Skocz do zawartości

Favudd

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 1998 1.9 118KM

Osiągnięcia Favudd

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam 18 lat z hakiem i zaczynam swoją przygodę z motoryzacją. :wink: ( Oryginalnie to informatyk jestem, lecz szukam jakiegoś "odrywnika" od tego kompa bo mi to nie wychodzi na dobre ) Mam otóż wiele pytań dotyczących legalności poszczególnych modyfikacji które planuje zrobić. Więc chętnych proszę zrobić sobie popcorn , bo się trochę rozpiszę. Kupiłem właśnie podaną w temacie bmke , i nie powiem, ładna aczkolwiek może być jeszcze ładniejsza oraz wydajniejsza. 1. Co pierwsze zrobić ? Turbo czy LPG ? A może jednocześnie żeby nie nawalać sobie niepotrzebnej roboty ? Czy jest sens gazować uturbione lub na odwrót ? Jak wtedy wygląda przegląd techniczny i sprawy z ubezpieczycielem ? Zdaje sobie sprawę, że za tą stokową bmke ubezpieczyciel pierdnął 4 kafle za rok :cry2: ( i prawdopodobnie cena wzrośnie ) , ale koszty nie są mi straszne, a jak ktokolwiek powie, że trzeba było se kupić lepszy samochód a nie modować takiego grata niech sobie pójdzie wre 2. Czy byłbym w stanie sam założyć turbo ? Lubie przygody, i uczyć się na błędach. Lecz jeśli ma mnie to wpakować w 2-3 krotne większe wydatki to wole dać komuś do zrobienia kto się zna. LPG na 100% do gazownika dam, i to bez dyskusji. 3. Czy byłby ktoś na tyle miły by dopisał do tej listy ( lub usunął ), części potrzebne / mile widziane w soft uturbianiu / ew. hardzie (o ile no dosłownie nie zbankrutuje) ? Jakie średnice rur nierdzewnych ? No nie powiem jestem nadal zielony w temacie a kto pyta nie błądzi :mrgreen: - Turbo (ofc, ale narazie nie mam nic na oku) - Duży intercooler 600 x 300 x 76 mm z gęstym rdzeniem - Spływ olejowy CNC do turbo i obudowy rozrządu - Sekwencyjny zawór blow off typu SQV - podłącz i zapomnij - Pompa paliwa typu 040 wewnętrzna - Porządny zawór wastegate - Zbrojony wąż spływu olejowego turbosprężarki - Restryktor olejowy turbosprężarki - Złącze elastyczne wydechu - Zaworek MBC do regulacji doładowania - Uszczelki kolektora wydechowego - Złącza vband na układ wydechowy - Świece zapłonowe NGK 4. Czy wide body kity są legalne w Polsce ? Bo myśle o tym pierwszym projekcie jako dzienną bryczkę, i chodzi mi o to czy niebiescy by się nie czepiali przy pierwszej lepszej prostej . :roll: Otóż mam na oku, znalezioną u znajomego Rocket Bunny do E46 ze starego projektu, który się tylko kurzy a nie ma co z nim zrobić. Co do montażu to jestem pewien że założyć będę potrafił, aczkolwiek proszę o jakieś wskazówki, zanim zacznę cokolwiek wiercić. 5. Oklejanie... -Lamp (nielegalne) , myślałem o przeźroczystym vinylu kameleon, lecz z tego co się orientuje bym zrywał przy pierwszej lepszej kontroli -Całego auta https://allegro.pl/oferta/3m-wrap-film-1080-gp281-folia-kameleon-50x152-psyc-7395501342 Nie tylko dla wyglądu czy możliwości zerwania winyli, ale też w celu ochrony oryginalnego lakieru (samochód nie bity). Czy taki mieniący się winyl nie raziłby w oczy ? A przede wszystkim czy niebiescy by nie zabrali dowodu za to, bo z tego co widzę jest chyba matowy a więc nie odbija światła jak chromowy winyl. Żeby nabrać wprawy najpierw będę lepił zwykłymi winylami a później wezmę się za oklejanie drzwi, potem tyłu a na koniec frontu. - wnętrza - tu raczej problemów nie ma ? 5. Opony, i felgi - wszystko raczej jasne, jednak jeśli poszerzę karoserie, to czy koła mogą wystawać do poszerzenia, czy do oryginalnej linii ? Na oponach nie zamierzam oszczędzać, ktoś coś poleci ? Felgi 17/18" Jak mi coś wpadnie do głowy to dopisze, liczę na waszą pomoc... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Z góry dziękuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.