przypadku innych limuzyn. szukasz auta bezawaryjnego - polecam rower :norty:
  5. Jeżeli kupisz 745i nawet z 2002 roku za 55 tys to weź lepiej te 10tys kieszonkowego na wakacje. To auto kosztowało w zakupie ok. 500tyś, po 8 latach nie może stracić 90% wartości ceny, a jak traci to trzeba się zastanowić dlaczego i nie kupować "okazji"
  6. Dostaje, tylko weź pod uwagę to że nowe auto nie rzadko kosztowało ok. 500tys, wiec nie porównywajmy tego do auta które jako nowe kosztuje 70-80 tys. Spadek cen drastyczny groźi w przypadku zalania rynku tymi samochodami - w przypadku E65 o zalaniu rynku na razie nie można mówić, jest ich niewiele i tak długo pozostanie.
  7. 745i - miasto 60-80 , średnie spalanie 15, trasa - do 150 - spalanie 11-12, 150-180 - spalanie 16-17, 200-spalanie 18 Z większymi silnikami mam do czynienia od dawna, umiem nimi po prostu jeździć. Jeżeli ktoś pisze że w mieście auto mu spala 20l to po prostu mu współczuję. Trochę wyczucia w jeździe by się przydało.
  8. Jeżdżę 745i od 10 miesięcy, miasto w korkach to 15 litrów, trasa 10-11, tak jak napisał Zodiak. Jeżeli u Ciebie jest inaczej to albo nie masz kultury dla tego silnika albo coś masz nie tak z silnikiem.
  9. Auto z dużym silnikiem benzynowym musi dużo palić. Na to trzeba się nastawić, choć w przypadku E65 pojęcie "dużo" jest względne - moim zdaniem spalanie jest na poziomie co najmniej optymalnym - miasto siilnik 4,5 to 15 litrów, trasa - 10-11 litrów. Uważam że to ok . Dlaczego się nie zakłada? Bo gaz ma większą temperaturę spalania i niszczy silnik, bo nie są one projektowane. Tym bardziej tak skomplikowane silniki jak w E65. Oczywiście każdy może sobie wmontować w auto co chce, ale bez sensu jest kupować takie auto żeby je gazować IMHO.
  10. włożyć by się dało, ale wówczas musisz zmienić skrzynię biegów, cały komputer itp. koszt bardzo duży.
  11. Złe opinie o będargowie robi konkurencja - nie wiem kto moze pisać o nich złe opinie - jak już napisałem - widać że w 100% znają się na rzeczy, przerobiłem już wiele warsztatów, będargowo nie jest tanie ale wiem przynajmniej za co płacę. Naprawa odbywa się profesjonalnie a nie w jakimś baraku/garażu przerobionym na warsztat.
  12. Na pewno po silnik trzeba pojechać z mechanikiem który będzie go montował. Dodatkowo trzeba umówić się na sprawdzenie go na komputerze - taki test pokaże w zasadzie wszystko. Jeżeli byłeś w bendargowie na pewno masz fakture i na tej podstawie możesz domagać się poprawy na gwarancji - taką bowiem dają na swoje naprawy, o ile te problemy z jakimi do nich pojechałeś mimo naprawy nie zostały usunięte. Na prawdę uważam że jest to warsztat godny polecenia - sam jezdżę tam ze swoim e65 i wszystkie problemy jakie miałem zostały tam rozwiązane szybko, fachowo i dokładnie.
  13. Wszystko zależy ile kasy dla Ciebie to "kupa kasy" Jeżeli z tym silnikiem masz tak duże problemy, może warto zastanowić się nad zmianą silnika na używany. Koszt takiego silnika 3,5 na allegro to ok. 7000 zl. Jezeli w Będargowie nie dali rady nic zrobić, to wątpię gdzie będą w okolicach Szczecina więcej na ten temat wiedzieli.
  14. itomek

    problem z rozruchem

    Powiem wam coś ciekawszego - kiedyś miałem chryslera 300m i przy wyprzedzaniu przy ponad 150 km/h samochód wyłączył się - zgasł, wysiadło wspomaganie, światła, wszystko. A winnym był czujnik położenia wałka rozrządu... dobrze że działo się to w ciągu dnia, w nocy np. na autorstradzie to masakra.
  15. itomek

    SZARPIE BIEGAMI !!

    Nie spotkałem się jeszcze z olejem którego nie trzeba wymieniać. BMW najpierw mówiło że oleju się nie wymienia a jak ludzie zaczęli przyjeżdżać z reklamacjami - zmieniło zdanie i teraz nie spotkałem się jeszcze z wypowiedzią, że oleju w skrzyni nie trzeba wymienić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.