Skocz do zawartości

szwajcar85

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 318 D (143KM)

Osiągnięcia szwajcar85

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. PS W zestawie Febiego wszystkie łańcuchy i ślizgi są IWISA. Koła mają zeszlifowane oznaczenia, więc prawdopodobnie oryginał, a nie mogli sprzedawać pod własnym logiem z logo BMW.
  2. I po wymianie... Kupiłem kompletny zestaw Febiego. Sprawdziłem też empirycznie co było w oryginale. Wszystkie łańcuchy, ślizgi, napinacze - IWIS. Koła zębate miały tylko oznaczenia BMW, natomiast z zasłyszanej wiedzy je również produkował IWIS. Na razie autko śmiga ładnie, ciszej i póki co przeszła nierówna praca zaraz po starcie.
  3. No-name nie zaryzykuję. Za dużo zabawy z wymianą i kosztów dodatkowych, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelki wtrysków, wymiana oleju, itd
  4. Dzięki. A Ty byś do czego się skłonił? Obecnie łamie się między SWAG-iem a IWIS-em. Febi choć dobrym, ale zawsze pozostaje pakowaczem. O FAI nic nie wiem.
  5. Witam Muszę wymienić rozrząd w moim BMW E90 318D 143km N47. Ponieważ robocizna jest droga zdecydowałem się na wymianę całości łącznie z kołami zębatymi i łańcuchem pompy oleju. Ponieważ autko ma swoje lata, a ja muszę liczyć się z kosztami nie włożę oryginału. Chcę zrobić rozrząd na dobrych zamiennikach. Co byście mi polecili: IWIS, SWAG, FEBI, czy może jakieś inne propozycje? PS Może ktoś wie na 100% co BMW wkładało na pierwszy montaż? Z góry dzięki za pomoc szwajcar85
  6. Ps. damascus7, mi nie chodzi o to, żeby kupić najtańszy, cena ravenolu jest do przyjęcia, tylko żeby dobrać właściwą lepkość. Ale 130zł/ litr w ASO, to już gruba przesada, zwłaszcza, że wchodzi 1,3 a płacisz za 2l :cry:
  7. Panowie, czy ja dobrze rozumiem, że Waszym zdaniem lepkość oleju nie ma znaczenia... ?????? Ps słuszna uwaga o unikaniu olei spełniających wszystkie normy bmw na raz, te, które spełniają wyższą niż potrzeba mogą być ,,zbyt penetrujące" i żle działać na uszczelki.
  8. Pisałem przecież, że po przejrzeniu stron wiodących producentów oleju: Castrol, Motul,Valvoline, Ravenol, itd. jedne podają SAE 75W, inne 75W-80. Z tąd poszukuje kogoś kto ma wiedzę, z bardziej wiarygodnego źródła niż ogólnodostępne, internetowe wyszukiwarki...
  9. Jak dzwoniłem do ASO to powiedzieli, że ma spełniać normę MTF-LT 3, niestety Pan z działu części nie podał lepkości. Jak widziałem oryginalny olej BMW MTF-LT 3 na allegro to miał lepkość 75W-90. Strony do doboru olejów podają, albo 75W-80, albo SAE 75 ibądź tu człowieku mądry... Jeśli, ktoś już to przerabiał na własnym aucie, bądź pracuje w ASO, bardzo proszę o pomoc.
  10. Witam wszystkich klubowiczów. Muszę wymienić olej w manualnej skrzyni biegów - E90 318D, 2007 r., silnik N47 (143KM). Mimo usilnych prób nie udało mi się na 100% rozgryść jaki olej jest w tych skrzyniach, zwłaszcza jeśli chodzi o lepkość, 75W-90, 75W-80, 80W-90??? Pilnie proszę o pomoc pozdrawiam Szwajcar85
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.