Koledzy, zwracam sie z prosba, posluchajcie Tego...https://www.youtube.com/watch?v=yhqPw8eDOxw.... nie wiem co moge jeszcze zrobic, rece opadaja. auto jest po serwisie olejow i plynow i filtrow. Na warsztacie byl ok 2 tyg w sierpniu, Wymieniany byl sterownik swiec, gdyz ten zalozony w lutym padl, ot tak. Koledzy z warsztatu te nierowna prace, obstawili EGR bo sie zacinal i faktycznie, stawal otwarty i nie chcial wrocic. Takie objawy sa tylko na zimnym silniku.... jak wiecie z naszych chlodniczek idzie rura ktora jesl polaczona z kolektorem ssacym i na laczeniu wlasnie tejze rury i chlodniczki byla nieszczelnosc i jak bylo widac ze uciekaja tamtedy spaliny, zmienialy sie obroty auta. za kazym razem byla taka sytuacja, do momentu nagrzania sie jednostki. nie wiem czy tego nie zauwazyli, albo moze nie chcieli, gdyz z tych 2ch srub torxow zostaly nity tylko. Dodatkowo nie chodzila klapa sterowana podcisnieniem, totalnie zatarta. Wiec wyminili EGRa,, zrobili adaptacje ( tak z rozwalona klapa i i nieszczelnym ukadem recyrkulacji spalin) no coz kazdemu sie moze trafic. Wymienilem ta chlodniczke wraz z rura, kupilem orginalne sruby zamontowalem i .... to nie to auto, brak polotu calkowicie!!! wywala jakies dziwne bledy, raz przeplywki, raz czujnika cisnienia, raz jeszcze jakiejs temperatury na DPFie innym razem zbyt male cisnienie wzgledem oczekiwanego. Moge wtedy wcisnac pedal do podlogi, 140 to jest max ( predkosc spada jak jade pod gore, z butem w podlodze). spalanie pokazuje 10l i nawet sie nie ruszy, ni mniej ni wiecej. sciagam noge z gazu, kasuje blad i prawie wraca do zycia... jednak brak mu tej mocy. Dpf byl czyszczony, termostat nowy, EGR nowy, swieczki i sterownik nowe, kolektor nowy. Odepne przeplywke, nie zmienia sie praca silnika, odepne EGR to samo. Zastanawiam sie czy teraz jak dziala wszystko (klapa w chlodniczce sterowana podcisnieniem, plus brak nieszczelnosci w uklanie recyrkulacji, nie musze na nowo adoptowac Egra. czy moje myslenie jest poprawne?? co jeszcze moge sprawdzic..... martwi mnie jeszcze przeplywka, pomiar na postoju i podczas jazdy powietrza zadanego sie nie zminia jest to 2000,13 mg/suw i nic wiecej ani mniej, mierzona wartosc siew zmienia. Cisnienie doladowania mierzone jet takie jak zadane z niewielka roznica .... co jeszcze moge ogarnac?