Skocz do zawartości

belgu

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    WE

Osiągnięcia belgu

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. eryk, rzuć okiem na to http://www.linki24.fora.pl/deleted,55/poradnik-wszystko-co-nalezy-wiedziec-o-olejach-silnikowych,653.html koleś napisał konkretnie tak mi sie wydaje co i jak i z czym sie jje jak to sie mówi :D
  2. podobno nie jest zalecane przejscie z 5 na 0, czyli jaktosie mówi do tyłu... a tak przy okazji to jaka jest różnica między 0w40 a 5w40 ? aukrat mam tu na mysli castrol edge choć nie koniecznie. Miłego dnia
  3. u mnie podobnie, niewiedzialem co było lane i po przejżeniu przeróżnych informacji w sieci i od ludzi co sa w temacie zalałem syntetyk castrol edge 5w40 do dizli z turbo, przebieg mam 177000. Silnik chodzi ładnie równo. Według mnie nie ma co świrować i z 0 przejść na 5 tym bardziej jak furka ma ponad 150 tysi przebiegu. To tyle ile sie dowiedziałem nawet w aso bmw taka ino uzyskałem. Pozdro
  4. ja wymieniałem świece i akuma jednoczesnie, dało to rezultat natychmiastowy
  5. belgu

    jaki mam zalac olej?

    ja tez mialem z tym dylemat i po przeszukaniu postów i innych info w sieci mialem do wyboru ow40 albo 5w40, koleś w serwisie wlał mi ten drugi oczywiscie pełny syntetyk i śmiga nic nie bierze, wszystko ok. AhA castrol edge sport czy jakos tak :) Pozdro
  6. Witam, czy może mi ktoś pomóc najlepiej obrazowo, który to jest przewód paliwa w 318tds? pytam bo wpadł mi w ręce magnetyzer i chciałem sprawdzić to "cudo" :wink: będę wdzięczny za odpowiedź i pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.