Skocz do zawartości

bilangier

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E90 318i 129km 2006r.
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zawód
    Informatyk

Osiągnięcia bilangier

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem z E90 318I 129KM 2006, przebieg 185,000, jakiś czas temu w serwisie wymieniłem silniczek Valvetronica. Po 2 tygodniach od wymiany pojawiło się szarpanie samochodu przy obrotach od 2200-3000, błąd jaki wyskakiwał to wypadanie zapłonu na 3 cylindrze(mrugający check engine). Tydzień temu po nocnym postoju szarpanie ustało, ale znacząco straciło na mocy, na autostradzie przy większej prędkości wyskoczyły następujące błędy INPA: 2A6B, 2A59, 2A61. Proszę o pomoc w diagnozie problemu ponieważ w mojej okolicy nie ma dobrych mechaników i obawiam się że jeśli oddam auto do serwisu to znów zostanie wymieniony silniczek vvt, a problem dalej pozostanie.
  2. Sprzedaję właśnie e90 i pasuje to zrobić, jutro będę u mechanika i zaproponuję mu zamianę cewki.
  3. Z tego postu wynika raczej że usterek może być kilka.
  4. Pacjent: BMW E90 318i 129km 2006, przebieg 170 000km Auto szarpie, jest znacznie słabsze, falują obroty. na komputerze pojawia się błąd: wypadanie zapłonu na trzecim cylindrze. Po odłączeniu czujnika https://i1.ytimg.com/vi/sgtb45RKYa0/maxresdefault.jpg nie przerywa, znacznie lepiej się jeździ. Proszę o informację co należy wymienić, czy mogę chwilowo jeździć z odłączonym czujnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.