dla potomnych: - wymieniony 5 wtrysk na używkę z gwar - korekty bliskie 0 na wszystkich, jeden ma okolice 1.0 na zimnym, (stary wtrysk miał nagaru, sadzy i gówna w okół siebie na pęczki, jak w starym kominie), - wymieniony sterownik świec - teraz wywala błąd 3 i 6 świecy mimo nowych świec i sprawnie naprawionego sterownika. Możliwe, że wiązka kablowa niedrożna, albo świece trafiły się padaka? Jedyne co mu teraz doskwiera - to przy odpalaniu poniżej 10 stopni zanim zacznie równo pracować i przestawać puszczać chmurę to mu potrzeba albo 10-20 sekund, albo krótkotrwałego zwiększenia obrotów na 1500-2000, więc nie podejrzewam nic innego niż świec. Natomiast chciałem dopytać kogoś o następujące przypadłości: - objawy mikronieszczelności układu wydechowego? - objawy kończącego się turbo? - objawy przepływki, - objawy chłodniczki egr. Pytam dlatego, że: - potrafi zadymić na czarno na postoju przy przegazówce w spód, - puszcza spora chmurę z gazem w podłodze na obciążeniu, - pojawia się olej na przepustnicy egr, - wydaje mi się dość duże spalanie: około 12-14 bardzo spokojnie po miescie, około 7-8 trasa (2.5d - automat), - z podpiętym czy odpiętym egr powinien mniej dymić? EDIT - tak brak dpf i kat