Skocz do zawartości

verbatim

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    525i E60 2003r. full stock

Osiągnięcia verbatim

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Siema. Jak już kilku naszych forumowiczów i mnie dopadła katorga z zegarami rozladowujacymi akumulator, przez nie auto się nie usypia. Pytanie, czy ktoś może je już reanimowal ? Ktoś ma pomysł jak to ugryźć ? Ewentualnie jakiś serwis który już to robił i prośba o namiary na niego ? Ewentualna proba kupienia zegarow angielskich i złożenia z dwóch jedej sztuki? Będę wdzięczny za wszelkie info. Pozdrawiam :cool2:
  2. Jeśli jest to lci to modul ahl powinieneś mieć zintegrowany z LM. W inpie jest to opcja modul świateł z ahl, czy jakoś tak,( gdyż u mnie w 2003 r w pre lci wchodzi się osobno w modul świateł i osobno w ahl). Dalej Active F5 i bodajże znowu F5. Brak komunikacji z tym modułem oznacza albo jego uszkodzenie albo brak zamontowanych skretnych świateł. Jeśli u Ciebie jest xenon bez skrętu to nie nasz modulu ahl. Test samopoziomowania powinien być również pod opcja active F5 gdy wejdziesz w zwykły modul świateł, chyba że modul ahl występuje też w wersji bez skrętu i odpowiada za poziomowanie, wtedy wchodzisz inpa w modul ahl, active i f1 i shift f1 chyba, w każdym bądź razie chodzi i LWR, w Internecie pisza ze błąd twój oznacza uszkodzony czujnik, może kabel gdzieś się przerwał ;)
  3. Są OSRAM cool Blue albo xenon Vision 5000k bodajże, mega niebieskie w pełnej mocy (przy ładnej lampie albo soczewce wyglądają jak xenon ) więc powinny zdać egzamin niestety są niehomologowane :D ewentualnie można spróbować 4200k one mają homologacje, ale nie sa aż tak niebieskie :p
  4. Nie prościej odciąć wtyczkę z kawaleczkiem kabli i te same kable zlutowac z nowa wtyczką ?
  5. U mnie bylo podobnie, za kilka dni rozlecial sie akumulator, wymienilem na nowy i przeczyscilem ten kabelek ktory łączy kleme plus i minus taki cienki czarny i mam spokoj :). Sprobuj dobrze doładować aku i zruszyc tym kabelkiem, moze coś pomoże.
  6. No to nie rozumiem skąd były te obawy o zbyt wielki pobór prądu skoro nic złego się nie działo.. Ale nie ważne. Skoro miałeś za duży akumulator i ktoś go nie zalogowal do samochodu, to bardzo możliwe że to było przyczyną spalenia IBSu ;) brak podłączenia IBSu skutkuje najprawdopodobniej jakimś nie do końca prawidłowym ladowaniem - tak wyczytałem w Internecie, jak to się ma do rzeczywistości niestety nie wiem, może to tylko bajki :duh:
  7. Bezpieczniki wszystkie w schowku i w bagażniku sprawdzone ? Szczególnie te duże, może któryś nie łączy ? Podociskaj dokładnie. Mi ostatnio po takiej akcji spalilozegary, więc może nie być przyjemnie... ten samochód poprostu nie może zostać bez prądu, taki niestety jest.. miałem do czynienia już z dwoma sztukami i w każdej było to samo. Sprawdź jeszcze pirotechniczna kleme plusowa, czasem trzeba ja rozlaczyc wyczyścić i złożyć ponownie..
  8. Poprostu masz jakiś szmaciany akumulator, albo alternator z regulatorem napięcia już dogrywuja ;) to że wyciągales bezpiecznik poprostu tylko przyspieszył proces usypiania ;) w razie gdyby problem był dalej to przytrzymaj go z kilka godzin ma mierniku, bo z moimi zegarami np jest tak że czasem wszystko jest w porządku A po godzinie się obudzi i koniec :lol:
  9. 0,22 to nie jeszcze jakiś tragiczny pobór... odczekales min 30 min (w przypadku bt nawet do godziny) zanim usypia się wszystkie moduły ? Bo mi tyle pokazuje przed całkowitym usunięciem :p między 15 a 30 minutą
  10. Znane są przypadki samozaplonu auta przez światła skrętne, więc chyba miałeś sporo szczęścia ;) może podjedź na szrot i poprostu kup drugi modul z wtyczką ? W tych modułach bardzo często uszkadza się pewna dioda, ale czy ona spowodowała by coś takiego ? Chyba Nie.... A moze spuchniety kondensator ? :roll:
  11. Strasznie smierdzi tu panewka, ale oby to tylko wtrysk :/
  12. U mnie kiedyś podpora wału była przekrzywiona bądź krzywo przykrecona (coś takiego) przez poprzedniego mechanika i to dawało straszne wibracje przy 100 km/H ;) Ewentualnie może jeszcze poduszki pod silnikiem, w e60 nic już nie jest w stanie zadziwic użytkownika ! :D
  13. Heh... ciekawe co się w nim takiego dzieje że zaczyna wariowac i czy można to jakoś naprawić zamiast wymieniac licznik :/ spróbuje :D
  14. Nie cytuj odpowiadając bezpośrednio pod postem To wiem, myślisz że licznik jest do wymiany? Wszystko w nim działa prawidłowo, sytuacja ta pojawiła się nagle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.