Skocz do zawartości

Pietja321

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i

Osiągnięcia Pietja321

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A czyli trzeba rebaling wykonać tych układów.
  2. A wiesz może jak to się naprawia? Albo ktoś kto to naprawia? Co w tych radiach pada że takie cyrki się dzieją?
  3. Witam od paru tygodni mam problem z nawigacja w e90. Zaczęło się tak że odpaliłem samochód i był czarny ekran po chwili zaczął migać dziwne paski i po kilkunastu minutach się włączył, ostatnio jest coraz gorzej potrafi w czasie jazdy się wyłączyć, włącza się dopiero po około 30min jazdy czasem jest tak że pokazuje się logo bmw ale jest takie zaśnieżane (jak kiedyś w starych tv :D ) i stoi na tym logo z 20min i dopiero się włącza. Pytanie w czym może tkwić problem? Czytałem różne tematy nie mam modułu bluetooth mam nawigację próbowałem z inną płyta bez płyty i bez różnicy. Załączam film z tego co się dzieje. https://www.dropbox.com/s/ypllp3uwywxt2vd/VID_20220409_152814.mp4?dl=07 https://www.dropbox.com/s/ljl1v8h2db8u2p5/VID_20220409_153510.mp4?dl=0
  4. Febi. Ale to bym sie czujników nie czepiał bo parametry pokazuje juz dobrze 15st temp powietrza 18st temp cieczy Jak odlacze te czujniki to w parametrach pokazuje mi -33st temp cieczy i temp powietrza i przy takich parametrach odpala i dawka 8ms, a to przypadkiem nie powinno byc tak że gdy temperatura maleje to czas wtrysku powinien sie wydłużyć ? I na odwrót ze jak jest temperatura na plus to czas wtrysku powinien zmniejszyć się ?
  5. Niestety , temperaturę pokazuje już prawidłowo (nowe czujniki) a nadal nie pali jak odlacze czujnik temperatury powietrza i cieczy to odpali i dawka jest 8ms podłącze czujniki i dawka 38/28ms zalewa. Pi woli tracę pomysły.
  6. Panowie odlaczylem czujnik temperatury powietrza i cieczy, samochód odpala ale od razu na wysokich obrotach, wymienię czujniki i zdam relacje. Przepływomierza nie sprawdzę bo nie mam inpy korzystam z texa. Nie posiada opcji przepływomierza, tylko napięcie.
  7. Potrzebne są dane,które czyta "przepływka" a dokładnie ilość powietrza zasysanego do silnika a nie napięcie. Powinno być na postoju w granicach 12-14 kg/h na rozgrzanym silniku, podczas jazdy przy ostrym butowaniu nawet ponad 500 kg/h Nie da rady sprawdzić podczas jazdy bo auto nie odpala
  8. Przepływomierz sprawdzony na komputerze tak ns szybko bo sie spieszylem i oscylowal od 0.10V do 1.33V Iskra na wszystkich cewkach jest taka sama mocna niebieska. Edit: Błędów brak.
  9. Witam mam problem z e39 otóż samochód nie odpalał, nie pracowała pompa paliwa, wymieniłem czujnik położenia wału bo był jakiś chinski no name. Pompa wróciła do życia lecz auto nadal nie odpala kręci strzela w wydech i w kolektor. Brak błędów w komputerze, rozrzad rozebrany i ustawiony od nowa - bez zmian. Zalewa świece. Sprawdziłem ciśnienie sprężania (1: 13bar 2: 12.8bar 3: 13bar 4: 13.1bar 5: 13bar 6: 13bar), postanowilem sprawdzić czy klina na wale nie scielo lecz tam tez wszystko okej. Problem taki sam wystepuje na benzynie jak i na gazie. (Na wtryskiwaczach podczas krecenie jest ładna stożkowa mgła lecz jest ona dość duża ale to pewnie przez duży czas wtrysku) Cisnienie na listwie 3.5bara , czas wtrysku : ~33ms troche za duzo, czytałem ze w tym modelu powinno byc ~3ms na jalowych obrotach, dziwne jest również to że pokazuje mi temperature powietrza 0.6st gdzie na warsztacie okolo 15st, na wyswietlaczu w liczniku -40st ale z tego co kojarzę to temp. Na wyswietlaczu ma.inny czujnik niż ten do ecu. Po woli brakuje mi pomysłów, czy mógłby ktos coś doradzić? Edit: motor z pojedynczym vanosem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.