Z jakim elementem hamowania masz problem? Z przegrzewaniem? Wpadający pedał hamulca? Za długie odległości wyhamowywania? Za późno osiąga skuteczność? Za szybko osiąga skuteczność? 99% tych elementów można rozwiązać zostając przy tych zaciskach które masz. -Najważniejsze: przewody w oplocie stalowym -Klocki o podwyższonej odporności na temperaturę -Doprowadzenie chłodzenia na zaciski/tarcze -Wybór odpowiedniej tarczy. Zauważ, że sam większy zestaw nie rozwiąże wszystkich problemów, druga sprawa można zbudować wydajniejszy zestaw hamulcowy za połowę tego co zapłacisz za hebel z M5. Pytanie co chcesz osiągnąć. Na wstępie, dzięki za zainteresowanie. Główne problemy to: Za długie odległości wyhamowywania. Za późno osiąga skuteczność. ale jeszcze nie byłem na torze a mam zamiar się wybrać więc tam pewnie doświadczę przegrzewania i wpadającego pedału :))) Po prostu, mam teraz limuzyne a wcześniej długo jezdziłem rs3 z większymi tarczami niż standardowe, metalowymi przewodami, ds2500. Brakuje mi więc skuteczności i pewności w hamowaniu. Wiem że to dwa inne auta ale chciałbym się chociaż zbliżyć do tego co doświadczyłem w e63s. Pisałem np do brakeparts ale nic nie mają i mi nie pomogą.