Skocz do zawartości

J4CO

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 320i 2009

Osiągnięcia J4CO

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Na wstępie jeżeli istnieje taki temat z tym samym problemem co ja mam to sory… Ale nie widziałem. Potrzebuje pomocy, może ktoś już miał tak samo jak ja. Mianowicie jadąc samochodem nagle wywaliło mi totalnie prąd, nawet awaryjnych świateł się nie dało włączyć, do tego wskazówki stanęły na prędkości z którą wtedy aktualnie jechałem… Słyszałem o przypadkach gdzie auto gasło podczas jazdy, przez główny kabel zasilający, który się degraduje z czasem i jest objęty przez kampanie BMW do wymiany, ale nie w moim przypadku niestety. Na początku problem się pojawił, kiedy byłem na rutynowych zakupach w sklepie.. Wróciłem ze sklepu i auto już nie chciało się otworzyć za pomocą kluczyka.. Pomyślałem, że padł mi akumulator, więc zadzwoniłem po kolegę, przyjechał coś podpieliśmy i jakoś zaraz auto zamrugało i dało się włożyć kluczyk do stacyjki. Kolejnym razem miałem dokładnie ten sam problem w innym miejscu, więc nie zastanawiając się zbyt długo, pojechałem po nowy akumulator.. Na początku nic nie pomogło i musiałem auto zostawić jeden wieczór pod sklepem, kiedy rano wróciłem nagle zmartwychwstał i znowu się włączył... Takie spontaniczne odcinanie prądu? Czytałem, że to może być również problem z klemą pirotechniczną, ale zastanawia mnie fakt tych zatrzymanych wskazówek… Jeżeli ktoś miał podobną sytuacje, chętnie poczytam..
  2. Pompa paliwa? Ponieważ uważam, że mam ten sam problemz tym, że w 320i n43. Na zimnym silniku obroty są 1000/1100.. Po paru sekundach spadają tak na 800/700 oraz zaczyna bujać karoserią , tak jakby silnik wpadał w drgania. Po odczekaniu aż silnik się nagrzeje, oraz po jego ponownym uruchomieniu problem znika oraz check engine znika.. Dodam, że ostatnio były wymieniane świece oraz cewki. Słyszałem, że to może być przepływka tak samo..
  3. Dzięki za odpowiedź;) Te elementy wymienić na nowe z serii? Czy na mpakietowe ? Chodzi mi o : -podkładki sprężyn -gniazda sprężyn -łożyska armorów
  4. Panowie zdaję sobię sprawę , że temat wałkowany jak ciasto na święta .. Ale chciał bym z waszej rady skorzystać . Planuje zmianę amorów przód i tył w mojej seryjnej e92 320i N43 pre lci. Myślałem nad zestawem Bilsteina B8+eibach pro kit. Bądź jakieś inne sprężyny do tych amorów? I czy trzeba wymieniać coś jeszcze w zawieszeniu dodatkowo czy wystarczy włożyć ten zestaw i będzie okej?
  5. J4CO

    Złodziejka E92

    Widział ktoś takie cudo? Byłem w salonie BMW i niestety nie mają takie klucza... Już nie mam pojęcia co robić, a rozwierać śruby nie chcę na ten moment. Może jest inny sposób? https://imageshack.com/a/img921/4598/GnHMrX.jpg
  6. Cześć wszystkim Mam dylemat odnośnie dobrania oleju. Co próbuję coś znaleźć, to zaraz się coś zmienia. Mianowicie raz czytam , że 5W-30 a raz , że 5W-40 . Zaznaczam , że mieszkam w Skandynawii i temperatury zimą za dnia potrafią być od -6 w porywach do -20 stopni . Nie powiem co się dzieje nocą.. Bo czasem przekracza -20 .. Oraz czy LL01 czy może LL04? W przypadku tego drugiego podobno lepiej się sprawdza w przypadku diesla? Jedną propozycję jaką mam to jest LIQUI MOLY 5W-30
  7. Witam Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc jeśli nie założyłem w tym dziale co trzeba , bądź powielam temat z góry przepraszam. Zakupiłem dzisiaj E92 320i. Orientuje się ktoś z posiadaczy i doświadczenia, jaki jest najlepszy wybór rozmiarowo felgi + opony? Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.