Skocz do zawartości

Zyziecki

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Coupe 318IS 1994r. ale szykuje się swap na m52b25 :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Zyziecki

  1. Zyziecki

    M52B28 na palecie

    Dzień dobry. Silnik na palecie. Krótka historia, mój tata ma znajomego w niemczech którego ojciec miał e36 328i od nowości i bardzo nie chciał się jej pozbyć mimo iż atakowałem go wielokrotnie. Niestety w samochodzie padł silnik, właściciel kupił więc jak mi powiedziano wyremontowany silnik M52B28 w Niemczech za 2 tysiące euro. W międzyczasie właściciel zmarł a ja odkupiłem w końcu samochód wraz z owym silnikiem na palecie. Okazało się że w samochodzie padło sporo gratów ale postanowiłem uratować oryginalny silnik, udało się więc teraz ten jest mi nie potrzebny. Silnik stał z tego co się dowiedziałem około roku tam w Niemczech, zafoliowany na palecie w garażu. Przywiozłem go w tym stanie i postawiłem u siebie w garażu na czas kiedy naprawiałem swój i późniejszy czas gdy zastanawiałem się co z nim zrobię, czyli jakieś 6 miesięcy. Ostatecznie chce go sprzedać, i nie mam pojęcia czy przez to że tyle czasu stał to trzeba go rozebrać i przejrzeć i ogólnie jak to ugryźć ze sprzedażą czegoś takiego. Może na forum znajdzie się ktoś zainteresowany takim silnikiem ? Motor stoi w Bytowie w woj. Pomorskim.
  2. Dzień dobry. Jestem posiadaczem e39 520d m47 136km z 2001r. Problem pojawił się niedawno. Silnik podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła podbija sobie lekko obroty po czym bardzo powoli one spadają. Na postoju potrafi sobie podbić do 1.5k, 2k, 2.5k czy ostatnio nawet do 3k. Występowało to do tej pory w słabych objawach, lekko podbijał obroty na sprzęgle, na psotoju trzymał 1.1k ale gdy w weekend zrobiłem jakieś 200 km to po wciśnięciu sprzęgła zaczął mocniej podbijać, na postoju nawet 3 tysiące potrafił sobie ustawić, podczas jazdy czuć że sam przyspiesza i muszę go hamować nogą. Gdy się zatrzymam to potrzyma te wysokie obroty jakiś czas i potem spadają, do różnych wartości ale nawet potrafi do 800/900 czyli chyba normy. Silnik ma moc, nie kopci, nie bierze nawet grama oleju ale ten wypadało by zmienić jeżeli to ma znaczenie, nie czuć spalin w oleju czy chłodnicy, nie ma masła na korku czy bagnecie. Z góry dziękuję za wszelkie porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.