Skocz do zawartości

FreeKO

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523 1997

Osiągnięcia FreeKO

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przewody twarde i wręcz gorące.Na dniach przyjedzie zaprzyjaźniony mechanik specjalizujący się właśnie w BMW i zobaczy na to swoim okiem + zrobi pomiar mocy silnika.
  2. Jutro sprawdze i napisze co jest.Uszczelka od głowicy?
  3. Wczoraj do tego usiadłem i odpowietrzyłem dokładnie tak jak napisałeś.Przejechałem się,żeby zobaczyć czy wskazówka od temp. nie poleci w prawo i jeździłem tak ok 30-40 minut (Normalnie sie przegrzewał po ok 10 min.).Było to na takiej zasadzie,że nagle przestawało działać ogrzewanie=wskazówka zbliżała się do czerwonego pola,ogrzewanie się włączało i wskazówka się cofała aż w pewnym momencie poleciało na czerwone pole i trzeba było gasić a ze zbiorniczka leciał dymi sie gotowało wszystko.
  4. A w jaki zbiorniczek mam dmuchać?
  5. No trochę bez sensu :duh: Płyn się zagrzał więc rozszerzył. Jak go odciągnąłeś to znowu jest za mało... Czyli nalać znowu i zostawić nawet jak podchodził pod sam korek? Boję się,że zrobi się takie ciśnienie ze wywali korek.
  6. Zrobiłem to tak: Odkreciłem odpowietrzniki i na zimnym silniku dolewalem coraz plynu a on ubywal i tak do samego konca az podeszło pod korek.Odpalilem samochod i normalnie zaczelo wszystko grzac(ciepłe powietrze).Po jakichs 5-7 minutach kiedy złapał temperatury płyn zrobił się taki czarnawy bardziej i zaczął nim pluć,że trzeba bylo go odsysać i znowu ogrzewanie przestało działać.Wszystko wyglada tak jakby sie znowu zapowietrzał.Wycieków nie ma żadnych a silnik chodził równo.
  7. Tak jak opisywali na internecie. Zacytuje: "jedyny szybki i skuteczny sposób to na zimnym silniku odkręć korek i odpowietrzniki i pomalutku zalej układ aż do samej góry korka silnik zgaszony ogrzewanie na MAXA ale zapłon wyłączony lejesz aż z odpowietrzników leci płyn bez powietrza a następnie zakręcasz je i wężykiem odssyszasz płyn ze zbiorniczka aż do kreski zakręcasz korek i cieszysz się jadą" "zalewaj pomalutku na zgaszonym jak już w zbiorniczku przestanie ubywać to zapal i na małym gazie obserwuj poziom uzupełniaj pomalutku - musisz też widzieć strumyk przelewowy co w tych zbiorniczkach nie jest problemem jak poziom przestanie się obniżać to zakręć korek jeździj i jak silnik chłodny to zobacz ile płynu i ewentualnie dolej duży układ więc warto przez 2-3 dni zaglądać tam przed odpaleniem pamiętaj że wisko ma lewy gwint i nie dokręca się go kluczem"
  8. Dzisiaj odpowietrzylem i fakt,leciało ciepłe powietrze ale tylko przez chwile,potem zaczęło wywalać płyn ze zbiornika tylko już w kolorze czarnym jakby się mieszał z olejem.Wszystko się jakby gotowało.Masło się nie robi.
  9. Witam! Mam problem z ciągłym przegrzewaniem się silnika.Problem pojawił się jakiś czas temu podczas powrotu do domu .Samochód jechał normalnie i w pewnym momencie wskazówka od temp zaczeła gwałtownie przesuwać się w prawo i trzeba było co chwila stawać.Dzisiaj go odpaliłem to silnik chodzi równo,nie klekocze ani nic.Jedynie co,to po wyłączeniu słychac takie wyciszajace się syczenie i na koncu taki strzal jakby z autokaru hah.Wskazowka stanela w polowie i bylo dobrze,ale jak wsiadlem i chcialem zobaczyc czy pojedzie to znowu poszla w prawo.Dodatkowo nie chce leciec w ogole cieple powietrze. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.