Skocz do zawartości

dkfranek

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60

Osiągnięcia dkfranek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Chętnie, tylko gdzie tu jest jakieś dodaj załącznik..?
  2. Dwa podłączenia pod komputer i dwie diagnozy. Pierwsza, to błąd sterownika, druga to błąd komunikacji między tylnym prawym kołem które podobno przekazuje sygnał..(?) a silnikiem.. Po drodze jest jakaś pompa. Urządzenia nie generują błędów, więc podobno to komunikacja pomiędzy nimi. Podobno koło liczy obroty, a te różnią się z tym co twierdzi silnik, a powyżej pewnej prędkości rozbieżność jest już na tyle duża że wywala błąd.. Opony to zły kierunek, mam wszystkie nowe. Pozostaje poszukać fachowca który nie tylko klika w komputer, ale nie boi sie pobrudzić paluszków. Niestety w mojej mieścince takich brak..
  3. Rozmiar przód i tył ten sam. Jako ciekawostke dodam, że dziś udało mi się jechać na tempomacie 120, ale zrobiłem to na działającym i podnosiłem prędkość od 80 co 10 w górę. Po ponownym uruchomieniu silnika kiedy już raz przekroczyłem 100, potem juz na tempomacie też wyłączał powyżej 100. Ciekawe...
  4. Witam. Mam identyczny problem. Przekraczając 100km/h pojawia się komunikat o błędzie tempomatu, mimo że nie był włączany wcześniej. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu, tempomat działa poprawnie, ale przekroczenie setki powoduje dezaktywację go i informuje o błędzie. Miał ktoś coś takiego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.