Skocz do zawartości

SPAYKY

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia SPAYKY

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na początku dziękuję wszystkim za odpowiedzi. A teraz dodatkowe wyjaśnienia. Cena : Kumpel sprzedaje samochód ponieważ kupił inną nową bryczkę (nowego Peugeota 407 ) Beemke wstawił we wrześniu 2004 roku do komisu za 42.000 zł. komis dołożył od siebie 7 tys. zł. a więc razem cena umieszczona za szybą samochodu wyniosła 49.000 zł. Sam komis jest dosyć "ekskluzywnym" komisem ponieważ sprzedaje się tam bryczki od około 50.000 zł. wzwyż. Tańszych samochodów nie przyjmują :-) Do niedawna nie było praktycznie żadnego zainteresowania tym samochodem w komisie. Ludzie oglądali i mówili, że ładna. Widząc że to jednak nie diesel a benzyniak odchodzili. W tamtym roku znajomy kupił też działkę budowlaną i teraz na wiosnę chciałby rozpocząć budowę domu. Na brak kaski raczej nie narzeka (oprócz swojej stałej pracy jest również biegłym sądowym z zakresu ruchu drogowego) no ale te kilkadziesiąt tysięcy ma cały czas zablokowane. Głównie z tych powodów zszedł z ceny pierwotnej 12.000 zł. w dół. Z kumplem pracujemy razem w "państowej firmie" już 14 lat, tak więc wałęk z jego strony odpada. Poza tym kupiłem poprzednio od niego już jeden samochód. Dzwony : W momencie kiedy kumpel kupował tą beemke sprawdził ją dosyć dokładnie. W czasie wizyty w serwisie wyszło, że prawy błotnik był malowany (sprawdzane było takim elektronicznym czujnikiem, który mierzy grubość warstwy lakieru) Szyby w drzwiach mają takie same numery (przednia lewa i prawa, oraz tylna lewa i prawa) Wydaje mi się, że gdyby był poprzednio jakiś solidny dzwon, to szyby by się różniły numeracją. No chyba, że ktoś zadał sobie aż tyle trudu i wymienił wszystkie szyby... Samochodem tym jeździł po zakupie około 2,5 roku i nic w tym czasie nie wyszło poważnego. Przy prędzkości około 160-180 km/h nie ma żadnego ściągania, czy innych dziwnych objawów które mogłyby świadczyć o przestawieniu płyty podłogowej. Jak pisałem na początku wyminione są amortyzatory przednie, oraz część elementów przdniego zawieszenia. Przed kupnem sprawdził też samochód w ASO BMW na egzaminerze. Komputer wykrył wszystkie 4 poduszki i nie wykazał jakiś poważniejszych błędów w elektronice. Sprawdzona również została kompresja w silniku, również wyszło ok. Na koniec bryczka sprawdzona zaostała na ścieżce diagnostycznej w Okręgowej Stacji Diagnostycznej (szarpaki, hamulce, zbieżność, analiza spalin) - wszystko wyszło ok. I jeszcze jedno, na wiosnę 2004 roku odgrzybił i napełnił zbirnik instalacji klimatyzacji. To chyba tyle o stanie technicznym Przebieg : Zgodnie z tym co pokazuje się na desce rozdzielczej samochodu, przebieg wynosi 170.000 km. Czy jest to faktycznie taki przebieg, któż to wie... ? Wyposażenie : nie ma tapicerki skórzanej i nawigacji satelitarnej. Poza tym jest chyba wszystko inne (climatronic, sensor deszczu, spryskiwacze reflektorów, czujniki cofania do tyłu, elektryczny szyberdach i reszta zabawek :-) ) Wszystko sprawne i działające. Ufff... ale tego naskrobałem... chciałem jednak szczegółowo odpowiedzieć na wszystkie wątpliwości pytających. Pozdrawiam, SPAYKY
  2. SPAYKY

    LPG do 523i????

    Mam jeszcze jedno zapytanko. Co sądzicie na temat zamontowania gazu do tego samochodu (wiem, wiem, że dla niektórych to profanacja... ) W tym przypadku wypali chyba tylko sekwencyjny wtrysk gazu, a ten kosztuje około 5.500 zł.
  3. Witam wszystkich. Niedługo kupuję od znajomego BMW 523i E-39 Z 1997 roku. Samochód ten został sprowadzony z Niemiec i jest w bardzo dobrym stanie. Pojazdem tym kumpel jeździł 2,5 roku i sprzedaje go ponieważ kupił sobie nową furke. Uzgodniliśmy, że przed spisaniem umowy podjedziemy do Autoryzowanego Serwisu BMW i sprawdzimy pojazd przy pomocy egzaminera. Kompletnie sprawdzone zostanie również zawieszenie w stacji diagnostycznej. Jeśli samochód przejdzie pozytywnie te wszystkie próby, wtedy spiszemy umowę. W pojeździe założone są bardzo ładne nowe felgi aluminiowe 17 cali z oponami Goodyear Eagle F1 GSD2 (przód 225/45, tył 235/45) dostaje również komplet czterech felg stalowych z oponami zimowymi, opony letnie i zimowe są praktycznie nowe. Z przodu wymieniane były 6 miesięcy temu amortyzatory "Sachsa" i część elementów samego zawieszenia. I teraz najważniejsze, wynegocjowałem za ten samochód cene 30.000 zł. Napiszcie co o tym zakupie sądzicie. Mnie osobiście wydaje się, że jest to dobra cena jak za ten samochód. Jedyne co mnie martwi, to spalanie. Kumpel powiedział, że w jeździe po mieście spala mu średnio 12 litrów benzyny (jeśli się depnie to zje nawet 15-18) i nie jest to chyba mało. No, ale z drugiej strony... ta furka ma 174 konie i na wodzie one nie pogonią. To tyle z mojej strony. Jeśli coś namieszałem, albo pisałem nie tak jak potrzeba to wielkie sorki. Jestem tu nowy i dopiero wgryzam się w te klimaty :D Pozdrawiam, SPAYKY
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.