Skocz do zawartości

kulik1

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 2019 320xd
    F34 2019 320 xd
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kulik1

  1. Hej,samochód wywala mi błąd poziomowania reflektora. Adaptacyjne ledy - f34 z 2019 roku. W BMW mówią że trzeba wymienić całą lampę. Koszt 13k PLN. Ktoś się z tym spotkał i potrafił to naprawić bez wymiany całego elementu?
  2. Mam dokładnie taką samą sytuację i dylemat co wybrać. Samochód na gwarancji Perfect Selection z BMW. Oczywiście jak nie będzie opony z homologacją to nie uznają gwarancji np. jak xdrive padnie itp. Chętnie kupię na tył opony 2x 255/45/r18 z gwiazdką BMW i 2x 225/50/r18 na przód. Rzecz w tym, że NIE jestem w stanie znaleźć takich opon na rynku... Jakiś pomysł?
  3. OK. A czy tryb SPORT w jakiś sposób w pływa na moc/moment obrotowy? Przykładowo czy przyspieszenie 0-100 na pełnym trybie SPORT będzie trwało krócej niż to samo na tylko skrzyni w trybie sport? Oczywiście wszystkie inne zmienne (przyczepność, temperatura itp) są identyczne w obu przypadkach.
  4. Proszę rozwiejcie moje wątpliwości odośnie tych dwóch funkcji. Instrukcja na tent temat jest bardzo ogólnikowa. Z moich obserwacji wynika, że po przełączeniu z trybu COMFORT na SPORT zmiany są następujące: - skrzynia biegów trzyma wyższe obroty - wspomaganie kierownicy się utwardza. - mam też wrażenie, że pedał gazu jest wtedy czulszy na nacisk Teraz druga funkcja czyli przestawienie samej skrzyni w tryb sport. Tutaj ponownie skrzynia trzyma wyższe obroty. Pytanie czy szukając maksymalnej poprawy osiągów należy samochód przestawić na tryb SPORT i dodatkowo samą skrzynię na ten tryb także (przyciągając do siebię gałkę skrzyni)? Czy też to nie ma sensu bo już tryb SPORT wprowadza skrzynię w najefektywniejszy zakres pracy?
  5. Będę zobowiązany za rozkodowanie tego autka. Dziękuję. WBA8H91090FH11966
  6. Jak w temacie. Mam kamerkę do montażu i słyszałem, że można pociągnąć do niej napięcie np. z lusterka środowego lub innego źródła blisko miejsca montażu kamerki. Nie chcę ciągnąć kabla z zapalniczki przy skrzyni biegów. Słyszałem, że po podpięciu się do lusterka ew. podobny sposób mogą zacząć się jaja z modułem komfortu z powodu innej oporności itd. Czy możecie polecić w Warszawie lub okolicach elektryka, który to schludnie zrobi?
  7. Dzień dobry, Dziękuję za informację, którą poprzednio dostałem - rozwiała moje wątpliwości i pomogła podjąć decyzję o zakupie. Mam jeszcze prośbę o rozkodowanie VIN WBA5L51000G097858. Dziękuję bardzo.
  8. Będę zobowiązany za pomoc w weryfikacji wyposażenia tego autka: WBA8J11000A976730. Chcę kupić ale nie mam pewności czy jest wyposażone w to co jest w ogłoszeniu... Z góry dziękuję.
  9. Dzięki za odpowiedź, ale w tym kluczyku baterii się nie wymienia. Jest na stałe wlutowana. Ładuje się z gniazda, do którego wtyka się kluczyk żeby auto odpalić.
  10. Witam, Kluczyk jest ze zintegrowaną baterią. Ładuje się z gniazda zapłonu. Zachowuje się jak w tytule i jest naładowany, mam na myśli to, że do awarii był non stop używany. Przychodzi mi do głowy, że może po 11 latach bateria umarła? Czy mieliście taki temat lub kogo możecie polecić w okolicach Warszawy, żeby to ogarnął i nie naciągnął na jakieś grube koszty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.