Skocz do zawartości

MADO

Zarejestrowani
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d N47 2008
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia MADO

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Czujnik na zapłonie wskazuje wartości ; -1 ,0 lub 1 więc chyba jest ok. Zrobione po mieście 550 km i nie było wypalania .Kilometry od regeneracji w czasie jazdy rosną normalnie ale po zgaszeniu auta za godzinę znowu wracają do stanu poprzedniego tj obecnie 36km .bo tyle zrobiłem jeszcze po ostatnim wypaleniu zanim zgasiłem auto .
  2. Dzięki za poradę . Co prawda zmieniałem ten czujnik ze dwa miesiące temu ,bo pokazywał na zapłonie wartości ujemne od -5 do -15 ale nie było problemu z wypalaniem DPF ani z ilością km od regeneracji. Jutro popatrzę jak teraz , po wymianie pokazywał dobrze 0 lub 1
  3. Cześć. Ostatnio zauważyłem, że w aplikacji kilometry od regeneracji DPF zwiększają się bardzo powoli . Podczas jazdy rosną normalnie a po zgaszeniu auta na drugi dzień przybywa parę kilometrów (5- 10km), mimo iż zrobiłem ponad 100 wg licznika dziennego. Wystąpił też problem , bo DPF nie chciał się wypalić po 750km a wcześniej co 300-350km ( jazda głównie w mieście.) Jedyny błąd jaki pokazuje aplikacja to 452A . Popiołu 59.8gr i najechane 198tys.Ciśnienie wsteczne wg testu w normie . Miał ktoś coś podobnego?
  4. Zaliczyłem 3 interwały na tym oleju . Bardzo dobra oliwa :D Tu masz moją analizę ; https://www.oilclub.pl/index.php?threads/eurol-syntence-fs-0w30-po-7500km-bmw-e90-320d-177km-2008-z-dpf.246/
  5. U mnie N47 177kM w automacie ;EGR na wolnych obrotach - 17% a przy 120km/h ( 2110 obrotów) 21%
  6. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=326379
  7. Tylko Ravenol VST nie jest do aut z DPF Jeśli ma być Ravenol to prędzej VMP z LL04 Yokan Z wymienionych to SHELL ECT 5w30 z LL04, jest na GTL.
  8. https://www.shell-livedocs.com/data/published/de/77db246b-2a3b-4eb9-8546-c83f130520b4.pdf
  9. MILLERS EE (HC ) vs RAVENOL VMP (Pao) : :shock: ???? chyba nie ta liga.
  10. Miałem podobnie jak TY ( 700km po zmianie oleju wymiana rozrządu). Bez problemu olej został ponownie wlany ( dodatkowo przefiltrowany) a następnie wymieniłem go po 6 tys. i jest do tej pory ok.(przejechane 70tys od wymiany:D ) Wymiana również w BUKOWIU u BRACI :cool2:
  11. Odpowiednikiem LM top tec 4600 jest MEGUIN Efficiency SAE 5W-30 , MEGUIN Compatibile to LM TT 4200 "Meguin blenduje oleje dla Liqui Moly, to jest ten sam co w butli Top Tec. Po prostu nie doplacasz do marketingu. Meguin istnieje od 1847 roku, od lat blendowal oleje dla Liqui Moly. Dopiero w 2006 roku Liqui Moly stal sie posiadaczem udzialow Meguina."
  12. Zamiast Liqui Moly TT 4200 zalej MEGUIN MEGOL COMPATIBLE 5W30 ( to samo tylko dużo taniej) https://www.kolegaberlin.pl/product-pol-2963-Meguin-Megol-Compatible-5W30-5L.html
  13. Temat dość rozległy i złożony. Wszystko zależy od warunków eksploatacji auta , silnika i tego w jakim stanie chce się silnik utrzymać oraz samego oleju . Najprościej zrobić analizę oleju zużytego i wiele się wyjaśni. W moim silniku i przy mojej eksploatacji właśnie wychodzi zmiana przy ok 7,5-8tys. ( co odpowiada 220 godz. pracy oleju). Później gwałtownie wzrasta zużycie a TAN zaczyna zbliżać się do TBN, więc olej zacznie zostawiać depozyty w silniku. Więc jak kto woli. :D ..a long life -zawsze można z ŁYSYM coś połowić; :lol:
  14. ACEA C Specifications Parameter Low SAPS – C1 Sulfated Ash 0.5 m% maximum Phosphorus 0.05 m% maximum Sulfur 0.2 m% maximum Mid SAPS – C2/C3 Sulfated Ash 0.8 m% maximum Phosphorus 0.07– 0.09 m% maximum Sulfur 0,3 max
  15. http://texacopolska.pl/wp-content/uploads/2016/12/PDSDetailPage-2.pdf http://texacopolska.pl/wp-content/uploads/2016/12/PDSDetailPage-1.pdf http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/36000/36116 https://www.shellhelix.pl/oleje/oleje-shell-helix/news,92,shell-helix-ultra-professional-am-l-5w-30.html https://www.shellhelix.pl/oleje/oleje-shell-helix/news,108,shell-helix-ultra-ect-c3-5w-30.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.