Skocz do zawartości

mysticism1117

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e92 325i 2007

Osiągnięcia mysticism1117

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Niestety po wyciągnięciu linii paliwowej, którą mam z prawej strony i tak miałem za mało miejsca na górze, wyciągnąłem wtryski założyłem czapki zabezpieczające i wtedy już "w miarę" łatwo wyciągnąłem pokrywę zaworów potem jak najszybciej włożyłem ją z powrotem i zaraz potem wtryski (nie zauważyłem różnicy na teflonowych uszczelkach), dokręciłem klamry zabezpieczające do ~13+-2Nm i potem wszystkie nie wiem 28 śrub? na razie bez momentów. Mam nadzieję, że będzie się bujać.
  2. Witam, jak się okazało olej cieknie do otworów świec zapłonowych i jestem zmuszony wymenić uszczelkę pokrywy zaworów. Doszedłem do momentu kiedy pokrywa zaworów jest już luźna ale oprócz kabli i rur na górze na mojej drodze stoją wtryski, które właśnie wymieniłem na nowe. Manual BMW mówi, żeby je wyciągnąć jednak problem w tym, że na każdym z nich na dole są teflonowe uszczelki, które teoretycznie powinny być wymienione na nowe za każdym usunięciem wtrysków, w przeciwnym wypadku mogą zacząć się rozszerzać i po włożeniu z powrotem uszkodzić wnętrze cylindrów. Teraz pytanie, mam stalowe czapki, którymi te uszczelki były zabezpieczone i tak zostały one wysłane pocztą przez BMW, jeśli po wyjęciu wtrysków założe ję i w miarę zwinnie wymienię uszczelkę pokrywy zaworów to czy jest to zbyt duże ryzyko czy jest możliwe aby to tak właśnie zrobić bez wymieniania ów teflonowych uszczelek? Z poważaniem, Krzychu manual bmw: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e92-325i-cou/repair-manuals/11-engine/11-12-cylinder-head-with-lid/OoyW6YD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.