Skocz do zawartości

dambar

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520d 07/08

Osiągnięcia dambar

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Prawdopodobnie sonda do wymiany. Obserwuj wskazania lambda1 w trakcie jazdy. Powinny oscylować w okolicy 1 z ułamkiem, a przy zdjęciu nogi z gazu wchodzić na 32,77. Zauważyłem ze 32,77 mam ciągle gdy wyskoczy błąd 447B. Jak go skasuje sonda zaczyna pokazywać normalne wartości 1-5 a jak puszczę gaz to rzeczywiście te wartości wzrastają. Na https://bmwfault.codes/ mowa o tym że niepoprawne wartości mieszanki mogą powodować wyskakiwanie tego błędu. Teraz przejechałem kilkaset kilometrów i błąd się nie pojawił. Poczytałem trochę tematów i szarpanie koło 2k obrotów przy spokojnej jeździe wynika często z przepływki. Może ją wyjmę i zobaczę czy jest czysta.
  2. Panowie mam pytanie bo aplikacja pokazuje mi błąd sondy lambda 447B. Da się go skasować ale ponownie wraca. Nie wiem jakie są prawidłowe wartości dla sondy ale po godzinnej jeździe na jałowym mam: Lambda1: 32,77 Lambda1: 374,9mV Napięcie chyba się zgadza ale ta pierwsza wartość to nie wiem. Czasem mi szarpnie na 3-4-5 biegu przy delikatnej jeździe przy obrotach 1700-1900 rpm a temu też może być winna padająca przepływka i powodować przy okazji błąd sondy. Masa powietrza na jałowym jest około 330 mg/stk. Ktoś orientuje się jakie wskazania lub zakresy wskazań są w miarę prawidłowe?
  3. A jakie środek polecacie do metody chałupniczej? Ktoś ma jakiś sprawdzony
  4. Jest opcja wyboru jęzka z tego co widziałem ale normalnie po instalacji miałem po polsku świeca z tego co wiem nic nie ma do rzeczy. Z resztą jakieś 2 lata temu chciałem wymienić świece bo słabo palił na mrozie to mechanik mówił że często się ukręcają i to jest ryzykowna zabawa. Na szczęście padł sterownik a świece niby wtedy były wszystkie dobre. Wymienię czujnik i zobaczę co wtedy bo to chyba jedyna nadzieja
  5. Witam, Próbowałem wypalić sadzę ale po kliku sekundach regeneracja się cyklicznie wyłącza i włącza. Prawdopodobnie winą jest jakiś błąd. Ciśnienie wsteczne też widzę że jest zbyt wysokie. Jak patrze na te dane to obawiam się że DPF nie do uratowania. Ktoś miał podobną sytuację? Da się coś z tym jeszcze zrobić bez ingerencji w filtr? Od razu też mam pytanie gdzie polecacie usuwać DPF w Łodzi? Bo czyszczenie chemiczne itp to według mnie tylko szkoda czasu, kasy, zdrowia, a potem paliwa i samochodu jak znowu się zapcha ;)
  6. Mam N47. Czyli rozumiem że jeśli będzie to zalecana wymiana wtedy BTool'em spokojnie mogę zrestartować ten licznik żeby się pozbyć tego irytującego komunikatu?
  7. Cześć, Mam prawe 3 lata e60 i nie był żadnego problemu z DPF. Teraz przed weekendem wyskoczył mi żółty komunikat "particle filter" w weekend z 2h pojeździłem po autostradzie ale to nic nie pomogło (temperatura podczas jazdy była ciągłe 80C i więcej). Samochód ma przejechane tylko 210k+ km. Czy to może być tylko informacja o zalecanej wymianie/serwisowym wypalaniu DPF? bo chyba wypalanie się odbywa no chyba że jakiś kolejny czujnik padł Czy ktoś miał już taki problem? Czy ten program pomoże w takim przypadku? Bo z chęcią go kupię :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.