Witam, od 3 miesięcy jestem posiadaczem BMW e63 630i 258ps z 2007 roku z przebiegiem 250 tysięcy kilometrów, po zakupię auta nie miałem żadnych problemów zrobilem autem około tysiąca kilometrów i znajomy zaproponował nowy soft do sterownika silnika oraz skrzyni, wracając od niego auto na niskich obrotach np: dojeżdzając do świateł zaczeło lekko falować nie trzymał obrotów 650 tylko spadały do 500 wracały na 650, wjechałem na autostradę rozpędzając samochód do 170km/h wyskoczył check po odczycie błędów na komputerze pokazało błedy przepływomierza oraz wypadanie zapłonów na 3 cylindrach i zaczeły się dalsze problemy, po wciśnięciu na maxa pedału gazu auto sie dławi powoli wzrastały obroty do około 2 tysięcy dalej nie chciały iść i szły strzały z wydechu, natomiast kiedy wciskałem pedał gazu powoli wchodzi na obroty normalnie i od wtedy zaczeła się walka od mechanika do mechanika żaden nie potrafił mi pomóc, zostały wycięte katalizatory bo okazało się, że sa zapchane, wymieniona disa duża, świece, cewki, przeływomierz na oryginalny, ale używany ponieważ był założony zamiennik, wymieniony akumulator bo był za mały. Doszło już do takiej sytuacji, że po nagrzaniu się samochód tracił całkiem moc i gasł po wycięciu katalizatorów problem znikł natomiast nadal jest problem, kiedy obroty są poniżej 2 tysięcy, wczoraj jadąc autostradą na tempomacie przy 130km/h obroty były powyżej 2 tysięcy nie było żadnego problemu bmw przyśpieszało bez żadnego problemu, kiedy wrociłem pod dom dodałem gazu na maxa auto zaczeło się dławić spadając na obrotach gasło. Proszę o pomoc bo już nie mam sił do tego wszystkiego, zostawiłem u mechaników dużo pieniędzy i nadal żaden nie może mi pomóc. Po usunięciu katalizatorów zostały usunięte sondy za katalizatorem, na tą chwilę pokazuje mi bład 2x sonda, przepływomierz i bład 2a87. Po wgraniu do sterownika usunięcie sond za katalizatorem wgrano również poprawę reakcji na gaz oraz tak zwany popcorn. Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, kiedy w bmw jest benzyny około 10 litrów problemu nie ma zdarzyło mi się to już dwa razy, zapaliła się rezerwa zrobiłem około 50km i zero problemów pojechałem na orlen zatankowałem verve 98 do pełna po przejechaniu 2km problem znowu się zaczoł. Przeczytałem już wiele tematów na forach, wymieniłem rownież jeden elektrozawór ten na górze co jest bo był założony zamiennik.