Skocz do zawartości

fioletowy11

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61

Osiągnięcia fioletowy11

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak w temacie leci mi olej z turbo na zewnątrz z połączenia rury od filtra powietrza do turbo, wymieniałem tą uszczelkę i nic nie dało, turbo jest do naprawy?
  2. A jak z montażem stabilizatorów od E65? Sporo tańsze i nie wygląda jakby się różniły
  3. Ktoś może ma schemat elektryczny do tych foteli? Tego tematu w którym było opisane nie mogę otworzyć, a potrzebuje sprawdzić czy mam dobrze podłączony can
  4. Tak, fotel pasażera jest podpięty pod linie can w progu prawych drzwi, a kierowcy pod pokrętło idrive
  5. Co znaczy skręconymi? Podłączyłem je z tego co pamiętam to fotel kierowcy do pokrętła idrive, a pasażera podłączyłem gdzieś w progu
  6. Witam, ja jestem już rok po montażu komfortów, fotele działają razem z grzaniem jednak w kompie wyskakują 3 błędy, e444 czyli błąd linii can fotela kierowcy, e484 czyli to samo fotel pasażera i na desce pojawia mi się błąd system ochrony fotela pasażera niesprawny, nic nie kodowałem w aucie po montażu foteli, ktoś może pomóc?
  7. fioletowy11

    3.0d dpf

    Dodam, że moje auto miało wycięty dpf i katalizator już za granicą, gdzie przeszło badanie techniczne już po usunięciu ekologii
  8. fioletowy11

    3.0d dpf

    ja mam 2004 rok 218 km, u mnie sa dwie puszki i pierwsza to dpf a druga to katalizator, tak?
  9. fioletowy11

    3.0d dpf

    A dpf wycinałeś? Kat i dpf są w jednej puszce?
  10. fioletowy11

    3.0d dpf

    Mi nie chodzi o smród w środku, tylko na zewnątrz, w środku nic nie czuć, zwyczajnie czuć różnicę między moim autem a jakimkolwiek innym np takie samo e60 mojego brata nie produkuje takich śmierdzących bąków
  11. fioletowy11

    3.0d dpf

    Jak zamontujesz DPF - to odejmij od programu 20 koni. DPF obcina moc samochodu po programie. wynik na hamowni zalezy od kasacji dpf-a. Mi tuner mowil , ze w moim 2.0d z dpf wyjdzie od 190 do max 200 koni, zas jezeli usune dpf mozemy atakowac 210-215 koni. Skasowalem dpf i wyszlo 210 koni na hamowni m47 163 06. Licz sie z tym, ze jak DPF wroci to auto zmulisz nieduzo ale odczujesz to. A jak u ciebie po usunięciu dpf ze smrodem spalin? Katalizator na miejscu?
  12. fioletowy11

    3.0d dpf

    Witam, mój problem to smród z wydechu, wiem że mam usunięty dpf - tak już kupiłem, okazuje się że katalizatora też nie ma, strasznie śmierdzi z wydechu, bardzo mi to przeszkadza bo smród jest okropny , jakiś czas temu byłem na chiptuningu, czy po zamontowaniu katalizatora z filtrem będzie wszystko normalnie pracować? Czy może być to objawem wtrysków lub EGR?
  13. na niektorych widac jakies wytarcia, to jest wyczuwalne pod palcem? jezeli tak to chyba walki do wymiany samochod jest normalnie na chodzie?
  14. W wolnym miejscu jest zbiorniczek na płyn do wspomagania, przynajmniej u mnie a tutaj ten zbiornik jest chyba na pompie? ta wtyczka nie wiem do czego ale sprawdzę Brakuje też filtrów kabinowych z obudowami przy podszybiu Do jakiej wysokości zostało zalane? Co w aucie działa a co nie? Załóż sobie kwotę którą jesteś skłonny przeznaczyć ale na pewno tanio nie będzie, moduły dużo kosztują a im wyżej była woda tym gorzej, nawet jeżeli woda weszła trochę ponad próg to już kilka mogło zdechnąć Pierwszy wtrysk mocno odstaje czyli wszystkie do sprawdzenia
  15. Mogę jedynie wysunąć wniosek że naprawa została spitolona :evil: twardniejąca kierownica może oznaczać kończąca się pompę wspomagania, po rozgrzaniu oleju ciśnienie spada, co do pukania to pewnie luzy na listwie,kto ci to robił? Jeżeli masz blisko do Częstochowy to możesz skontaktować się z gościem co ogarniał u mnie po poprzednim mechaniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.