Skocz do zawartości

anima_villis

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2008

Osiągnięcia anima_villis

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W warsztacie okazało się że silnik jest zatarty :|
  2. Historii ciąg dalszy: Komis przyjął auto (na filtrze znaleźliśmy opiłki), fura obecnie w warsztacie autoryzowanym BMW - będą rozbierać silnik. Fajnie by było jakby udało się to ogarnąć. Myślicie, że po takiej gruntownej rozbiórce fura będzie jeździła jak kiedyś?
  3. Niestety okazało się że olej był z uszlachetniaczem. czujnik był ok, więc na 90% panewki. Samochód dzisiaj cofa się do komisu :f Dzięki za pomoc!
  4. Cześć, W zeszłym tygodniu kupiłam BMW sprowadzane z Niemiec. Po zakupie samochód wjechał do mechanika na warsztat - wymienialiśmy olej + filtry (wszystkie części oryginalne, olej Castrol). Następnego dnia po wymianie oleju (samochód przejechal max 10km) po uruchomieniu silnika zapaliła się czerwona kontrolka oleju z wykrzyknikiem. Samochód znowu wrócił do warsztatu. Mechanik podejrzewa uszkodzenie czujnika oleju (ze starości), a to że wcześniej się nie palił argumentuje tym, że we wcześniejszym oleju były dolane uszlachetniacze, które zaburzały pomiar czujnika. Na forum przeczytałam, że dobrą praktyką przed zmianą oleju jest wcześniejsze wyczyszczenie silnika ze starego oleju, czy to prawda? Wcześniejszy olej który był wlany to (niby) ten sam z normą c3. Co myślicie? To moje pierwsze BMW, nie jestem też guru mechaniki samochodowej, więc docenię każdą pomoc! Samochód ma przejechane 158k km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.