Skocz do zawartości

pero1324

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530D 2002r.

Osiągnięcia pero1324

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Bez ściągania, jak poświecisz latarką to widać czy jest zapocona od paliwa. Jak już śmierdzi ropą to zimy nie przeżyje. Tak jak piszesz jest troszkę mokro od tyły pompy CR, pewnie od regulatora zamówiłem już zestaw oringow oraz żeby już mieć pewność wtyczkę z pinami od listwy więc na dniach będę wymieniał
  2. Ok rozumiem, pod obciążeniem ciśnienie zwrasta po powrocie na postojowe obroty spada właśnie do wartości np 317 bar i wtedy jest problem z falowaniem, wtedy dodaje parę razu gazu i wraca do wartości 348 wtedy już nie faluje. Dziś postaram się zobaczyć ten wtyk od czujnika ciśnienia, jeśli wypne go zobaczę że coś jest nie tak zamówię cała wtyczkę i piny. Najlepiej by było odrazu ściągnąć kolektor i zobaczyć właśnie pompę CR ale potrzebuje auta codziennie i dłuższe postoje i oczekiwanie na części nie wchodzi w grę.. Dzięki za pomoc.
  3. Też tak obstawiłem tą wtyczkę próbowałem ją wczoraj wyciągnąć ale mało miejsca wydaje mi się że jak sciagne obudowę filtra to jakoś się dostanę do niego, tak jak pisałem najmniej schodzi nawet 317 barow i czuć falowanie
  4. To co w takim przypadku jak napisałem co muszę sprawdzić?
  5. Skacze 348 na mniejsze wartości np 337 i wtedy czuć to falowanie na progowej 3.68
  6. Skacze między 348 a 337 bar i wtedy ewidetnie faluje
  7. Cześć, Borykam się z falowaniem obrotów w 3.0D, falowanie odbywa się na biegu jałowym, nie zawsze, po dodaniu parę razu mocniej gazu auto się uspokaja. Przy falowaniu nie trzęsie silnikiem, ale słychać, że nie równo pracuję. Dodatkowo potrafi przy równomiernym przyśpieszaniu lekko "żabkować" też nie zawsze. Sprawdziłem korekcję wtrysków , wtrysk nr 2 korekcja +1.90 wtrysk nr 6 korekcja -1 pozostałe bliżej 0, więc wydaje mi się że to nie problem z wtryskami. Miałem przewód podciśnieniowy urwany od poduszek silnika, wymieniłem ale również to nie pomogło ( nie cały rok temu wymieniłem wszystkie przewody na silikon oraz miałem regenerowaną turbinę w Top-Mar. Pompa progowa daje na postoju 3.68 bar przy przyśpieszaniu nie spada poniżej 3.5 bar. EGR przy regeneracji turbiny wyrzuciłem są dedykowane zaślepki wstawione Mógłby ktoś poradzić co jeszcze mam sprawdzić? Samochód ma moc nie kopci i tak naprawdę nie mam pojęcia za co się wziąć
  8. Witam, Korekcje na ciepłym Korekcje na zimnym co o nich myślicie? co do wycieku mam prawdopodobnie z nakrętki, ale jak to dokręcić żeby tak nie ciekło? wyciągnąłem wtryski wymieniłem podkładki i oringi, wtryski dokreciłem z 9nM a nakrętki nie mogłem znaleźć więc na czuja.. Błędy mam takie Dodam, że zaślepiłem EGR zaślepkami z portalu aukcyjnego, do kolektora wydechowego, dedykowana zaślepka, do dolotu zamiast zaworu rura, zaślepką zaślepiłem na zaworze. Z góry dziekuję za pomoc.
  9. Dzięki za filmik i za zestaw naprawczy, w niedziele ogarnę temat rozkręcę i się dowiem co i jak mam tam :)
  10. Nie jestem pewien czy to fotochrom czy nie. Na aukcji znalazłem lustra kompletne ale na 11 pin
  11. Witam, Posiadam E39 z elektrycznymi lusterkami. Niestety nie składają się, lewe nie reaguje w ogóle a prawe przekręca się. Chciałbym kupić nowe używane sprawne. Mam wersje z elektrycznymi fotelami z pamięcią. Prawe lusterko przy wstecznym opuszcza się. Moje pytanie jest takie ile jest wtedy pinów w wtyczce i jak ona wygląda. Czytałem, że są różne wersje 9 i 11 pin. Dzięki wszystkim za odpowiedź :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.