Skocz do zawartości

gregory007

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2017 530d xdrive

Osiągnięcia gregory007

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, dziękuje za odpowiedzi. Dodam, że dodatkowa gwarancja nie jest od BMW, tylko wykupiona przez leasingodawcę od "PZU". Mechanik zadzwonił do tej firmy i spytał, czy akceptują naprawę, okazało się, że w przypadku niektórych części umowa brzmi: oni części, a kierowca robociznę. Za sensor Adblue zapłacili całość ci z "PZU". Spytam , czy "komputer" może tak podpowiedzieć, że coś już się psuje i w najbliższej przyszłości taki element ulegnie uszkodzeniu - słowa mechanika?
  2. Witam, okazuje się, że cały koszt naprawy wyniósł ok.2300€, w tym wymiana sensora Adblue - przyczyny komunikatu o awarii Adblue + Telematik, a na fakturze VAT na firmę tym 537€ jest tylko koszt robocizny netto, bo to trzeba było zapłacić, reszta poszła darmo z w/w dodatkowej gwarancji. Mechanik zadzwonił i twierdził, że oprócz tego sensora Adblue komputer (to ten ISTA chyba) dodatkowo sugeruje wymianę całego modułu Telematik, co jest o tyle dziwne, że nigdy wcześniej z tym modułem nie było kłopotu, ani żadnych komunikatów, ale wg niego w najbliższym czasie i tak błąd pochodzący od telematik zostanie zgłoszony, (prorok?, :-)), dalej twierdził, że i tak taniej nikt tego nie naprawi. Jakieś dziwne to wszystko, chyba, że mechanicy z serwisów fabrycznych BMW są na prowizji od części, :-). Czy to wszystko jest możliwe i jakoś logicznie prawdopodobne? Pzry okazji mógłbym poprosic o kilka słów wyjaśnienie co ten Telematik robi? PS Adblue było jeszcze na 6000 km. Pozdrawiam
  3. Dorzucę: jak za wymianę baterii to sporo, a jak za ten Telematik to za mało, co może być grane?
  4. Witam, dziękuję za odpowiedź. Może jeszcze ktoś dorzuci jeszcze więcej szczegółów. Pytam, bo serwis fabryczny w Niemczech wykasował 537€ za (wpis z rachunku): Notfallbatterie Telematiksteurgeräte unter Himmelbespanung ersetzen laut Diagnose mit ISTA Menge 30 AW Preis 537€ Ktoś pomoże o co może chodzić? Z Googli widzę, że 30 AW = 3h pracy Auto zostało dostarczone na lawecie do serwisu po komunikacie dotyczącym Adblue, by natychmiast przerwać jazdę i przetransportować auto do serwisu. Na drugi dzień zadzwonił mechanik i powiedział, że również to co na rachunku jest do naprawy i, że za to należy dopłacić, bo reszta (czyli to z Adblue) jest opłacona z przedłużonej/dodatkowej gwarancji - auto jest w leasingu. Pozdrawiam
  5. Witam i pozdrawiam użytkowników BMW, :-) mam syna, który jeździ BMW 530dx z 2019 lub 2018 i chciałbym uprzejmie poprosić o pomoc w znalezieniu odpowiedzi na następujące pytania: 1. jaki jest przybliżony koszt wymiany akumulatorka w module Telematik? 2. czy jest możliwa wymiana tego akumulatorka we własnym zakresie, czy jest trudne - dostęp do przestrzeni ponad tylną część podsufitki? 3. jaka jest przybliżona trwałość tego akumulatorka? 4. czy można czekać, aż komputer powiadomi o konieczności wymiany tego akumulatorka, czy robi się to standardowo np. co 4 lata? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.