Skocz do zawartości

Seqk

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Seqk

  • Urodziny 19.01.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F31 318d 2013, Bmw E63 630i 2007
  • Lokalizacja
    Złotoryja

Osiągnięcia Seqk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, mam kolejny problem ze swoją e63, zauważyłem podczas tankowania, kiedy chce odkręcić korek, że jest zassany i trzeba się siłować, tak samo, kiedy tankuje to pistolet sam odbija i jest problem z tankowaniem, znajomy mechanik powiedział, że jest to wina odmy, dodatkowo przy spokojnej jeździe, niskie obroty często na zakrętach albo pod górkę auto się zadławi jakby nie dostawało paliwa, błędów brak, obroty nie falują. Ktoś coś może podpowiedzieć, gdzie szukać problemu. Odma była wymieniana przez poprzedniego właściciela, ale czy oryginalna czy zamiennik nie mam pojęcia.
  2. Witam, mam kolejny problem. Po odpaleniu samochodu, kiedy wciskam pedał hamulca, żeby wrzucić bieg ( automat ) obroty rosną do 1200-1300 i opadają. Problem pojawia się tylko na zimnym silniku, kiedy obroty są 650 problemu nie ma, druga sprawa jak startuje np. Na światłach z pedałem gazu w podłogę i nagle hamuje obroty zaczynają falować po puszczeniu hamulca problem ustaje, objawy wskazują na uszkodzone serwo, ale z tego co się dowiedziałem tutaj za ciśnienie odpowiada pompa ciśnieniowa vacum. Czy jakieś pomysły lub ktoś miał podobny problem.
  3. Seqk

    630i n52b30 dławi się

    Przepływomierz, którego nie posiadam. Tak jak od samego początku pisałem, że problem pojawił się po aktualizacji sterownika silnika. Ciężko było znaleźć firmę, która chciała zrobić poprawki w sterowniku, po raz kolejny podejrzewali kapitalny remont silnika, prace trwały 4 dni, nauczka na przyszłość została, auto jeździło i trzeba było jeździć. Nigdy więcej aktualizacji :-)
  4. Seqk

    630i n52b30 dławi się

    Mam jeszcze jedno pytanie. Po wciśnięciu gazu na maxa alternator wyje, sprawdziłem napięcie pod maską pokazuje 13,8 natomiast przy akumulatorze pokazuje 13,7, akumulator jest nowy, byłem u mechanika, który regeneruje alternatory i stwierdził, że napięcie jest za niskie i trzeba wymienić regulator napięcia oczywiście na oryginalny. Obroty mam między 650-670 i czuć pod obciążeniem ( ogrzewanie,światła ), że samochodem telepie. Proszę o informację czy wymienić ten regulator napięcia czy tak ma być ? Na forach czytałem, że powinno być między 13,8 a 14,5. Pozdrawiam Jakub.
  5. Seqk

    630i n52b30 dławi się

    Problem rozwiązany kosztowało to dużo nerwów i pieniędzy, ale w końcu po 4 miesiącach auto zaczęło jeździć, temat do zamknięcia.
  6. Seqk

    630i n52b30 dławi się

    Znalazłem jeszcze jedna rzecz miałem zamontowany czujnik temperatury powietrza dolotowego tam gdzie znajduje się przepływomierz więc nie posiadam przepływomierza i teraz dziwne,.że pokazuje błędy przepływomierza, którego nie posiadam. Czyżby wgrany soft silnika jest na wersję z przepływomierzem :-\ Po niedzieli będzie na nowo wgrywany oryginalny soft, dam znać czy walka się udała. Prawdopodobnie został wgrany gotowiec.
  7. Seqk

    630i n52b30 dławi się

    Witam, od 3 miesięcy jestem posiadaczem BMW e63 630i 258ps z 2007 roku z przebiegiem 250 tysięcy kilometrów, po zakupię auta nie miałem żadnych problemów zrobilem autem około tysiąca kilometrów i znajomy zaproponował nowy soft do sterownika silnika oraz skrzyni, wracając od niego auto na niskich obrotach np: dojeżdzając do świateł zaczeło lekko falować nie trzymał obrotów 650 tylko spadały do 500 wracały na 650, wjechałem na autostradę rozpędzając samochód do 170km/h wyskoczył check po odczycie błędów na komputerze pokazało błedy przepływomierza oraz wypadanie zapłonów na 3 cylindrach i zaczeły się dalsze problemy, po wciśnięciu na maxa pedału gazu auto sie dławi powoli wzrastały obroty do około 2 tysięcy dalej nie chciały iść i szły strzały z wydechu, natomiast kiedy wciskałem pedał gazu powoli wchodzi na obroty normalnie i od wtedy zaczeła się walka od mechanika do mechanika żaden nie potrafił mi pomóc, zostały wycięte katalizatory bo okazało się, że sa zapchane, wymieniona disa duża, świece, cewki, przeływomierz na oryginalny, ale używany ponieważ był założony zamiennik, wymieniony akumulator bo był za mały. Doszło już do takiej sytuacji, że po nagrzaniu się samochód tracił całkiem moc i gasł po wycięciu katalizatorów problem znikł natomiast nadal jest problem, kiedy obroty są poniżej 2 tysięcy, wczoraj jadąc autostradą na tempomacie przy 130km/h obroty były powyżej 2 tysięcy nie było żadnego problemu bmw przyśpieszało bez żadnego problemu, kiedy wrociłem pod dom dodałem gazu na maxa auto zaczeło się dławić spadając na obrotach gasło. Proszę o pomoc bo już nie mam sił do tego wszystkiego, zostawiłem u mechaników dużo pieniędzy i nadal żaden nie może mi pomóc. Po usunięciu katalizatorów zostały usunięte sondy za katalizatorem, na tą chwilę pokazuje mi bład 2x sonda, przepływomierz i bład 2a87. Po wgraniu do sterownika usunięcie sond za katalizatorem wgrano również poprawę reakcji na gaz oraz tak zwany popcorn. Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, kiedy w bmw jest benzyny około 10 litrów problemu nie ma zdarzyło mi się to już dwa razy, zapaliła się rezerwa zrobiłem około 50km i zero problemów pojechałem na orlen zatankowałem verve 98 do pełna po przejechaniu 2km problem znowu się zaczoł. Przeczytałem już wiele tematów na forach, wymieniłem rownież jeden elektrozawór ten na górze co jest bo był założony zamiennik.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.