Skocz do zawartości

dominik.ie90

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 320i n46b20 150 KM +LPG

Osiągnięcia dominik.ie90

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Po resecie błędu pierwsze co wyskakuje to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze i później jeszcze ten błąd wypadaniem zapłonu na cylindrach. Check engine zapala się po ok 400-500 km
  2. 280 tysięcy. Kupiłem go jak miał 218 tysięcy
  3. Witam, Przy dzisiejszych mrozach z rana spotkała mnie niemiła niespodzianka. Otóż podchodzę do odpalania samochodu auto odpaliło natomiast momentalnie zaczęło bardzo mocno dymić na biało oraz zaczęło śmierdzieć w kabinie spalenizną. Po chwili auto zgasło ponowiłem próbę odpalenia skutek był ten sam. Auto od kilku dni ma problem z wypadaniem zapłonu. Przynajmniej tak zczytal komputer, ponieważ wyskakuje błąd wypadania zapłonu na 3 cylindrze oraz sporadycznie wyświetlał się błąd wielokrotnego wypadania zapłonu na cylindrach. Po rozgrzaniu auto działało dobrze. Dodam ze świece zostały wymienione natomiast błąd nie zniknął. Oprócz świec zamieniłem cewki miejscami a błąd nadal wskazywał 3 cylinder. Jest może ktoś kto miał podobna sytuacje i może podzielić się rada ? Z góry dziękuje
  4. Witam, Pacjent to n46b20 BMW e90. Auto na zimnym pali na strzała natomiast przy dodawaniu gazu dusi go i nie ma siły przy przyspieszeniu przez pierwsze 2-3 minuty jazdy miga check engine. Z błędów na obd2 wyczytałem wielokrotne wypadanie zapłonu na cylindrach a także wypadanie zapłonu na 3 cylindrze. Wymieniłem świece oraz zamieniłem dla testu cewki miejscami błąd dalej na 3 cylindrze. Dodatkowo jak silnik jest rozgrzany troszkę musi pokręcić zanim odpali. Czy miał ktoś taki przypadek i zna przyczynę? Podejrzewam, że przyczyn może być wiele ale jak znajdzie się kilka przyczyn to będzie ona pasowała do mojego pacjenta Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
  5. Dzisiaj mogłem wykonać jedynie takie zdjęcia: 1. Z góry strzałkami wskazałem miejsce gdzie olej skapuje: 2. Z poziomu: 3. Z dołu chociaż na lepsze nie było mnie dziś czasowo stać żeby podnieść samochód: Dzwoniłem z tą sprawą do dobrego mechanika, który serwisuje tylko i wyłącznie bmw on z pamięci powiedział że jak z tej strony silnika to może to być uszczelka pokrywy zaworów, lub oringi pompy vacuum, zdjęć nie widział więc jeśli się mylił to tylko i wyłącznie przez to że może źle mu opisałem wyciek. Oddałbym mu samochód ale niestety wolny termin ma dopiero na wrzesień... Jutro postaram się zrobić lepsze zdjęcie od dołu ale nie wiem czy bedzie możliwy lepszy dostęp.
  6. Ja wymieniałem dwa tygodnie temu oringi na elektrozaworach vanosa, bo w tamtym miejscu zaczęło mi lać olejem myślałem że to koniec wycieków niestety pomyliłem się. Zobaczę to co mi podpowiedziałem i dam znać. Dziękuje za chęć pomocy
  7. Witam w moim BMW e90 2005r z silnikiem n46b20 150KM po stronie pasażera kapie olej silnikowy z jednej części nie mam pojęcia co to jest czy dostanę poradę co to może być i jak kosztowna byłaby wymiana tej części. Dodam, tylko tyle że te zdjęcia zostały wykonane pod silnikiem. Jeśli ktoś się zna proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.