Skocz do zawartości

Kobielczak

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kobielczak

  • Urodziny 11.11.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    335i E93
  • Lokalizacja
    Zabrze

Osiągnięcia Kobielczak

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Siemano! Dawno mnie tutaj nie było, a autko nadal działa i nadal inwestuje - w sensie... dołożyłem pare rzeczy i uważam projekt za skończony :) Liczę, ze w wiosna szybko nadejdzie i pociesze sie troche jazda, bo... dalej nie mam zimówek =) Wrzucam na dole kilka fotek, kilka dalszych informacji oraz wykres z hamowni. W ostatnim czasie, dorzuciłem do auta: - Większe inlety 1"75 - Alu outlet 1"75 - Wrzuciłem downpipe - Zamontowany został wydech Cat-back z MGmotosport, z klapkami. Guzik - zamontowałem w desce, tuż obok otwierania dachu. - Został zrobiony ponownie program. Wyszło 440 koni oraz 600nm, jednak zostało aktualnie na set-upie 420 @ 600 nm. Wrzucę gdzieś tam na dole wykresik :) Zeby robic wiecej - trzeba skrócic dolot - wrzucic go blizej, lepsze cewki... turbo i walczyc o 550-600 koni ale... już mi sie nie chce. To ciagle.. ma byc daily.. :shock: :lol: :lol: :lol: - Wrzuciłem dystanse - ale... aktualnie jestem BEZ - jakos.. dziwnie mi sie jezdzi :) - Jakieś tam pierdoły.... m.in - klosze lamp na nowe itp.. Jakby ktoś miał jakieś pytania - to śmiało =)
  2. Ależ ja się nie spinam ;) Po prostu - JA NIE MAM zamiaru - chwalić się cyferkami czy też coś komuś udowadniać. Temat powstał tylko po to - żeby podzielić się z Wami moimi doswiadczeniami czy też pytaniami podczas modyfikacji auta. Mogę raczyć wskazówkami odnośnie tego co było wykonane do tej pory, jednak.. jeszcze trochę przede mną. Pisałem już wyżej - że to moje daily, bez zimy :cry2: :mad2: Liczę na zmianę klimatu :duh: Tak więc, ciesze się - że w aucie otwiera się i chowa dach. Cieszę się, że fajnie przyspiesza i robi "psst" ;) Jest to moje pierwsze BMW, do tej pory - cała moja historia motoryzacyjna była związana z Alfą dlatego też, zarejestrowałem się na forum by poznać ludzi z pasją, a nie spinać. :8) Wracając do MHD - nie... nie.... :D :D Zostawię autko gościowi, co to będzie stroił. Niech on zadecyduje i ustawi program "dobrze". PS: czy istnieje jakieś urządzenie - aby mieć dwie mapy wgrane? Powiedzmy stockową na 306 hp + moda? Nie chciałbym się łaczyć kablami za pomocą właśnie MHD...
  3. Rozumiem, że sie jarasz nowym autem, ale te Twoje cyferki niestety są wyssane z palca :) Ani 300 nie poleci a i raczej poniżej 5s nie zejdzie a gdzie dopiero 4 :duh: Co do MHD to chłopaki maja bardzo dobrze rozpracowany silnik n54 i osobiście polecam, ale kwestie "pops and bangs" lepiej sobie odpuścić. Brzmi tragicznie i niezdrowe dla turbin. Powodzenia w modach :cool2: SkibaBMW - po pierwsze - zachęcam do przeczytania CAŁEGO TEMATU. Od początku, a nie wybrane słowa czy zdania. Nigdzie nie napisałem - że moje wyniki są "udokumentowane". Jakbyś nie miał problemu z czytaniem ze zrozumieniem (czego uczą w szkole podstawowej) - to przeczytałbyś - że to wszystko jest "na oko" - odnośnie przyspieszenia. Nie napisałem - że mam na to papier czy coś innego. Mam jedynie pomiar z hamowni ;) Co do prędkości to TAK - przekroczę 300km/h. Tutaj nie ma problemów