Skocz do zawartości

Pjoter86

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61

Osiągnięcia Pjoter86

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jak narazie jest ok. Nie wiem czy to ten kabelek bo w sumie był cały tylko koszulka była rozerwana albo coś nie łączyło w kostce ale auto chodzj jak wcześniej. Wymieniłem sterownik świec. Zobaczymy jak bedzie sie zachowywać. Mam jeszcze jednk pytanie może sie orientujesz ponieważ mam błąd zwiazany z kierownicą. 5E40 - czujnik kąta skrętu kierownicy - błędny sygnał
  2. Cisnienie na szynie paliwowej 336. Ruszyłem tą kostką odpaliłem auto narazie chodzi dobrze. Trzyma oborty tak jak powinno i reaguje na gaz. Zauważyłem że jeden kabelek z trzech jest delikatnie naderwany. Możliwe że tu leży problem. Zobaczymy jak wymienie sterownik świec i złożę to do końca
  3. Nic to nie pomogło. Dalej po odpaleniu auto samo wkręca się na obroty 1500 i tak stoi. Nie reaguje na gaz
  4. Ethos i cdif. Mówisz tu o tym kablu czarnym który łączy sie z klema minus i plus ?
  5. Witam. Posiadam Bmw e60 2.5D 2004. Ostatnio podczas jazdy auto nagle przestało jechać. Tzn nie reaguje na gaz. Cały czas jest 1500tyś obrotów. Podłączyłem kompyter i sprawdziłem dane. Wciskając gaz cały czas położenie pedału gazu wskazuje 0%. Podejrzewałem to i wymieniłem. Jednak nie pomogło nadal jest 0%. Błedy jakie są to: -43E2 uaktywnienie siłownika przepustnicy -4670 napięcie zasilania -4203 sterowanie świecami żarowymi -4447 komunikat (moment obrotowy anf afs) Sprawdziłem główny sterownik czy gdzieś woda się dostała na kostki ale sucho. Z tyłu też bezpieczniki przeczyściłem. Podejrzewam główny komputer czyli sterownik silnika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.