Skocz do zawartości

Aylard

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F36 428i 2014

Osiągnięcia Aylard

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Realnych przypływów mocy nie uświadczysz, jedyne co to fajny wygląd w silniku oraz fajny dźwięk. Lepiej kupić już filtr powietrza K&N lub BCC - mniej więcej taki sam przyrost o ten 1,2 konie. Natomiast by to miało sens, najlepszym intake jest Mishimoto: https://www.mishimoto.eu/bmw-f30-performance-air-intake-2012.html https://www.mishimoto.com/engineering/2015/04/a-new-bmw-f30-performance-intake-part-1-stock-intake-and-initial-fabrication/ Korzysta z dolotu powietrza spod samochodu jak fabryczny i ma własną puchę - więc zasysa zimne powietrze, a nie gorące. Drugim, który może być fajny jest Injen, ale tutaj nie mogę poświadczyć. Z powodu stosunku cena (ok. 2000pln) do tego co oferuje... zrezygnowałem, moze kiedyś. :)
  2. Dzięki, to nie mam nic o zawieszeniu. :) Natomiast chciałbym też zadbać o układ hamulcowy - co polecasz? Brembo (Zaciski/tarcze nacinane/stalowy oplot/klocki) , M3 hamulce (zaciski/klocki/przewody/tarcze), czy może Fischer Hydraulik + klocki Ferodo i płyn RBF 300+ firmy Millers ?
  3. @Randall czy mogę to sprawdzić za pomocą VIN? Nie mam nic w wyposażeniu o zawieszeniu.
  4. @turas123 dokładnie, dlatego pytam czy te 3rd party są spoko czy tylko oem :) I czy E95-20-031-01-22, Eibach B12 Sportline BMW NU nadaje się do xDrive :) Czy może tylko sprężyny i oryginalne amortyzatory?
  5. Niestety mam to samo, zamierzam poruszyć tę kwestię w serwisie - dam znać.
  6. Dzięki za tak liczne wypowiedzi :) Cieszę, że jest dyskusja. Po kolei zatem. @turas123 przebieg mam około 140k, należy je wymienić z przyzwoitości chociażby. Jeśli będę sprzedawał poinformuje, zbieram całą papierkologię etc. - i tak będe to robił pewnie za najmniej 3 lata. @Randall podzielam Twoje zdanie, ale chciałem się upewnić. @Ayu_74 niestety nie mam pojęcia, jak będą wymieniali mi układ hamulcowe to oto poproszę. @tomaszkotala czytałem w innym wątku Twoje pytania odnośnie modyfikacji bardziej inwazyjnej - mapy silnika czy wydechu. Nie jesteś w takim wypadku trochę hipokryta robiąc sam modyfikacje i wybrzydzasz jeśli są zrobione przy kupnie? :) @tomaszkotala @dprz gwarancja mnie nie martwi, nie mam już. :) I tak, jest stanowczo za wysoko, nawet na trybie "Sport/Sport +", stąd moje pytanie. Strasznie przechyla na boki. Zmodernizuje auto za pomocą tych amortyzatorów :) Zmieniłem trochę temat. Układ hamulcowy - Brembo (Zaciski/tarcze nacinane/stalowy oplot/klocki) , M3 hamulce (zaciski/klocki/przewody/tarcze), czy może Fischer Hydraulik + klocki Ferodo i płyn RBF 300+ firmy Millers ?
  7. Witam, Jak zapatrujecie się na mod zawieszenia - chodzi mi o podmiankę stockowych na Eibach ProKit (Bilstein amortyzatory + Eibach sprezyny)? Mam M Perfomance pakiet, bez M zawieszenia oraz hamulców (ale pracuje nad hamulcami :D) jednak duży przechył jest nawet na trybie sport na zakrętach. A mam Xdrive również, podobno jest wyższe. Układ hamulcowy - Brembo (Zaciski/tarcze nacinane/stalowy oplot/klocki) , M3 hamulce (zaciski/klocki/przewody/tarcze), czy może Fischer Hydraulik + klocki Ferodo i płyn RBF 300+ firmy Millers ? Czy w razie odsprzedazy mocno spada wartość samochodu czy wręcz odwrotnie? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.