Skocz do zawartości

seb_pl

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seb_pl

  • Urodziny 27.11.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 328i 2012

Osiągnięcia seb_pl

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jesli silnik to szczerze polecam 328i .. Benzynka ktora jak na swoje mozliwosci pali bardzo malo a przyspiesza jak 3 litry :) Moze dzwiek silnika na postoju nie jest najpiekniejszy ale to szczegol ktory jest w 100% rekompensowany osiagami auta. Male spalanie a szczegolnie w trasie jest zasluga 8-biegowej skrzyni ktora przy 120km/h ma z 2tys obrotow
  2. Witam, Mialem ostatnio wymieniony koncowke drazka i drazek kierowniczy. Po czym zauwazylem za auto lekko wibruje pocczas jazdy porzy okolo 100-120km/h, (geometria i zbieznosc byla ustawiana cyfrowo + dla pewnosci wywazone kola z przodu - auto jedzie prosto)... Krotko po tym poczulem luz przy machaniu kierownica.. wiec pojechalem sprawdzic i wyszedl lekki luz na maglownicy. Okazalo sie ze jest sruba ktora mozna dokrecic aby zniwelowac ten luz itd. Pytanie.. Mieliscie podobne objawy i czy udalo wam sie to zlikwidowac luz dokreceniem sruby? Nie chcialbym bawic sie w kosztowne wymiany lub regeneracje :) Beata nie potrzebuje takiego prezentu na swieta :D lepiej zeby dostala np. odnowione felgi :roll: Pzdr Seb
  3. Jestem juz umowiony na jutro na kolejna wizyte, Beda wywazac dla pewnosci jeszcze kola, poprawiac kierownice i drugi gosciu jeszcze raz sprawdzi geometrie/zbieznosc
  4. *dodam jeszcze ze po naprawie auto jeździ prosto i nic nie ściąga Denerwuje tylko fakt ze niby geometrii nie da sie ustawić i kto jest teraz winny. No i co moze być przyczyną
  5. Witam wszystkich! Posiadam F30 328i 2012r Auto idealne :) Pzdr
  6. Czesc, z gory przepraszam za brak polskich znakow ale pisze na zagranicznej klawie.... Posiadam F30 juz od ponad roku i caly czas wszystko bylo pieknie do wczoraj... Ostatnio cos zaczelo lekko pukac w prawym przednim kole, podjechalem do mechanika ktory slusznie zdiagnozowal luz w drazku kierowniczym tak wiec umowilem sie na wymiane. Przy okazji wymienialem tez z przodu tarcze bo musialy byc lekko zgiete (trzeslo podczas hamowania). Podczas wymiany mechanik do mnie zadzwonil z informacja ze drazek jest tak zapieczony w koncowce ze nie moze tego rozkrecic, probowal grzac palnikiem itd itd.... no wiec zgodzilem sie zeby juz wymienil obydwie czesci razem Poskladal wszystko do kupy i zaprowadzil auto do warsztatu obok na zbieznosc/geometrie gdzie auto bylo robione cyfrowo. Pojechalem odebrac auto i gosciu mi mowi ze poprawili lekko tyl ale z przodu idealnie ustawic sie nie da i akurat o dziwo tej strony ktora byla naprawiana. mowi ze jest ustawione ale nie bedzie w 100% idealnie bo cos musi byc krzywe np amortyzator lub cos innego. I ze mozliwe ze bedzie mi zjadalo troche bardziej opone od zewnetrznej strony. zabralem auto i w zasadzie jezdzi okej, jest sztywniejsze na pewno po naprawie zawieszenia aleee kierownica jest lekko przekrecona w lewo (minimalnie) co mnie drazni oraz przy predkosci okolo 100-120km/h pojawiaja sie malutkie drgania na kierownicy... tak jakby niewywazone kola. dodam ze przed naprawa auto jezdzilo idealnie po za luzem w zawieszeniu.... nic nie trzeslo, jechalo prosto, kierownica byla idealnie. pytanie Czy jest mozliwe zeby nie dalo sie ustawic geometrii w 100% ? auto jest 100% bezwypadkowe, nigdy nie zbieralo mi opon od zadnej strony (wiem bo juz przejechalem nim 40 tys) czy powininem wrocic do mechanika z problemem ktory sie pojawil? czy mozliwe ze czesci ktorych uzyl sa fabrycznie ferelne przez co akurat z tej strony nie mozna ustawic geometrii? Pozdrawiam Seb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.