Skocz do zawartości

Donkykong

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    330d 184km

Osiągnięcia Donkykong

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No wlasnie nie ma zadnych nowych bledow. Podgrzewacz cieczy, przekaznik swiec no i blad z cisnieniem w wezykach. W piatek siadam i wymieniam wszystkie. "Wycia" i tego syczenia powietrza nie rozwiazalem.
  2. Wtryski zrobione. Korekty sa wrecz wzorowe! Max 0.5. Nigdy takich nie mialem, a auto mam juz troche. Ale auto jezdzi slabo. Nie ma mocy. Jak dodam gazu na 3/4 to jeszcze jedzie, ale jak dam ma maxa to jedzie wolniej niz jakbym jechal na 1/5 gazu. I jesli mam ten gaz do oporu to idzie wolno za sekinde szarpnie mocno tak jakby odzyskalo moc a za sekunde znow stoi w miejscu predkosc. Tak interwalowo. Ale wezykow podcisnienia nie robilem, dopiero w weekend. Pojawil sie za to dzwiek w zbiorniku jak przekrece zaplon takiego "chrobotania" no i jak dodsje gazi to tez dziwnie "jeczy" od 900 do 1400obr potem wyglusza silnik. Bede dzialal dalej, jak cks bede wiedzial to dam znac
  3. Ok. Tak zrobie. Czekam na wtryski. Filtr byl brudny, taki jak po roku, chociaz mam go miesiac, ale generalnie bez przesady - nie bylo to bagno
  4. Rozumiem. Czekam na wtryskiwacze. Rano dzwonilem i mowili, ze juz robia. Wiecie moze co tak syczy po wlaczeniu zaplonu i czemu wywalilo rurke od filtra? Dziekuje i pozdrawiam serdecznie Edit: jak wyciagalem kolektor to moglem wymienic wezyki podcisnienia bo juz rozpadaly sie w rece. No bede musial na nowo rozkrecic calosc. Czy wiecie Panowie gdzie znajde oryginalne wezyki OEM BMW?
  5. Oczywiscie kolego: https://ibb.co/d4S9J6X Tylko nie sugerujcie sie przebiegiem, tak naprawde jest wiecej o 130. Sprawdzalem przy kupnie. Ten blad nizej to wtryskow, ale juz tego nie wrzucalem, bo to logiczne.
  6. Wg INPA Jest blad rowniez 5232 Ladedruck-Regelung 6660 Kuehlmittelheizung Panownie przepisac to jezyk mozna polamac, trudne slownictwo, a bledow wysypalo jak grzybow. Tydzien przed byl sciagany kolektor bo chcialem pozbyc sie bledu swiec, ale wszystkie byly jak nowka.
  7. Jest i filmik z wlaczonego zaplonu. Wrrr https://streamable.com/1gaia
  8. Dziekuje. Zamieszczam rowniez zdjecia innych statystyk INPA zaraz przed oddaniem auta. https://ibb.co/NSFqPNF https://ibb.co/25V8P0P https://ibb.co/5cq8hdc https://ibb.co/qRygwWH Bardzo mnie dziwi skad wzielo sie to cisnienie ktore wywalilo rurke ktora szla od filtra, ze az ropa silnik zalala. Bede dalej pisal wszystkie informacje, bo na wtryskach sie nie skonczy. Jutro pojade do ziomkow co je robia i porozkrecam filtr paliwa itp.
  9. Wtryski sa juz na regeneracji. Podobno tylko 2 byly zle, a reszta jakas "cewka"?. Ma pojsc mega szybko pierwszy w kolejce z racji wyjazdu. Jadac do serwisu 4.5km nowy blad 4693 VORFOERDERDRUCKFUEHLER I slyszalem dziwne syczenie. Jak przekrece sam kluczyk na zaplon to syczy w okolicy filtra paliwa tzn jakos nizej ale nie moge znalezc gdzie. Bardzo glosno syczy slychac nawet siedzac w aucie z zamknieta maska. Syczenie i lekkie cykanie. No i przewod w jednym miejscu ciekal ropa. Wymienilem opaske na przewodzie i juz nie cieknie. Nie cieklo rano, teraz to sie stalo
  10. Nie za bardzo kumalem czacze jak mialem to zrobic przez pompe. Tzn wlewam dodatek do nowego filtra paliwa? Auto do remontu niestety. W INPA pojawily sie bledy cylindrow. Wiadomo, przebieg 480tys to syf jak najbardziej mogl byc w zbiorniku. W ogole nie pomyslalem. Moja wina... takiego bledu nigdy nie zapomne
  11. 4 wtryski maja korekty 7-9... Nie da sie ruszyc nawet na jedynce...
  12. Czesc. 2001 e46 przedlift M57D30. Mialem korekte wtryskow wg INPA okolo 1.5 na wtrysku 3 4 i 5. Poczekalem az bak sie wyczerpie i zostalo 80km wg komputera do tankowania i dolalem wiec liqui moly do wtryskow. Przejechalem z 30km dynamiczniej i silnik stracil moc, nie reagowal na gaz mega szarpie, slychac jakies "wycie" pompy. Raz mocniej raz lzej co sekunde. Myslalem ze nie dojade. Czulem lekka spalenizne. Zatankowalem i nic to nie dalo. Wg inpa blad jest 5651 Laufruheregler 13573 Gluehanlage - ale to juz mam od 2 miesiecy. Auto nie nadaje sie do jazdy. Ps - jak wylacze silnik i wlacze zaplon to pod maska cos glosno syczy. Nie zlokalizowalem co. Dramat - mam wyjazd do pracy za granice. Ratunku koledzy! Ostatnio wymienilem polowe auta za blisko 10tys. Jak na zlosc zostawilem wtryski, bo byly jeszcze "zjadliwe". Czy padla pompa wysokiego cisnienia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.