Skocz do zawartości

Lenarr

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525xd 2008

Osiągnięcia Lenarr

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki, zastosuję się do wskazówek :-)
  2. Doczytałem, że mechanizm jest winny, że muszę patrzeć na pogodę czy mogę jechać :lol: Szukam już nowego i pytanie, czy z Allegro nowy za około 350zł będzie OK, bo ceny OE są...delikatnie mówiąc - trochę większe (1500+) ;-)
  3. Ooo, dziękuję, jakaś informacja co można działać ;-) Możliwie szybko rozbiorę co trzeba, spróbuję się dostać do połączeń i zobaczyć w jakim są stanie. Dziś już trochę późno żeby to działać. No i mam nadzieję, że jednak mechanizm jest OK, ale to też cenna uwaga. Dziękuję za odpowiedzi :)
  4. Hej. Dzięki za odpowiedź. Zdejmowałem ramiona, żeby zobaczyć jak to wygląda i ewentualnie nasmarować. Wszystko jest OK, wieloklin w bardzo dobrym stanie. Na początek wszystkie mechanizmy które pracują "zalałem" WD40, następnie dałem olej maszynowy ale niestety to nie pomogło. To wygląda, jak by komputer blokował możliwość włączenia wycieraczek żeby nie uszkodzić silnika bo wyłączają się całkowicie. Po włączeniu wycieraczek nie słychać nic, żeby silnik pracował itp, mechanizmy stoją w miejscu, tylko zastanawia mnie to, czemu pomaga ruszanie nimi ręcznie ;-? Pozdrawiam serdecznie
  5. Witam serdecznie. Bardzo proszę żeby ktoś kto wie jak skonstruowany jest mechanizm wycieraczek pomógł mi w tym temacie...
  6. Cześć. Wiem, że z wycieraczkami w tym samochodzie są komedie zawsze, przyczyny są różne ale mój problem wydaje mi się dziwny i nie mam pojęcia co może być przyczyną, od niedawna jestem posiadaczem E61. Wygląda to tak: Wycieraczki działąją, włączam, pozamiata 3 razy, 4, 5 normalnie i za kolejnym zaczyna być widać, że wycieraczka po stronie kierowcy zaczyna poruszać się nie płynnie a z przeskokami. Po kilku takich cyklach stają w pozycji nie do przewidzenia, czasami na środku, czasami w pozycji startowej, czasem zaś w końcowej, raz się zdarzyło, że zatrzymały się na środku, po pół minuty ruszyły, kilka cykli i zatrzymały się na dole. W momencie jak przestają działać i "łapię je" robię nimi ręcznie cykle to praktycznie nie czuć oporu, chodzą bardzo lekko. Ruszam nimi w tę i z powrotem aż poczuję, że zaczynają stawiać dużo bardziej zdecydowany opór i wtedy zaczynają działać normalnie...do następnych kilku ruchów. Czy coś gdzieś się zsuwa, czy coś i nie działają ?? Spotkaliście może się z czymś takim i możecie pomóc ? Jesień idzie :( Pozdrawiam serdecznie i proszę o pomoc.
  7. Dziś znów wycieraczki zaskoczyły i miałem pół minuty żeby im się przyjrzeć póki padły :D Sądzę, że nie jest to uszkodzenie elektroniczne a mechaniczne. Wycieraczka kierowcy działała w pewnym ustawieniu z "opóżnieniem" tak jak by coś jej przeszkadzało w tym położeniu no i się zatrzymały na max wysokości. Da się 150km tak jechać ;-) Próbowałem ruszać cięgnami wycieraczek i pasażera czuć, że chce a kierowcy tak jak by był syf i w ogóle nie chce się ruszyć. Jutro Bunia idzie do lekarza odchorować 6mc postoju i mam nadzieję tylko czyszczenie mechanizmów :)
  8. Dzięki za odpowiedź. Więc udało mi się dogrzebać do tej skrzynki...lokalizacja - PERFECT ;-) Jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłem, że jest tam tylko jeden przekaźnik no i z podmianki guzik :( Jest jakiś patent, żeby sprawdzić czy jest to wina przekaźnika ? Sprawdziłem bezpieczniki w schowku i wszystkie są OK Pozdrawiam serdecznie
  9. Dzięki za odpowiedź, tylko chodzi o to, że te rysunki mi nic nie mówią, trzeci bo pokazany strzałką to mogę się d0myślić gdzie jest. ;-)
  10. Witam serdecznie. Od niedawna jestem posiadaczem marki BMW i już mam problem. Wiem, że na temat wycieraczek jest mnóstwo postów - filmów ale za czorta nie mogę znaleźć przekaźników w tym samochodzie, szukałem w kilku językach i nie mam pojęcia... W schowku mam tylko kilka bezprzeczników + zmieniarkę, pod filtrem mam otwory na wlot - wylot powietrza no i nie wiem gdzie jeszcze moge ich szukać. Wycieraczki przednie po dwóch tygodniach padły - włączyły się na kilka dni i znów leżą. Chciałbym zamienić miejscami przekaźniki ale serio nie mam pojęcia gdzie one są. Proszę o pomoc 525xd 2008r E61 Pozdrawiam serdecznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.