Skocz do zawartości

arci22

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arci22

  • Urodziny 26.01.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 4,0 D 2010 N57S
    E46 320D 2004 M47D01

Osiągnięcia arci22

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. zgodze sie, wtryski byly wyciagane i sprawdzane na przelew, oczywiscie nikt tego potwierdic nie moze, ale faktura zaplacona, jesli chodzi o |BMW, malo jest ludzi ktorzy sie naprawde znaja na tej marce. za to auto klasy premium jest takze cenione z wyzszej polki
  2. Udalo sie, po pol rocznej batali z mechanikami i roznymy warsztatami z polecenia.... zaprowadzilem do Serwisu BMW, bezradnosc siegnela zenietu. Uwalony wtryskiwacz nr 5, ciegno sterowania w kolektorze dolotowym, i od razu wyczyszczono kanaly dolotowe w glowicy.... nie to auto
  3. arci22

    Padl ECU

    Sprawdzone, jest ok. Zapłon się załącza, kontrolki raz Na, ale nie kreci
  4. Czy nikt z szanownych kolegów nie miał wyżej wymienionego problemu? Mi już ręce opadaja, po wygraniu ori mapy nadal to samo, wartość żądaną przepływu powietrza 2000,13 mg/ suw . Nie wiem co mam robić, nie wiem gdzie w ogóle szukać przyczyny. Mechanicy rozkładają ręce. W tej chwili jest u tunera, ale też nie ma pomysłu co dalej....
  5. arci22

    Padl ECU

    po wymianie sterownika i EWS nie kreci... ma ktos jakies pomysly??
  6. arci22

    Padl ECU

    A czym to zakodowac??
  7. arci22

    Padl ECU

    Wielkie dzięki... To zabieram się za demontaż
  8. arci22

    Padl ECU

    kolego jeszcze male pytanie, mam sterownik dde7793443 w biorcy aa dawca ma dde7789572, podejdzie??
  9. arci22

    Padl ECU

    W obu przypadkach jest "diamentowy"
  10. arci22

    Padl ECU

    Witam Was sznowni koledzy. Podczas pracy przy aucie rozwalilem komputer silnika. pech. Mam drugie autoi nasowa mi sie pytanie czy wystarczy przelozyc DDE EWS i stacyjke czy musze jeszcze cos kodowac? no i mam coupe a dawca jest sedan ale ten sam silnik 2,0 D 150 koni
  11. Dzisiaj doszedł jeszcze jeden problem. Wartość zadana przepływu powietrza się nie zmienia. Cały czas utrzymuje się na poziomie 2000.13 mg/ suw. Czy to na wolnych, czy podczas jazdy... Już nie mówię o ile wzrosło spalanie....
  12. Koledzy, zwracam sie z prosba, posluchajcie Tego...https://www.youtube.com/watch?v=yhqPw8eDOxw.... nie wiem co moge jeszcze zrobic, rece opadaja. auto jest po serwisie olejow i plynow i filtrow. Na warsztacie byl ok 2 tyg w sierpniu, Wymieniany byl sterownik swiec, gdyz ten zalozony w lutym padl, ot tak. Koledzy z warsztatu te nierowna prace, obstawili EGR bo sie zacinal i faktycznie, stawal otwarty i nie chcial wrocic. Takie objawy sa tylko na zimnym silniku.... jak wiecie z naszych chlodniczek idzie rura ktora jesl polaczona z kolektorem ssacym i na laczeniu wlasnie tejze rury i chlodniczki byla nieszczelnosc i jak bylo widac ze uciekaja tamtedy spaliny, zmienialy sie obroty auta. za kazym razem byla taka sytuacja, do momentu nagrzania sie jednostki. nie wiem czy tego nie zauwazyli, albo moze nie chcieli, gdyz z tych 2ch srub torxow zostaly nity tylko. Dodatkowo nie chodzila klapa sterowana podcisnieniem, totalnie zatarta. Wiec wyminili EGRa,, zrobili adaptacje ( tak z rozwalona klapa i i nieszczelnym ukadem recyrkulacji spalin) no coz kazdemu sie moze trafic. Wymienilem ta chlodniczke wraz z rura, kupilem orginalne sruby zamontowalem i .... to nie to auto, brak polotu calkowicie!!! wywala jakies dziwne bledy, raz przeplywki, raz czujnika cisnienia, raz jeszcze jakiejs temperatury na DPFie innym razem zbyt male cisnienie wzgledem oczekiwanego. Moge wtedy wcisnac pedal do podlogi, 140 to jest max ( predkosc spada jak jade pod gore, z butem w podlodze). spalanie pokazuje 10l i nawet sie nie ruszy, ni mniej ni wiecej. sciagam noge z gazu, kasuje blad i prawie wraca do zycia... jednak brak mu tej mocy. Dpf byl czyszczony, termostat nowy, EGR nowy, swieczki i sterownik nowe, kolektor nowy. Odepne przeplywke, nie zmienia sie praca silnika, odepne EGR to samo. Zastanawiam sie czy teraz jak dziala wszystko (klapa w chlodniczce sterowana podcisnieniem, plus brak nieszczelnosci w uklanie recyrkulacji, nie musze na nowo adoptowac Egra. czy moje myslenie jest poprawne?? co jeszcze moge sprawdzic..... martwi mnie jeszcze przeplywka, pomiar na postoju i podczas jazdy powietrza zadanego sie nie zminia jest to 2000,13 mg/suw i nic wiecej ani mniej, mierzona wartosc siew zmienia. Cisnienie doladowania mierzone jet takie jak zadane z niewielka roznica .... co jeszcze moge ogarnac?
  13. to i ja poprosze o sprawdzenie L562663
  14. arci22

    bledy diagnostyczne

    Zmobilizowales mnie kolego, bo muszę tylko zainstalować sterowniki na kabel diagnostyczny. Mam inpe disa i inne programy, ale zawsze nie było czasu na instalację kabla....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.