Cześć. Pacjent F11 520D. Przeczytałem wszystkie wątki i u mnie chyba jest jeszcze coś innego, więc proszę zawodowców o podpowiedź gdzie dalej szukać. Pierwszy objaw 2 miechy temu po tygodniowym postoju w garażu. po sprawdzeniu bezpieczników (wyjęciu i ponownym włożeniu napompował się prawidłowo) Jeździł normalnie 2 miesiące i w tamtym tygodniu po jednej nocy zachodze do garażu i siedzi na max na obie strony. Wyjechałem z garażu postał chwilę i się napompował. W ten sam dzień wracałem trasą i nagle wywaliło ten komunikat (Ograniczona sterowność w zakrętach), ale nie czułem że siada jechał normalnie. Nazajutrz Rano w garażu zonk i już nie chciał się napompować, było słychać kompresor że pompuje ale po kilku sekundach przestawał i nic nie szedł do góry. Reasumując: - Auto siada na równo na dwie strony. - szczelność w układzie sprawdzona. - W warsztacie sprawdzony cały układ przez elektryka i nie ma błędów. - kompresor pracuje poprawnie. Macie jakieś pomysły ? Gdzie dalej szukać ?