Skocz do zawartości

kzielinskik

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007

Osiągnięcia kzielinskik

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Co do 3F25 to okazala sie niedocisnieta wtyczka od czujnika doładowania ciśnienia . Dzieki za naprowadzenie :cool2:
  2. Panowie szybka pomoc potrzebna bo mam wyjazd na chorwacje a kazde spece w okolicy terminy na niewiadomo kiedy: Bledy odczytane btoolem : 4CA0 - Czujnik Cisnienia oleju, wiarygonosc 3F25 - Monitorowanie węza powietrza doladowania Co do 1 bledu olej ma ilosc prawidlowa ale bardziej niepoki mnie blad 2 bo czasami auto jedzie normalnie a czasem brak doladowania- jedzie jak bez turba po czym po kilku min zaczyna pracowac wszytsko ok. Brak mocy zdarza sie w roznych momentach. Uprzedzam ze dpf sprawny i nie zapchnany, cisnienia na dpf w normie. Ktos wie co na szybko moge posprawdzac pod garazem? Druga mniej wazna kwestia ale tez godna rozwiazania z racji wyjazdu to czasami nie dzialajaca klima - w dosc nietypowy sposob. caly rok dziala ale czasem w lecie potrafi kilka razy nie chlodzic - cisnienia tez sprawdzana i jest ok. po prostu raz , dwa razy w miesiacu stwierdzi ze nie bedzie chlodzic po czym tez np po przejechaniu kilku km a czasem nawet 40 km zacznie chodzic. wiatrak wymieniony profilaktycznie. podobno jakis przekaznik do sprawdzenia pod maska gdzies blisko podszybia ale nie umiem go zlokalizowac dokladnie. Help dobrzy ludzie :)
  3. Aktualnie jest FRM2 które było wymieniane z FRM 1 po dołożeniu xenowow skrętnych. Jeszcze dodatkowym objawem było po odpaleniu auta skasowany zegar. Czyżby jakiś spadek napięcia i FRM się rozkodować mógł?
  4. Witam. Nie działało od pewnego czasu webasto(wywalona bateria w pilocie plus wytarte szczotki w dodatkowej pompie wody) Wymienione zostały te rzeczy i webasto ruszyło. Natomiast po odpaleniu auta wyskoczyło na idrive błędy chyba wszystkich możliwych świateł. Przedni ksenon lewy działa, lewe postojowki nie. Prawe postojowki działają za to ksenon nie. Tylny kierunek lewy nie działa a prawy tak. Kody zaczytane przez btool: Z FRM: 9cc6 9cb5 9cc0 9cbf 9caa Z modułu JBBF: A6d2 Z modułu IHKA: 9ca9 Dodatkowo raz pokazał się blad 497f w silniku Po skasowaniu zostają błędy z FRM i czasami wraca błąd z modułu JBBF Webasto pali- funkcja rest tez działa- natomiast światła wywaliło i żyją własnym życiem. Ściągnięcie klem nic nie pomogło. Światła do tej pory działały bez zarzutu. Czy ktoś wie co się tu odwaliło?
  5. Panowie stwierdziłem wstępnie ze gdzieś coś nie łączy. Na kostce od wentylatora na grubych przewodach jest napięcie. Zostaje wiec sterowanie czyli mały przewód - on idzie do bezpiecznika lub przekaźnika gdzieś? Jak tak to w które konkretne miejsce idzie? Otworzyłem skrzynkę pod maska po stornie pasażera i patrzyłem ale tam bezpieczników nie ma- są jakieś przekaźniki - czy to któryś z nich? Jak tak to dokładnie który? Tak wyglada ta skrzynka https://ibb.co/cXtYRkK Ps. Na próbę podmieniłem cały wentylator na sprawny i na 20 uruchomień raz się nie chciał załączyć po czym po jakimś czasie zatrybil - stad mój wniosek ze coś gdzieś nie łączy.
  6. Panowie jak wcześniej wentylator chodził tak dziś gdy klima nie zadziałała to went tez nie chodził. Styki?przekaznik? Co polecacie sprawdzać ?