z dokumentacją przez GPS przez dwa niezależne urządzenia. Na liczniku nie polegam. MHD - nie będę inwestował w to. W pewnym momencie byłem bliski jednak.. to już jest zbyt duży bajer. "Pops and bangs" - niby mozna przez MHD ustawiac wartości - ale sami piszecie "ze lepiej odpuścic" - wiec.. gdzie tu jest bezpieczenstwo grzebania w sofcie auta przez nowicjusza? Skoro ta opcja jest dostepna, a jest niezbyt zdrowa - to co w takim razie inne funkcje mogą namieszać :) Finalnie - w lutym dogadany jestem na strojenie auta, już po wszystkich modyfikacjach. PS: Nie.. nie jestem zajarany BMW. Tak - jest fajne.. ale w moim doświadczeniu - figurują inne auta - które miałem okazję uzytkować - m.in 800 konnego GT-R'a przez kilka dni :) Skiba - jak chcesz to zapraszam na śląsk. Zatankujesz mi auto - przejedziemy się "do niemiec na austradę" :) Ale tak tak.. jesteś dłużej na forum, masz większe doświadczenie.... xD
  4. Nie - zimą.. nie jeżdżę :) To znaczy... nie mam zimówek.... więc... zależy od pogody ;) Wracając do tematu MHD. Auto "odbiorę" gotowę w lutym, jak uda mi się wszystko pozamykać. To znaczy - mechanikę zrobię wraz z kolegą, który planowo też ma wykodować sondę i wsadzić DP. Potem oddaje auto do niezależnego "serwisu" gdzie mi auto zestroją i na nowo wgrają mapę MHD.... Nie znam się na tyle by modyfikować mapy i tak dalej :) Fajnie - bo poogladałem trochę na youtube i widzię jak to działa. Fajnie ustawić sobie pierdzenie z wydechu i różne inne - ale.. "nie chce nic popsuć"... a nie mam doświadczenia z takimi gadgetami. Znając mnie - i moje szczęscie to przy przesuwaniu paska mocy pierdzenia wydechu, to wywalą mi poduszki powietrzne :D
  5. MHD? Rzucilem okiem w google i chyba... to nie dla mnie :)
  6. yy... ja nie mam xDrive... :) Mam napęd tylko na tył :) A co do wnętrza - wnętrze jak wnętrze... Fotele w pełnej elektryce - nie ma co się chwalić bo fotel kierowcy... trochę mi zafarbował od.. jeansów... Oprócz serii to jest włożone radio z androidem + 2 kamerki. Podsumowując plany na najbliższe tygodnie. bo pojawiły się pytania na PRIV (co prawda mężczyźni o kasie nie rozmawiają no ale... :D :D ): - Schować auto do garażu na zimę ;) - Zamontować końcowy wydech + przepustnicę z pilota MG Motosport (5k pln) - Zamontować downpipe + wykodować tylną sondę, żeby nie waliło błędami (1,2k) - Wymiana amorków na Koni Street. Sprężyny zostają seria (1,2k) - Wymiana przewodów hamulcowych (0,5k) - Montaż drugiej "sportowej" chłodnicy oleju lub wymiana za ori (0,8k) - Olej Motul 5w40 + filtry A po tych wszystkich zabiegach.... - pewnie na nowo strojenie i pewnie znowu jakieś 1,5k.... Hamulce - tarcze i klocki zostają - komplet został założony nowy w maju 2019, a przejechały z 5tys km. Opony - zostają na lato - również kupione w maju 2019 i na jeden jeszcze sezon powinny wytrzymać - to jakieś Fuldy "sportowe"... ;) 255 i 225 / 19r PS: Szukam sponsora lub sponsorki...!!! :D Mogę w zamian udostępnić autko... do... mycia.. :cry2: :cry2: :cry2:
