Skocz do zawartości

Wendi

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 325i

Osiągnięcia Wendi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wendi

    Ułamana fajka

    Witam pany mam szybkie pytanie ułamała mi sie końcówka fajki dosłownie kawałek jakieś 2mm na 1mm i wpadła oczywiscie w miejsce otworu na świecę i teraz mam pytanie do was; 1 czy wgl się coś stanie jak zostanie do w środku i odpalę samochód 2 czy jest opcja to jakos wyciągnąć odkurzaczem czy coś ?
  2. Wendi

    Otwieranie Auta z Pilota

    podczas "zabawy" pilotem, zamykania przyciskiem na tunelu srodkowym i otwierania na zmianę, auto na jakieś 50 kliknięc zamknięcia, udało zamknąć się 5 razy, także raczej to nie wina przycisku, rozebrałem przekazniki, przeczyściłem papierem wodnym styki, umyłem preparatem do styków i nadal nic
  3. Wendi

    Otwieranie Auta z Pilota

    niestety posiadam tylko jeden https://zapodaj.net/c9f3c53dea478.jpg.html tak wygląda moduł EDIT. Sprawa wygląda tak że teraz auta sie otwiera z pilota ale nadal nie zamyka, wszystko działa oprócz zamykania ... rozebrałem 3 przekazniki i wyglądaja jak nówka wewnątrz
  4. Wendi

    Otwieranie Auta z Pilota

    Siemanko. Mam mały problem i nie wiem od czego zacząć, sytuacja wygląda tak: nie działał mi wgl centralny z pilota, zamykanie, otwieranie ani bagażnik, dzisiaj wymieniłem baterie w kluczyku i zakodowałem poprawnie. Po wymianie i zakodowaniu sytaucja wyglada tak, że otwieranie nie działa ALE po naciśnięciu przycisku otwierania zapalają się światła wewnątrz auta, zamykanie również nie działa, za to działa tylko i wyłącznie otwieranie bagażnika. Dodam, że przycisk zamykania i otwierania auta wewnątrz na tunelu srodkowym działa bez zarzutu. Teraz pytanie do was od czego zacząć ? Wyciągać moduł komfortu i przeczyścić przekazniki czy moze coś innego skoro działa otwieranie bagażnika ?
  5. Sprawa wyglada tak że ten mechanik to [BAD] nie mechanik, stwierdził że sobie nie poradzi i dał auto do kolegi który ogarnia BMW byłem u niego i sprawa wygląda tak że vanos jest przesunięty o 3 stopnie, goscie którzy regenerowali vanosa poprzedniemu właścicielowi wsadzili vanosa "na oko" oraz będzie robiona adaptacja przepustnicy i to powinno pomóc, a co do tego pierwszego mechanika gość chciał mi juz wymieniać wszystkie paski, napinacze i ślizgi oraz rozrząd ... brak słow
  6. nie no bez przesady, 600 to z rozebraniem i złożeniem a jeśli będzie trzeba coś wymienić, uszczelki czy coś to juz wtedy dolicza do tych 600. Jutro będę dzwonił, może i nawet sie przejade tam do niego i zobaczę jak to wyglada
  7. rozebranie wszystkiego żeby dostać się do vanosów
  8. na ten moment "krzyknął" sobie za dokopanie sie do vanosów 600 zl , chyba za dużo czy mi sie wydaje ?
  9. zadzwonił i powiedział że po podłączeniu pod kompa wyskoczyły błędy właśnie z vanosem, a jakie kody to nie mam pojęcia, powiedział tylko i wyłącznie że błędy z vanosem i że niby sie zacina ale z drugiej strony to dziwne bo jeśli po wymianie niedziałającej disy auto sie zbierało normalnie, tylko był problem z falującymi obrotami to jeśli vanos sie zacina to były by jakies objawy oprócz tych właśnie obrotów, jestem ciekawy co dalej się wydarzy
  10. Więc tak auto poszło do mechaniora i okazało sie po wpięciu pod komputer że vanos sie blokuje ... Co w takim przypadku może być do wymiany ? dodam że vanosy regenerowane przez poprzedniego własciciela
  11. był nagar w środku, a o nagarze w krowym nie wspomnę nawet. Rozebrałem wszystko i poskładałem dokładnie krok po korku i dalej ma muła i wskazówka spalania na zegarach nadal świruje i po lekkim, LEKKIM wciśnięciu wyrzucą ją na 20l, jutro jadę do mechanika podepnę pod komputer i zrobię adaptacje przepustnicy
  12. robiłem to dość dokładnie wiec raczej odpada złe podłączenie i uszkodzić jej raczej tez nie uszkodziłem bo jak ?
  13. Siemanko.Mam problem z moim e46 m54b25 wiec zacznijmy od początku, podczas jazdy na sprzęgle falowały obroty więc wyczysciłem krokowca i dalej to samo, przy okazji zuważyłem nie działający zawór disa wiec go wymieniłem, auto odżyło, zbierało sie zajebiscie, nie poznałem własnego auta, przyspiesznie idealne ale nadał falowanie obrotów na sprzęgle i kangurki przy ruszaniu więc wyczysciłem przepustnice dodam ze w tym silniku jest elektryczna ,wyczysciłem wszystko ładnie i pare godzin po tym pojechałem do miasta i sie załamałem auto dostało większego muła niż miało przed zmianą disy, spalanie na komputerze przy 1,2,3 biegu to smiech bo po leciutki wciśnieciu gazu jest 14-18 gdzie wczesniej czegos takiego nie było(tak jakby komputer świrował) i dodam że teraz jak wcisnę pedał gazu jest tak jakby martwa przestrzeń ok 1-2 cm czyli jak wciskam to nic sie nie dzieje kompletnie nic,wczesmiej wydaje mi sie ze tego nie było , auto przy hamowaniu biegami strasznie wolno schodzi z obrotów i tak jakby spalanie mniejsze było. Co to może byc ?? Trzeba zrobić adaptacje przepustnicy ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.