Skocz do zawartości

Blackvivi

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 87 118D 2.0 136KM 2007r po lifcie

Osiągnięcia Blackvivi

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Szukam kogoś z Wrocławia lub okolic kto pomoże zlokalizować przyczynę spadku mocy oraz podpowie jak pasowałoby zabrać się za usunięcie tej usterki. Po odzyskaniu sprawności auta chce usunąć DPF oraz zwiększyć moc za pomocą chipa. Moje ato to BMW seria 1 118d 2.0 136km rok produkcji 09.2007- po lifcie.
  2. Z tego co opisujesz zrestartowales spalanie . Nic złego się nie stało. Mi po wyzwrowaniu spalania też pokazuje malo...6.2 później po mieście 6.8 pokazuje. I tak się trzyma. M47 122km. Chyba uświadomiłem sobie co się stało, ale Wy się wypowiedzcie czy mam rację. Kupiłem auto które przed sprzedażą miało wymieniony silnik (informacja od sprzedającego) . Teraz po nr VIN sprawdziłem że w tym aucie fabrycznie mialo " S843A - redukcja mocy" , czyli 100 KW zamiast 105KW. Czy w takim razie gdy wymienili silnik i załóżmy że wsadzili ten 105KW to musieli to zakodować w komputerze? Bo jeżeli tak to zapewne gdy zresetowalem ustawienia w ukrytym menu, to komputer myśli że spowrotem mam silnik 100KW co spodobało obniżenie max osiągów? Moze tak być? A jeżeli tak to co teraz zrobić żeby wrócić do tamtych ustawień? Nie wiem czy to efekt placebo ale auto wg mnie delikatnie słabiej się wkręca i przy prędkości powyżej 180km/h ma wyraźnie słabsze dalsze przyspieszenie niż wcześniej. Mój VIN : WBAUD71060P202861 A jak mogę sprawdzić jaki teraz mam silnik wstawiony? Mój mechanik powiedział tylko że coś jest na rzeczy bo gdy wymieniał ostatnio olej to po zdjęciu tej klapki w plastikowej osłonie umożliwiającej dostanie się do śruby spustowej odziwo jej w tym miejscu nie było. Po czym twierdzi że musiał cała osłonę zdemontować aby znaleźć w innym miejscu ową śrubę spustowa oleju silnikowego.
  3. Bardzo proszę o rozkodowanie, mój Vin to: WBAUD71060P202861
  4. Ostatnio napewno grzebałem w ukrytym menu i niechcący wziąłem reset czy coś takiego. CY to by była przyczyna? Jeżdżę już tak z tym "nowym/mniejszym" spalaniem od momentu gdy zamieściłem post i ta sytuacja utrzymuje się cały czas. Spalanie w mieście też mi spadło z około 7,5 na 6,1 mniej więcej. Zauważalnie mniej teraz pali. Powinienem się cieszyć czy wręcz odwrotnie?
  5. Cześć, posiadam BMW 118D E87 z silnikiem 2.0 o mocy 136KM z 2007r po lifcie. Wielokrotnie pokonałem trasę A 4 Wrocław - Katowice (200km) i do tej pory momentalnie spalanie na 6 biegu gdy miałem wciśnięty gaz do "dechy" komputer pokazywał na poziomie 13,9l/100km. Styl jazdy: bardzo szybko czyli mniej więcej 180-200km/h. Średnie spalanie z kolei po pokonaniu tej samej trasy wachalo się w przedziale 7,5 - 8l/100 km. Dzisiaj doznałem szoku gdy ujrzałem że na 6 biegu jadac jak wyżej i z pedałem gazu wciśniętym do "dechy" komputer pokazuje momentalne spalanie 10,2l/100km a po pokonaniu tej trasy średnie spalanie wyszło 6,6l/100km, przy takim samym stylu jazdy jak zawsze. Co się stało ja się pytam? Nie rozumiem z tego nic. Macie identyczny silnik i możecie sprawdzić u siebie ile wykazuje momentalne spalanie na 6 biegu z pedałem do "dechy"? Dodam tylko że u mnie i wtedy i dziś nie miało znaczenia czy wcisnę gaz do podłogi przy prędkości 150km/h czy wcisne go przy nawet 200km/h - zawsze było tak wyświetlane (kiedyś w tym czasie wskakiwalo na 13,9l/100km a dziś 10,2l/100km).
  6. Cześć, posiadam BMW 118D E87 z silnikiem 2.0 o mocy 136KM z 2007r po lifcie. Wielokrotnie pokonałem trasę A 4 Wrocław - Katowice (200km) i do tej pory momentalnie spalanie na 6 biegu gdy miałem wciśnięty gaz do "dechy" komputer pokazywał na poziomie 13,9l/100km. Styl jazdy: bardzo szybko czyli mniej więcej 180-200km/h. Średnie spalanie z kolei po pokonaniu tej samej trasy wachalo się w przedziale 7,5 - 8l/100 km. Dzisiaj doznałem szoku gdy ujrzałem że na 6 biegu jadac jak wyżej i z pedałem gazu wciśniętym do "dechy" komputer pokazuje momentalne spalanie 10,2l/100km a po pokonaniu tej trasy średnie spalanie wyszło 6,6l/100km, przy takim samym stylu jazdy jak zawsze. Co się stało ja się pytam? Nie rozumiem z tego nic. Macie identyczny silnik i możecie sprawdzić u siebie ile wykazuje momentalne spalanie na 6 biegu z pedałem do "dechy"? Dodam tylko że u mnie i wtedy i dziś nie miało znaczenia czy wcisnę gaz do podłogi przy prędkości 150km/h czy wcisne go przy nawet 200km/h - zawsze było tak wyświetlane (kiedyś w tym czasie wskakiwalo na 13,9l/100km a dziś 10,2l/100km).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.