Skocz do zawartości

kacper1992

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 530d 2010

Osiągnięcia kacper1992

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. O ile ktoś sam sobie serwisuje auto, lub zleci takie dodatkowe czynności na warsztacie to jak najbardziej polecam na swoim przykładzie, że warto to posmarować profilaktycznie, żeby potem w razie "w" mieć jak auto ściągnąć z drogi bezproblemowo. W moim 8-latku było już za późno i rdza przyłapała, więc dobrze byłoby to robić od pierwszych lat.
  2. Zgodnie z obietnicą wracam z rozwiązaniem problemu. Po wejściu pod auto okazało się, że mechanizm zardzewiał i odblokowując go na siłę udało mi się pokonać rdzę, ale sprężyna odpowiedzialna za powrót mechanizmu do normalnego położenia nie dała rady cofnąc dźwigni, więc ją ręcznie dopchałem w położenie standardowej jazdy. Linka była w pełni sprawna. Po powrocie do auta, bieg P samoistnie zaskoczył. Problem rozwiązany do czasu kolejnego holowania :8) Dźwignia w pozycji przeznaczonej do holowania- bieg N: Dźwignia cofnięta do pozycji normalnego użytkowania: Podejrzewam, że przy tak sporadyczym użytkowaniu tego mechanizmu (niejedno auto pewnie przejedzie cały swój żywot bez używania go) BMW wiedziało co robi, wypuszczając do niego zestaw naprawczy :D
  3. Dzięki, też tak właśnie mam nadzieje, że to tylko to, aczkolwiek ponowne blokowanie i odblokowywanie nie działa, bo próbowałem. Zima mroźna to póki co poczekam na cieplejsze dni z włażeniem pod auto :D Jak się uda, dam znać dla potomnych :P
  4. Tak jak pisze kolega w moim aucie do odblokowania służy czerwona dźwignia jak na filmie poniżej, chociaż też spotykałem się ze śrubą przy skrzyni. Problem nie leży w odblokowaniu, bo to zrobilem, ale po wszystkim nie mogę wrzucić biegu "P"- tak jakby skrzynia nie wróciła do normalnego trybu. Chyba tak czy inaczej będe musiał wejść pod auto. Może linka się urwała albo zapadka zapieczona, że nie chce sama po dobroci odbić.
  5. Witajcie, jakiś czas temu w czasie grzebania przy aucie nie miałem możliwości odpalenia, a chciałem je kawałek przepchać, więc użyłem awaryjnego odblokowania skrzyni automatycznej. Był do tego przewidziany czerwony przyrząd przypominający młotek do wybijania szyb. Auto przepchałem, przyrząd wyjąłem, a skrzynia od tamtej pory nie chce wrzucić biegu P. Każda próba kończy się wrzuceniem na Neutral i miganiem lampki na lewarku, jakby dalej skrzynia była w trybie awaryjnym. Czy wiecie może co może być przyczyną? Czy zablokowanie skrzyni można przeprowadzić już tylko w serwisie, czy mogła się urwać jakaś zapadka? Dodam, że przekręcenie skrzyni w tryb awaryjny szło bardzo ciężko, teraz kolejne razy idą już gładko. Może coś tam się urwało? Linka? A może to tylko dlatego, że nigdy nikt tego nie używał i się zapiekło? Dodam, że skrzynia poza tym działa normalnie. Auto jeździ i sprawnie zmienia biegi. Problem mam tylko z wrzuceniem biegu "P" Pozdrawiam
  6. No i chyba podejrzenia się sprawdzają... Wysłałem prośbę o zdjęcia karty pojazdu i co? Wtórnik! Przyczyna: "zniszczenie" Zajrzałem na portal Służby celnej: brak VIN w bazie... (dla sprawdzenia dałem mój obecny samochód i wszystko pokazało ładnie jeśli chodzi o akcyzę) Wygląda na to, że miałeś rację, szacunek i wielke dzięki za pomoc. Auto odpuszczam :mad2:
  7. Dzięki za podpowiedź! Powiedz proszę, jak można po karcie pojazdu poznać ciężarową przeszłość? Będzie wbita jakaś adnotacja? Samochód miał od 2014 roku właściciela, który w 2016 oddał go w rozliczeniu do Jeleniogórskiego Jelcaru- to dość znany komis i serwis aut. Czy to możliwe, żeby oni wzięli od kogoś auto z taką przeszłością? Stamtąd właśnie kupili go obecni właściciele. Jakie są konsekwencje wzięcia takiego auta? Czy ktoś by mnie ścigał z tego powodu?
  8. Witam :D Data pierwszej rejestracji: 27.05.2010 Ogłoszenie: https://www.olx.pl/oferta/bmw-f10-530d-245-km-bogate-wyposazenie-okazja-CID5-IDw39hf.html Aktualny przebieg: 270 tys. km Szkody: z raportu widziałem, że jakaś szkoda na 500 zł w 2016 roku, od właściciela wiem, że podobno prawe drzwi pasażera były malowane- czy to jest właśnie to za 500 zł nie mam pojęcia Jeśli chodzi o przesżłośc w Niemczech- żadnych informacji nie posiadam Zastanawiam sie mocno nad tym autem. Maska wydaje się być nigdy nie odkręcana więc chyba w przód nie dostał. Poluje od dłuższego czasu na fajną F10-tkę, a tutaj miałbym dośc bogate wyposażenie. Pasuje mi też 3 litrowy silnik połaczony z automatem. Przebieg dość spory jak na inne "perełki" na rynku, ale jeśli jest autentyczny nie ma się jeszcze czego bać. Jedyne co może martwić to praktycznie brak udokumentowanej historii, więc domyślam się, że trzeba myśleć o turbinie, wtryskach, dwumasie, DPF itd. Sprowadzone w 2014 roku z Niemiec, w Polsce ma drugiego właściciela. Niepokoi mnie, że znalazłem ogłoszenia juz ze stycznia 2017 roku, wprawdzie ze sporo większą ceną, ale auto wyraźnie nie daje sie łatwo sprzedać. Od dwóch lat przebieg przyrasta w tempie paru tys. km/rok co też może cieszyć, albo martwić. Podaje informacje z rozkodowanego VINu: VIN WBAFW51070C508112 Type Code FW51 E Series F10 () Series 5 Type LIM Model 530D (EUR) Steering LL Doors 4 Engine N57 Displacement 3.00 Power 180 Drive HECK Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. Date 2010-05-12 Wyposażenie: L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CDA Brake Energy Regeneration S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2K3A BMW LA wheel, V Spoke 331 S2TBA Sport automatic transmission S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S464A Ski bag S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4B9A Interior strips, alu, satin-polished S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S5DPA Park Assistent S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S760A High gloss shadow line S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S863A Retailer Directory Europe S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8V1A Label
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.