Skocz do zawartości

adrianomoreno

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 525da 2005 Touring

Osiągnięcia adrianomoreno

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, Nie chce zakładać kolejnego tematu, a mam pewne pytanie odnośnie kolumny kierowniczej w e87/90. Chodzi mi o element o numerze 6 769 157 - jest to krzyżak kolumny kierowniczej z dwoma przegubami. Łączy magiel z kolumną kierowniczą. Czy on jest teleskopowy (ma się wsuwać i wysuwać)? Bo tak działa mój obecny, na którym mam niewielki luz na kierownicy przez niego. Zamówiłem jeden z e90 - był sztywny, miałem problem żeby go założyć, jak go ścisnąłem, to też ma luz. Czy regulacja kierownicy przód tył może się odbywać nie na nim - tylko na kolumnie tej prostej? Chce wiedzieć jaki mam zamówić żeby zniwelować luz a poprawnie działała regulacja kierownicy. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź. Czy macie kogoś w okolicy Krakowa kto zajmuje się diagnostyką i ma pełną obsługę interfejsową do właśnie poliftów e87 i e90?
  2. dla potomnych: - wymieniony 5 wtrysk na używkę z gwar - korekty bliskie 0 na wszystkich, jeden ma okolice 1.0 na zimnym, (stary wtrysk miał nagaru, sadzy i gówna w okół siebie na pęczki, jak w starym kominie), - wymieniony sterownik świec - teraz wywala błąd 3 i 6 świecy mimo nowych świec i sprawnie naprawionego sterownika. Możliwe, że wiązka kablowa niedrożna, albo świece trafiły się padaka? Jedyne co mu teraz doskwiera - to przy odpalaniu poniżej 10 stopni zanim zacznie równo pracować i przestawać puszczać chmurę to mu potrzeba albo 10-20 sekund, albo krótkotrwałego zwiększenia obrotów na 1500-2000, więc nie podejrzewam nic innego niż świec. Natomiast chciałem dopytać kogoś o następujące przypadłości: - objawy mikronieszczelności układu wydechowego? - objawy kończącego się turbo? - objawy przepływki, - objawy chłodniczki egr. Pytam dlatego, że: - potrafi zadymić na czarno na postoju przy przegazówce w spód, - puszcza spora chmurę z gazem w podłodze na obciążeniu, - pojawia się olej na przepustnicy egr, - wydaje mi się dość duże spalanie: około 12-14 bardzo spokojnie po miescie, około 7-8 trasa (2.5d - automat), - z podpiętym czy odpiętym egr powinien mniej dymić? EDIT - tak brak dpf i kat
  3. Miksol mówie potocznie, leje zawsze półsyntetyk - jest najbardziej zbliżony temperaturą spalania do ON. W kwestii błędów: 4262 Glow plug Cyl 6 4530 - air pressure 4B10 Smooth running controller Przy czym jak pracuje równo i wykasuje błędy INPA - pozostaje jedynie 4262. Pozostałe dwa występują jedynie po nocnym postoju przy temperaturze oscylującej blisko 0. Zająć się wtryskiem i tyle? Czy profilaktycznie jak już zrzucę kolektor - wymienić sterownik. Zastanawiam się też, dlaczego wtrysk na ciepłym potrafi mieć niemalże idealne korekcje a na zimnym ewidentnie mu nie pasuje. Klapy stale otwarte rozumiem, że mu nie powinny przeszkadzać i sadzić błędów?
  4. Kochani, Nie chcę zakładać nowego tematu, wiec krótko opisze: E61 2.5d 177 aut - wymienione wszystkie świece, - klapki na stale otwarte i zaslepiony podciśnieniowy, - nowa odma, - zalane najpierw lm na ćwierć baku, pozniej miksol okolo 100 na ćwierć baku, wymieniony potem filtr paliwa, Objawy: - dymienie szare na zimmym i telepanie silnka dopoki nie zalapie 5 cylinder, - korekta na 5 cylindrze powyzej 5, czasem 6. W momencie zlapania temperatury silnik chodzi pięknie, dymi ledwo ledwo (brak dpf i kat), a korekty wracaja do -1 - +1. Sterownik świec powoduje brak zaplonu na 5 cylindrze? Czy wtrysk przelewa i nie zapala na zimnym? Dzieje sie tak tylko po dluzszym postoju. W ciagu dnia jak jest uruchamiany co kilka godzin, objawy nie wystepuja.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.