Skocz do zawartości

Majcar

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 4.4 v8 286km :3

Osiągnięcia Majcar

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Proponuje Ik20tt z denso, jedna elektroda masowa, przerwa ma byc 0.9mm . Ewentualnie iskrowe k20tt, tez spisują egzamin. Ngk chwali się nazwą LPG LASER LINE przy świecy NGK 1496 ale cena jest stanowczo przesadzona. Głównie do aut swoich klientów polecamy przy lpg świece z jedną elektrodą masową.
  2. Przebieg mam gwarancje oryginału, Aso, potwierdzony, serwisowana do konca w aso, potem poszla pod koc do szopy i troche stała. nie wiem co jest pod pokrowcem, sprawdze ;)
  3. Widzę, że dobrze trafiłem, ktoś konkretny sie trafil kto ma oko. Sprawa wygląda tak, zdjęcia jak widzisz, roboczo, samochód muszę oddać na profesjonalne pranie wnętrza, myślałem nad renowacją ( malowaniem ) skór, kierownice dał bym do obszycia. Z przednimi lampami nic nie zrobię, podobno są nowe, mają wszystkie zaczepy, świecą bardzo ładnie, xenon jest, halogeny są w zderzaku. Czy miało przygody, z pewnością miało. Na pewno był lakier odświeżany ale to w niemieckim Aso. Auto miało dwóch właścicieli tylko, jeden ostatni od którego kupiłem miał je od 2007 roku do teraz. Blacha bdb stan, malowana w 2011roku, ani grama rdzy, są jedynie dwa defekty, przedni zderzak pod ramką rejestracji delikatnie odeszla farba, i tylny zderzak po prawej stronie też farba zeszła. Podłoga wygląda perfekcyjnie, ani grama rdzy, pełny ocynk. Dyfer chce zrobic, motor uszczelnic, jeżeli chodzi o silnik, chodzi jak pszczółka, czeka mnie wymiana płynów, olei, odświeżenie auta, i rejestracja na polske, najprawdopodobniej w tym tygodniu troche nią pojeżdżę. Zerkne na wydech jak wygląda pod autem, nie zwróciłem uwagi. Z zewnątrz robi miłe wrażenie
  4. hehe, tyle to i ja wiem, postaram sie wrzucic ze dwa zdjęcia może, coś tu sie poradzi.
  5. Wypowiem sie z własnego doświadczenia. Jako warsztat nigdy nikomu bym tego nie polecił. Dwa razy montowaliśmy MS . Raz dla handlarza, raz dla klienta. Tak sie stało że oba samochody serwisujemy nadal, końcówki drążków, łaczniki, wytrzymały około 15tyś w obu przypadkach. W passacie wahacze górne poszły juz do zmiany, klient dużo jezdzi, przez okolo 7 miesięcy zrobił 20tyś km, sam przyjechał na diagnostyke i jak weszlismy pod samochód, sam stwierdził, że tym razem nie kupi częsci sobie, tylko zdaje sie na nas. Zapłacił co prawda dwa razy tyle co za MS, ale mogę spać spokojnie. To taka szczera opinia, z własnego doswiadczenia
  6. Panowie zgromadzeni, nie mogę znaleźć odpowiedniego działu aby wycenić swój samochód a tutaj są osoby które szukają takiego auta, może tutaj..? 4.4 v8 1998r WBADN61030GG85932 Pelna wersja wyposażenia i wszystko działa Ładna, prosta, bez korozji, 271 tyś potwierdzonego przebiegu.
  7. Ja przeprowadzam serwis automatów w Sosnowcu, obok Katowic. Jeżeli chcesz jakieś informacje, lub zdzwonić się ze specjalistą od Automatów, napisz na priv, to nic nie kosztuje. ;) Zapraszam
  8. Kolego, zainteresował bymsię tematem jak najszybciej. Można przypuszczać że to była przyczyna sprzedaży tego egzemplarza. Powinieneś znaleźć porządny warsztat we Wrocławiu by przeprowadzili pełną diagnostykę, zanim bedzie więcej szkód. To że zgasisz i odpalisz, nie naprawia samochodu, tylko chwilowo nie razi w Twoje oczy
  9. Tak, lepiej kupić auto z przebiegiem 190tyś na zegarach, wtedy jest super nowy samochód. Pomijam fakt że w pamięci zazwyczaj drugie tyle. Drażni mnie jak ktoś o przebiegu nawija... przebieg to tylko cyfra. Można kupic samochód z przebiegiem 100tyś gdzie producent zaleca wymiane oleju co 30-40tyś, i gwarantuje wam, że ten samochód będzie większym szrotem, niż fura która jeżdzi co 10tyś km na wymiane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.