Skocz do zawartości

andzelm2000

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e39 530d touring 2000

Osiągnięcia andzelm2000

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Najdziwniejsze jest to że właśnie po wymianie sworzni i wachaczy z przodu zaczął nagle tył drgać
  2. No ja mam 411tys. Km. Więc miały już prawo
  3. Nie pływa i nie zgubiłem ciężarków bo dwa razy wywarzałem
  4. Po wymianie dosłownie wszystkiego w przednim zawieszeniu zaczął tył drgać powyżej 130 km/H (wcześniej nic nie drgało) spojrzałem pod spód i widać że tuleje tylnej belki są w tragicznym stanie ale czy wymiania ich rozwiąże problem ?
  5. Nie mam klimatronika
  6. Normalnie jak po drodze jadę to raz na jakiś czas zaczyna piszczec no ale tylko wewnątrz auta.
  7. Na zewnątrz nie piszczy przy jeździe
  8. Może problem niezbyt istotny ale jakże denerwujące. Od dłuższego czasu przy jeździe najczęściej po nierównej nawierzchni słyszę piszczenie i zmiennej tonacji, wewnątrz kabiny mam wrażenie że dźwięk dobiega z deski rozdzielczej bliżej strony pasażera, najczęściej przy hamowaniu lekkim.
  9. Dobra rozrusznik jak go zawiozłem to gościu myślał że to z samochodu który nie jeździ XD
  10. Kabel mam i obd ale n blutetooth to chyba nie za wiele na tym sprawdzę xd
  11. Wychodzi na to że najlepiej będzie najpierw zrobić pełną diagnostykę pod kompem
  12. Jak się będzie zapowietrzał to znaczy, że jest nieszczelność i będzie walić ropą nawet w kabinie. Pompa jest sucha z zewnątrz ? Tam w pobliżu są wężyki podciśnienia, może z nich ucieka powietrze. Pompa sucha w kabinie też nie wali ropą
  13. Ale nie jestem pewien czy to wtryski bo jak mówiłem gdzieś przy pompie wtryskowej syczy powietrze. Wiec wydaje mi się że tam się układ może zapowietrzać. A tego nigdy nie było. Wycieków też nie ma
  14. Dobra na początku na zimnym jak odpiąłem wtyczke od filtra to za drugim zaskoczyła przejechałem się zagrzałem i tak samo odpiąłem i nic z tego. Kaslneła raz.
  15. Chodzi mi o to ja sprawdzić ciśnienie wstępne bo mówisz że jeżeli będzie ok to wtedy sprawdzać wtryski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.