  7. Wentylator chodzi. I teraz news - wracałem właśnie od fryzjera i uwaga - klima od razu zaskoczyła i chłodziła ładnie. Już serio nie wiem dlaczego ma taka czkawkę co jakiś czas. Chciałbym do tego dojść i to zrobić bo jadąc gdzieś dalej w takie upały to sami wiecie…
  8. Sprawdzałem na zasadzie czy kompresor się załącza po wciśnięciu guzika(kręci się środek koła kompresora) gdy wyłącze to sprzegielko go odłącza. Ciśnienia goście od klimy mówią ze są ok. Jakiś miesiąc temu tez padła na jeden dzień klima i nast dzień znów działała aż do dziś. Kilka krotnie tez padła na chwile a po wkreceniu silnika na większe obroty i przejechaniu 100 metrów puściło się zimne powietrze z kratek. I chłodziło extra mocno- wiec problem z ilością czynnika wykluczam bo jest, niestety dokładnej wartości ciśnienia Ci nie podam - wiem ze jest okej bo goście od klimy mówią ze jest wszystko oks.
  9. Witam szanownych panów Pacjent to e91. Klima raz chodzi raz nie (95%tak, 5%nie - oczywiście w największy upał nie zaskoczy złośnica) Kompresor kręci, czynnik jest, błędów na kompie zero(jest jednej 9ca9 ale to od webcastu)jak działa to chłodzi mocno. Goście od klimy rozkładają ręce i mówią ze szukać usterki elektronicznie typu jakieś klapy przy nagrzewnicy itp. Wie ktoś gdzie zacząć szukać? O ile da się dojść nie rozbierając całej deski rozdzielczej? Coś może blokować jeszcze innego ze nie chce chłodzić?
  10. No i panowie bardzo dziękuje za odpowiedzi - wszystko bardzo czytelnie - mam nadzieje ze komuś te informacje sie przydadzą bo są bardzo konkretne. Dzieki panowie !
  11. Kolega Burza1234 odpowiedzial na moje pytanie tak profesjonalnie i rzeczowo ze az mi kopara odpalda. Wielki szacun. Tylko jest jeden maly problem sam tego nie ogarne to na pewno. Jedno tylko pytanie mam - moza jasniej wyjasnic co to jest to "fa"?
  12. Witam. Mam e91 z 2007r przed liftem. Oryginalnie były zamontowane bixenony (wedlug vinu S522A - XENON LIGHTS ).Po stłuczce założone zostały bixenony skrętne. Czy wystarczy programowanie czy wymiana modułu świateł plus jakieś zamienianie pinami we wtyczkach? Czytałem na forum już trochę tematów ale się pogubiłem...
  13. miales racje - Pojechalem do polecanego serwisu w tarnowie - sprawdzili - wszystko z silnikiem okej, natomiast walniety czujnik roznicy cisnien - pokazuje -1 i 2 i tak skacze na wylaczonym silniku (twierdza ze powinien pokazywac 0) , DPF uszkodzony na wylocie przez co sie zatyka sadza. Koszt wymiany dpf na nowy 8 tysiecy a samego wkladu 4 tysiace :lol: I teraz pytanie: Czy warto kupic np na popularnym serwisie ( https://allegro.pl/oferta/filtr-czastek-stalych-dpf-bmw-3-e90-e91-318d-320d-7245793802) za te ok 850 zl filtr - czy ktos sie moze na ten temat wypowiedziec? Czy szukac uzywki z nie rozwalonym fizycznie filtrem?
  14. Tak jest :) byl zarejestrowany test po jakis 50 km od wypalenia teraz zastanawiam sie nad ponownym czyszczeniem chemicznym filtra - wszsytko juz dziala tak jak powinno - bledow nie sypie ale jednak sadza rosnie do granic 40 gr po wypaleniu praktycznie momnetalnie... wczoraj tez zaobserowalem ze regenracja wlacza sie i wylacza w trasie ( nie autostrada ale w miare jednostajna jazda powyzej 60 km/h) bledow tez brak ... btw. czy ktos czyscil domowymi sposobami typu plynem do czyszczenia kominkow lub takimi wynalzkami - krzysiu holowczyc poleca :lol: :lol: :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.