  7. Hej! Kolejny dzień = kolejna aktualizacja :) Zrobiłem nowe zakupy na zimę: - Przewody hamulcowe (6 sztuk) - w stalowym oplocie - Amortyzatory Koni Street - Zakup wydajniejszej chłodnicy oleju (nie wiem czy dokładam drugą czy wrzucam to w miejsce starej) - Zamówiłem wydech końcowy + przepustnice (sterowane z pilota) - w MG Motosport. Mam do Was pytanie. Polecono mi również zakup rury Down-pipe. Ponoć wrzuca to się zamiast katalizatorów, następnie programuje - Koduje, żeby wyłączyć sondy lambda. Czy to coś daje? Czy to może wpłynąć źle na auto - walić błędami itp? Auto może więcej palić przez brak katów? Dziękuje!: )
  8. Hej - kolejna aktualizacja :) Byłem właśnie na hamowni podwoziowej :) Moc - na kołach wyszła: 381,6 HP @ 5407 RPM 560 nm @ 4238 RPM 17oC 976 hp ---------------------- Drugi pomiar: 388 hp @ 5430 RPM 562 nm @ 4235 RPM 16,5oC 976 hp Nie wiem czy to dobre, czy zle... :) auto smiga =)
  9. No siema =) Nie wiem czy ciężko, tak jak pisałem - mało konkretne mam dania - ale na pewno auto... jedzie =) Ja jestem z okolic Katowic. Co do panewek, to były w... normalnym stanie... wg mechanika :D
  10. V-max to.. na niemieckiej autostradzie wg GPS z telefonu + GPS radia Co do przyspieszenia - to jakieś śmieszne aplikacje w telefonie i pomiar stoperem. Oczywiście to +/- bo nie przykładam do tego dużej wagi - ważne, że dobrze się śmiga :) A co do serwisu - to póki co... zobaczymy na ile wystarczy =)
  11. Cześć! Jest... październik, ja w sumie - dopiero dzisiaj postanowiłem napisać post na forum. Grupę śledzę od dłuższego czasu, jednak dopiero teraz pojawiają się pierwsze moje posty. W dużym skrócie - przez całe życie - byłem fanem włoskiej motoryzacji. Logo Alfy Romeo mam wyryte w sercu. Z początkiem roku - w kwietniu - zakupiłem auto: BMW E93 - 335i w manualu z 2007 roku, tylko z napędem na tylną oś. Czym się kierowałem? Chciałem auto 3-drzwiowe, z turbo. Wybór padł na E93 :) Od momentu zakupu - auto.. stało prawie 3 miesiące u mojego przyjaciela, który zajął się autkiem. W dniu zakupu auto miało około 180 tys przebiegu. Od lipca - kiedy normalnie zacząłem użytkować autko - przybyło ~ 5 tys km. Zacznijmy od początku, chwaląc się zdjęciami. Po zakupie samochodu, autko wylądowało jak już wspomniałem u kolegi który: - Wymienił komplet hamulców (tarcze i klocki - przód / tył) - Zamontowany Blow-off - Zamontowany Catch Oil Tank - Nowe płyny, filtry - 6x NOWE wtryski - 2x regeneracja turbo - większy intercooler - program - wymiana sprzęgła - kevlar + nowy 2mas - nowe wahacze z przodu z M'ki - nowe gumy - sprawdzony napęd (wał, luzy) - nowe panewki silnikowe - regeneracja lamp, zaciskow, tłoczków... - zamontowane radio z androidem - z gps, kamerą cofania jak i DVR, internet... wifi... wodotryski :) - nowe opony letnie - i wiele.. wiele innych rzeczy.. Koszt samego serwisu to ponad 15 tys pln. Aktualnie autko ma około 400km. 300 km/h - osiągnie bez problemu, limiter ściągnięty Przyspieszenie do 100km/h na suchym - zejdę poniżej 4 sekund. Poniżej zamieszczam trochę zdjęć z okresu "napraw", oraz z tego - jak autko wygląda obecnie :) A aktualnie... autko wygląda tak... Dziękuje bardzo za komentarze :)
  12. Cześć! Jutro jestem przejazdem i mogę rzucić okiem na te autko co poniżej. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Pozdrawiam i dziękuje https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-sliczne-zadbane-bmw-335-cabrio-ID6AHQ9D.html#c2bc0d1b4d VIN: WBAWL735X8PX43962
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.